Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ja kogoś pomawiam? 

Co do twojej opinii o tych zestawach to wiesz, bez obrazy ale co to za opinia? Opinię może wydać zakład co kilka lub kilkanaście silników miesięcznie naprawia, a nie jeden. 

 

Opublikowano

Nie napisałem że Ty pomawiasz, co do opinii,  jaką opinię może wystawić zakład który seryjnie naprawia silniki? toż oni wsadzają wszystko co najtańsze, nawet jeżeliby wkładali te dobre, to na jakiej podstawie wydadzą opinię? okres gwarancji wytrzyma, a potem szukaj wiatru w polu. Ale ja nie wystawiam opinii że te zestawy są dobre, wystawiam że na daną chwilę po remoncie nic złego się nie dzieje, też bez urazy, ale ja  z ciągnikami i naprawami mam do czynienia chyba więcej czasu niż Ty żyjesz na tym świecie,   :)  wiem jakie były kiedyś części oryginalne i jak to powinno wyglądać,  jak naprawiały zakłady ZNMR Słupsk, i jak te silniki pracowały, bo kilka ich miałem, także nie mów mi że nie mam pojęcia.    :)

Opublikowano

Na pewno Twoje ego jest większe niż moje życie na tym świecie.

Tak, na pewno Twoja opinia jest bardziej znacząca niż mechanika który tylko najtańsze montuje, jakby mu zależało na cenie zestawów za które i tak zapłaci klient. Daj jużsobie na luz bo bajki wypisujesz, że ciężko czytać.

Opublikowano
5 godzin temu, akmaly napisał:

 Miałem nadzieję, że przedstawiciel firmy Waryński dokładnie wyjaśni kto jest producentem. Dlaczego tego nie robi to ich sprawa, waszych teorii umowach itd. to nie zamierzam nawet tego czytać. 

Prędzej się doczekasz diabła w pokoju niż się od Jacka Mocnego dowiesz.Ja go kilka razy zapytałem to gość chowa głowe w piasek i nie ma odwagi sie przyznać.Bo wie czym to śmierdzi :)

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, akmaly napisał:

Na pewno Twoje ego jest większe niż moje życie na tym świecie.

Tak, na pewno Twoja opinia jest bardziej znacząca niż mechanika który tylko najtańsze montuje, jakby mu zależało na cenie zestawów za które i tak zapłaci klient. Daj jużsobie na luz bo bajki wypisujesz, że ciężko czytać.

Sorry, ale jak jajo chce być mądrzejsze od kury, to szkoda dyskusji. Coś mi się zdaję że jeszcze mało widziałeś.    :P

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Napisz książkę jak masz tak wielką wiedzę, najlepiej coś w stylu: "Waryński - jedyny i niepowtarzalny zestaw naprawczy" albo "Prawdziwy test zestawów Waryński ".
 

Opublikowano (edytowane)

Widzisz, tym się różnimy że ja tylko posłucham jak silnik pracuje i wiem co go boli, ty potrzebujesz na to czasu, a i tak może być problem żebyś do tego doszedł.   :)  I to nie o wiedzę chodzi, a o doświadczenie.    :)  Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.   :)

Edytowane przez Sean
Opublikowano (edytowane)
Cytat

Najważniejsze to mieć wysokie mniemanie o sobie i samego siebie dowartościować hehe😛

Tak, tylko muszą być podstawy, jak ciągniki powiązane drutami to raczej podstaw brak.   :)

2 minuty temu, akmaly napisał:

Dobrze, że przynajmniej w opisie przy każdym poście opisujesz siebie.

Pozdrawiam

Naprawdę nie kumasz kogo opis przedstawia?     :)

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Przemo z RetoTraktor się odezwał do Jacka Mocnego w celu wytestowania tych zestawów to nic cisza,w 328 trafiła mu się wadliwa tuleja z mahle owal na tulei,sprawa się nieco ciągnęła przez mail,prosili go dyplomy że ma kwalifikacje jakoś nie chcieli uznać że to ich wina,aż zobaczyli jego filmy na YT z pracy ciągników.Przyznali racje i wysłałi w ramach przeprosin zestawy Premium Mahle 

Opublikowano

Nie widzę dalej koledzy sensu ciągnięcia tej dyskusji bo wszystko zostało powiedziane i każdy powinien sam mieć już wyrobione zdanie na temat tych części tak jak i ja o tych co oczywiście stosowałem u siebie, a temat tego gdzie i kto je produkuje to i tak nic nie jest pewne bo słowo przeciwko słowu też starałem się dowiedzieć z czystej ciekawości czemu to akurat ich ma być najlepsze, ale dałem sobie spokój nie będę marnował czasu na głupoty chcą robić z tego tajemnice ich sprawa 🙂

Opublikowano (edytowane)

"Naprawdę nie kumasz kogo opis przedstawia?     :)"

W Twoim świecie za pewne mnie, kwestia tylko ile tych osób poza tobą posiada ten wspaniały świat.

