Skocz do zawartości

Podłączenie hydrauliki tur z LS do John Deere 6410


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem z prawidłowym podłączeniem  rozdzielacza od tura (Emily TP5) do JD 6410. Rozdzielacz ma 3 przewody( Zasilanie, Powrót, Load Sense) i jest to rozdzielacz dwusekcyjny na joystick i linki. Podpiąłem go jak na zdjęciu i tur działa bardzo wolno (pompa hydrauliczna się nie wzbudza), gdy ruszam kierownicą tur działa chwilowo szybciej. Po założeniu kostki (AL161388) tzw PowerBeyond w ciągniku nie mam wspomagania, podnośnik działa normalnie, a czy tur działa dobrze jeszcze nie zdążyłem sprawdzić. Wie ktoś może co kupić lub jak to połączyć żeby zaczęło działać jak należy???

podlaczenie tura.jpg

kostka.jpg

Edytowane przez glwoj
dopisanie tekstu
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za pomoc, problem rozwiązany zabrakło pestki (R95493) pod deklem do którego podpięty jest LS. Także PowerBeyond (AL161388) jest zbędny w tym modelu ciągnika. Nie próbowałem ale prawdopodobnie tak jak piszesz Ziomal pod powerbeyondem zabrakło tej pestki.

Edytowane przez glwoj
Opublikowano (edytowane)
Dnia 20.11.2020 o 20:11, Freek napisał:

Panowie odkopie troszkę. Problem JD 6400 tur działa jak ruszam kierownica jakie przyczyny coś sprawdzić? 

U mnie przeciwnie po zainstalowaniu power beyond wszystko było ok, ale po podpięciu do niego węży ładowacza, nie ma wspomagania, kiedy używam ładowacza mogę kręcić kierownicą. Pestke zaslepiajacą włożyłem między power beyond, a dekiel zaslepiajacy z prawej strony. Czy powinienem zaslepic od lewej? Ładowacz działa chyba ok. John deere 6600 

DSC_1227.JPG

Edytowane przez Vissarq

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v