Skocz do zawartości

Renault 120.54 problem z hydraulika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z wspomaganiem/hydraulika po wymianie Oleju hydraulicznego  wszystkich filtrów  nie działa wspomaganie lecz w podnośnik działa znakomicie  w czym może  być problem? Czy odpowietrza się gdzieś samo wspomaganie.

Dodam ze jeszcze była wymieniana pompa hydrauliczna 

Edytowane przez spirit01
Opublikowano

W większości sprzętów mechanicznych odpowietrzanie polega na kilkukrotnym maksymalnym skręcie kierownicą raz w prawo raz w lewo. Oczywiście na uruchomionym silniku. Przy maksymalnym skręcie  chwilę potrzymać kierownicę, potem jazda w przeciwną stronę.

Opublikowano
37 minut temu, Agrest napisał:

W większości sprzętów mechanicznych odpowietrzanie polega na kilkukrotnym maksymalnym skręcie kierownicą raz w prawo raz w lewo. Oczywiście na uruchomionym silniku. Przy maksymalnym skręcie  chwilę potrzymać kierownicę, potem jazda w przeciwną stronę.

Nie da się skręcić kierownica  nawet jadąc do przodu 0 wspomagania 

Opublikowano
3 godziny temu, spirit01 napisał:

Witam mam problem z wspomaganiem/hydraulika po wymianie Oleju hydraulicznego  wszystkich filtrów  nie działa wspomaganie lecz w podnośnik działa znakomicie  w czym może  być problem? Czy odpowietrza się gdzieś samo wspomaganie.

Dodam ze jeszcze była wymieniana pompa hydrauliczna 

Wymieniales pompe glownej hydrauliki czy ta od wspomagania? 

Opublikowano
11 godzin temu, peewee1984 napisał:

Nie znam renowek, wiec niewiele mi to mowi, ale jezeli wymieniles pompe od wspomagania, to albo ma niewłaściwy kierunek obrotow, albo zle podlaczone przylacza... 

Przyłącza są na 100% dobrze podłączone

Pompa kręci się identycznie jak poprzednia  idealnie wpasowała się w tryb

Olej w siłownikach pojawiał się ale bez ciśnienia 

Ktoś miał podobny problem?

Opublikowano

No to jak jest olej to problem może być z zasysaniem lewego powietrza.

W tym roku padła mi hydraulika w mf 174. Wymieniłem pompę nic nie dało. Podawała olej ale bez ciśnienia. 

Mechanik pozmieniał wszystkie oringi po drodze i ciśnienie wróciło.

Posprawdzaj połączenia, jak są oringi to wymień na nowe, nawet jak nie widać zużycia. 

Nie wiem jak filtr wygląda ale u mnie np podstawa filtra była uszczelniania oringiem, jak nierówno podociągasz śruby też może być problem. 

Opublikowano
19 godzin temu, peewee1984 napisał:

Chyba w kazdym orbitrolu jest mala pompa zębata, żeby w razie awarii hydrauliki dało się skręcić kołami. Mozesz podnieść przednia oś i pokrecic kierownica... 

Podnieslismy renówkę dało się kręcić kołami ale strasznie ciężko   zauważyłem ze jedna strony pompy strasznie się grzeje 

Opublikowano

Przy podniesieniu przedniej osi powinniscie krecic kierownica bez odpalania traktora. Brak wspomagania i grzejaca sie pompa moze byc nastepstwem tego ze nie dochodzi do niej olej,albo jest jego ujscie zablokowane i mieli sie w srodku. Odkrec przewod wychodzący z pompy od wspomagania i zobacz czy po odpaleniu pojawi sie olej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v