Edytowane przez akmaly
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Adi96 napisał:

Przemo z RetoTraktor się odezwał do Jacka Mocnego w celu wytestowania tych zestawów to nic cisza,w 328 trafiła mu się wadliwa tuleja z mahle owal na tulei,sprawa się nieco ciągnęła przez mail,prosili go dyplomy że ma kwalifikacje jakoś nie chcieli uznać że to ich wina,aż zobaczyli jego filmy na YT z pracy ciągników.Przyznali racje i wysłałi w ramach przeprosin zestawy Premium Mahle 

Bo oni nie mają co robić , tylko wysyłać takiemu Przemkowi swoje zestawy do testu :D Prosze cię , może niech każdemu wysyłają kto chce ? Napisz do Skropola , że chcesz jakąś część do testu . Zobaczymy jaką odpowiedz dostaniesz :D. Korurs podaje gdzie produkuje swoje części ??? Ale ty bajki opowiadasz. Na produktach , które importują nie ma podanej żadnej dodatkowej informacji typu wyprodukowane w Indiach itdi itd.A wszystkie kierownice , zegary , rozruszniki , alternatory z korursa to import , no i wiele, wiele innych produktów. Druga sprawa Chłodnica z Chełmna też produkt Polski ? Oczywiście , że nie. O pochodzeniu produktu również brak informacji :).Waryński bez potrzeby robienia filmu wymienia swoje produkty, nawet gdy są uszkodzone z winy użytkownika.  

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Cywilizowane firmy chcące dobrze wyglądać w oczach klienta tak robią. Firmy typu ratuj Dziada najlepiej zwalaja winę na użytkownika. To świadczy o nich dobrze, że biorą odpowiedzialność za swoje produkty. Weź coś zareklamuj w chelmnie, skorpolu, czy korursie. Życzę powodzenia. Ale jak widać większości to przeszkadza, że mają dobre podejście do reklamacji 🙂

Opublikowano (edytowane)

No właśnie o to chodzi że ile stosowałem części z chełmna czy skropolu to nie musiałem jak do tej pory nic reklamować bo nie było takiej potrzeby a oni są na runku już od dawna w przeciwieństwie do tych części waryńskiego ile oni czasu sprzedają te części do ursusów odkąd rozwiązana została umowa licencyjna z chełmnem i się podzielili z 5 czy 6 lat. I czy to z wieszakiem prawym na korbę czy z kołem zębatym miałem problem właśnie od nich i zostało to oddane. I jak już wspominałem mam swoje zdanie o określonej grupie ich produktów i tyle nie mówię też aby ktoś tego nie kupował. Ja już wiem co omijać z daleka a co stosować i sam stosuję od nich węże chłodnicy, uszczelki ostatnio filtry czy czujnik cis oleju i jest ok. 

A co do ich dobrego podejścia do reklamacji czy zwrotów patrz bo tego może być  też drugie dno :)  że sami wiedzą że części średniej jakości z częstymi bublami temu tak chętnie je reklamują, a że tak chętnie podchodza do reklamacji to i mają obrót :) można sobie tak gdybać...

Edytowane przez Roki212
  • Like 1
Opublikowano

Ja trafiłem na lipe że skropol i tego przewspanialego Chełmno. Łożysko z chelmna rozlecialo mi się po pół roku w 330 oddałem na reklamacje, nie uznali mi jej nie mając nic lepszego do wyboru wybrałem drugi raz Chełmno chodzi do dziś, podobnie z glowica. Nowa z chelmna przepuszczala olej prowadnicami zaworu wydechowego. Mam mnóstwo ich części założonych. Teraz zrobiłem skrzynie praktycznie na ich częściach, poza kołem 3 biegu, którego przez pomyłkę nie zamówilem i wziąłem skropol i wałek ataku z POM Świdwin. I w 360 tarcza drugiego stopnia od womu z chelmna wybiła się przy prasie na nitach. Trochę tych ciągników się zrobiło i tak kolorowo z tym Chełmnem wcale też nie było jak ciągle je wspominacie 😏. Skorpola pompy wody przez wadliwa partie potrafiły ciec nowe. Także trochę nie przesadzajcie z ich 100% pewnością 🙂

Opublikowano (edytowane)

