Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak, na szybko to wszystko 😁 Zdejmujesz koło, odkrecasz dekiel i wyciagasz tryb z polosi. Odkrecasz Góra dół zaślepki łożysk zwrotnicy, wyciagasz sworznie i zdejmujesz całą zwrotnicę. Polos masz na wierzchu. Teraz na sto procent masz już w niej rowki więc potrzebna regeneracja. Robota nie należy do najprzyjemniejszych i uwaga ostro posypia się ku*wy. Piszę z telefonu więc sorry za błędy. 

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

nie nie spadnie nic, tylko że sama wymiana uszczelnienia od strony zwolnicy może nie pomóc (może). jest tam tuleja miedziana i może być luźna i dosyć szybko znów padnie uszczelniacz jak jest tam luz. kupuj dobre uszczelniacze bo te tanie to szkoda za robotę, chwila i znów leci. 

Opublikowano

ściągacz można łatwo samemu zrobić. Kupujesz pręt gwintowany utwardzany m16 ucinasz go gdzies na 20 cm wkręcasz go w sworznia powinno sie dac łatwo reką wkręcić  potem dobierasz rure o niewiele wiekszej srednicy od sworznia zeby mogł sobie w srodku swobobodnie wychodzic do gory gdy juz dołożysz płaskownik z przewiercona dziurą na środku i na samym końcu nakręcasz nakrętkę na ten pręt i skręcasz aż popuści modląc nie ze nie trzeba będzie tego podgrzewać . Mam nadzieje ze zrozumiesz moją wizje 😁

Opublikowano (edytowane)
W dniu 7.10.2019 o 20:56, CYCU123 napisał(a):

ściągacz można łatwo samemu zrobić. Kupujesz pręt gwintowany utwardzany m16 ucinasz go gdzies na 20 cm wkręcasz go w sworznia powinno sie dac łatwo reką wkręcić  potem dobierasz rure o niewiele wiekszej srednicy od sworznia zeby mogł sobie w srodku swobobodnie wychodzic do gory gdy juz dołożysz płaskownik z przewiercona dziurą na środku i na samym końcu nakręcasz nakrętkę na ten pręt i skręcasz aż popuści modląc nie ze nie trzeba będzie tego podgrzewać . Mam nadzieje ze zrozumiesz moją wizje 😁

Ja jak rozbierałem musiałem dodatkowo grzać gniazda, później dokręcać do momentu aż wszystko się naprężało i następnie przy użyciu profesjonalnego młotka i tępego przecinaka stukać od wewnętrznej strony. Taka wskazówka, jak już wydostaniesz posprawdzaj gwinty w sworzniach. Jak są już lekko zużyte to zakładaj nowe sworznie.

 

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano
6 godzin temu, andrewk napisał:

Ja jak rozbierałem musiałem dodatkowo grzać gniazda, później dokręcać do momentu aż wszystko się naprężało i następnie przy użyciu profesjonalnego młotka i tępego przecinaka stukać od wewnętrznej strony. Taka wskazówka, jak już wydostaniesz posprawdzaj gwinty w sworzniach. Jak są już lekko zużyte to zakładaj nowe sworznie.

w moim przypadku poszło w miare gładko bez grzania, możliwe ze ktoś to wcześniej rozbierał, ale zrobił to bardzo profesjonalnie bo nie było śladów. Ciekawe jak pójdzie autorowi tematu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v