Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja dzis mialem przyjemnosc zasiadac za sterami tego cacka
Toma prawie 4 m bez chedera szerokosci ledwo co sie zmiescilem na drodze nim
Jak cos wiecie na jego temat to piszcie

Opublikowano

Sąsiad ma CX 820-ale to maszyna. Pierwszy raz siedziałem w nim w 2005 roku i stwierdziłem że tak cicho to w nowych mercedesach nie jest-muyślałem że silnik nie był zapalony a on w łan wjeżdżał. Porówniując mojego TC do CX nasówa mi się również porównanie takie jak maluch do C klasy. Problem jest z tym że jest ciężki i jak było w zeszłym roku mokro to nie dawał rady podejść pod strome górki.

Opublikowano
Sąsiad ma CX 820-ale to maszyna. Pierwszy raz siedziałem w nim w 2005 roku i stwierdziłem że tak cicho to w nowych mercedesach nie jest-muyślałem że silnik nie był zapalony a on w łan wjeżdżał. Porówniując mojego TC do CX nasówa mi się również porównanie takie jak maluch do C klasy. Problem jest z tym że jest ciężki i jak było w zeszłym roku mokro to nie dawał rady podejść pod strome górki.

 

 

niech sobie założy gumy 1050 na przód i dołoży napęd na tył tak jak ja mam i problem zniknie.

 

Jeździłem przy kukurydzy po takich bagnach i jeszcze mi sie nie zdarzyło żebym gdzieś siadł. Chociaż wiem że dla chcącego nic trudnego.

 

A jeśli chodzi o strome podjazdy. To na śliskiej glince z pełnym zbiornikiem, czyli masa całkowita mojego kombajnu wynosi wtedy prawie 25t jest oczywiste że może nie wyjechać. Czy to jest dziwne? Bo według mnie nie.

Jestem pełen podziwu dla stabilności tego kombajnu, bo już jeździł w takich warunkach że większość z was wolała by wysiąść i nawet na to nie patrzyć.

 

 

A jeśli chodzi o porównywanie TC56 do CX, to faktycznie nie ma co porównywać :o nie ta klasa.

Opublikowano

miałem okazje polatać troche CX 820 :D

kombajn konkret z wypasem :D

aleco do serwisu NH jakoś nie jestem przekonany...

po za tym trzeba w nim uważać na elektronikę i silnik wczystości trzymać... <iveco>

oglądajcie również rame kombajnu... u znajomego strzeliła i jest pęknięta teraz nie może zbytnio poszaleć po polu...

pozdrawiam

Opublikowano

Powiem tak kombajn nie do zdarcia. Ja mam cx880 i jestem z niego zadowolony. mam najszersze kapcie w nim. tylko czasami jak jade z górki to dupe podnosi z przystawką do kukurydzy. Ale silnik i reszta to super wytrzymałość.

Opublikowano

najeździłem się różnymi markami maszyn i każdy ma coś w sobie gdzie drugiemu brakuje.

najmniej brakujących funkcji czy komfortu to właśnie NH seri C X/R. uważam, że to bardzo dobre kombajny. w mojej firmie przez ostatnie 6lat przewineło się 9 NH z czego 2 to CS a 7 CX, 1 lexion 450, 2 jelenie(1 WTS i 1 coprawda stary z seri 11xx) 1 DF topliner 4080HTS i 1 z pierwszych kombajnów jaki miałem na usługi to MF 36.

Opublikowano

mam na Zróżnicowanie złozony wniosek na Tucano 320 i po dzisiejszym kursie euro to za jego cene wychodzi mi CX8030, czy warto brac te bydle ?? W ogóle czy we wniosku teraz moge zmienic to ? dodam, ze umowa nie podpisana jeszcze :blink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v