Wiesz mówiąc że nie musiałem reklamować mam na myśli tylko i wyłącznie siebie. Logiczne że wszędzie trafiają się buble, ale na swojej skórze się jeszcze nie przekonałem. Co do 100% pewności nigdzie jej nie ma, ale na chwilę obecną większą pewność mam stosując skropol czy chełmno oczywiście może to się zmienić, a z czasem będzie widać jakie części będą dalej na rynku, może pojawi się jakiś nowy gracz temu na teraz wyrobione swoje zdanie mam ale nie skreślam tych części oryginał ursus 😉 

Edytowane przez Roki212
Opublikowano
2 godziny temu, Bizon1201 napisał:

Ja trafiłem na lipe że skropol i tego przewspanialego Chełmno. Łożysko z chelmna rozlecialo mi się po pół roku w 330 oddałem na reklamacje, nie uznali mi jej nie mając nic lepszego do wyboru wybrałem drugi raz Chełmno chodzi do dziś, podobnie z glowica. Nowa z chelmna przepuszczala olej prowadnicami zaworu wydechowego. Mam mnóstwo ich części założonych. Teraz zrobiłem skrzynie praktycznie na ich częściach, poza kołem 3 biegu, którego przez pomyłkę nie zamówilem i wziąłem skropol i wałek ataku z POM Świdwin. I w 360 tarcza drugiego stopnia od womu z chelmna wybiła się przy prasie na nitach. Trochę tych ciągników się zrobiło i tak kolorowo z tym Chełmnem wcale też nie było jak ciągle je wspominacie 😏. Skorpola pompy wody przez wadliwa partie potrafiły ciec nowe. Także trochę nie przesadzajcie z ich 100% pewnością 🙂

Waryńskiego się nie trafiły wadliwe? Jak tu przypadek z był pompa wody do 3p czy do mf255? Że ciekła,z każdej firmy trafi bubel,tylko że Waryński robi koło sie siebie szumu i dlatego podejście inne że zgodnie z dokumentacją oryginalne a to koło oryginału nie stało,gadanie takie że rzygać się chce.

Opublikowano

 @Adi96  Sam pisałeś jaka Wasza 60-tka była bublem od nowego, więc oryginały też były buble, przestańcie chwalić oryginały bo to szału żadnego nie było.

Opublikowano

W końcu ktoś mądrze napisał. Skorpolowi czy Chełmno może się trafić bubel, waryniakowi już nie. To takie pierdolenie kotka za pomocą młotka. Producentów czesci to raczej będzie ubywać niż przybywać. Dzisiaj odbierałem pompę do hydrauliki i z waryniaka to facet przyniósł do agromy wal główny skrzyni z korursa. Mówi że nie może na niego wsadzic kół, te co ma w skrzyni. Co do kół rozrządu nawet jeśli waryniak ma inny ząb to co komu za różnica jak przykładowo wymienia wszystkie koła? Żaden. A może się okazać że będą lepsze na tym zebie jak fabryczne. A z reguły jak ktoś ma rozrząd zmaskarowawny to trzeba wymeinaic wszystko

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Bizon1201 napisał:

Dzisiaj odbierałem pompę do hryaduliki z waryniaka to facet przyniósł do agromy wal główny skrzyni z korursa. Mówi że nie może na niego wsadzic kół te co ma w skrzyni.

to niech zrobi konkretny remont i zakupi do skrzyni wszystkie nowe koła od korursa i wszystko będzie pasować B| :P tak to niestety jest i to jest minusem że stosując czy łącząc ze sobą części różnych producentów one do siebie nie pasują choć właśnie powinny bo skoro coś jest produkowane to kto by tego nie zrobił powinno być takie same...

U siebie z korursa mam tylko półosie wszystko pasowało i chodzi juz kilka lat więc nie mam ogólnie zdania o tej firmie na chwilę obecną pozytywnego czy negatywnego :) 

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

@Bizon1201 Nie do końca się zgodzę. Każda firma może mieć swoją wpadkę, zarówno Chełmno, Skropol czy Waryński. Koła rozrządu w waryńskim sa już fabrycznie ścięte natomiast oryginalne nie i teraz na ludzki rozum, oryginalne koło po paru latach robi się w kształt trapezu a u Waryńskiego od razu jest trapez, więc na logikę wytrzymalsze będzie coś co jest już od początku ścięte czy coś co jest pełne i zgodne z oryginałem. A więc na przykładzie kół zębatych, po co JacekMocny wciska kit, że części są robione z oryginalnej dokumentacji skoro na gołe oko widać, że się różnią ? To jest zwyczajny chwyt marketingowy pod napisane ,,Oryginalne części Ursus''

  • Like 1
Opublikowano

Dla może być nawet inny ząb, aby koło było trwałe 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v