janek12314

cieknacy olej przy krzyzaku przedniej osi, massey ferguson 6180

Polecane posty

janek12314    0

Witam wszystkich, mam pytanie.

Cieknie olej przy krzyzaku od strony osi. Co musze rozebrac zeby wymienic uszczelnienie?

Jesli moglby ktos mi podpowiedziec z gory dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    83

Tak, na szybko to wszystko 😁 Zdejmujesz koło, odkrecasz dekiel i wyciagasz tryb z polosi. Odkrecasz Góra dół zaślepki łożysk zwrotnicy, wyciagasz sworznie i zdejmujesz całą zwrotnicę. Polos masz na wierzchu. Teraz na sto procent masz już w niej rowki więc potrzebna regeneracja. Robota nie należy do najprzyjemniejszych i uwaga ostro posypia się ku*wy. Piszę z telefonu więc sorry za błędy. 


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

olkosio    29

nie nie spadnie nic, tylko że sama wymiana uszczelnienia od strony zwolnicy może nie pomóc (może). jest tam tuleja miedziana i może być luźna i dosyć szybko znów padnie uszczelniacz jak jest tam luz. kupuj dobre uszczelniacze bo te tanie to szkoda za robotę, chwila i znów leci. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek12314    0

dzieki za porady ale mam jeszcze jedno pytanie czy polos i krzyzak to jedno czy oddzielne czesci ?. Jakiej Firmy Uszczelniacze ?

Edytowano przez janek12314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek12314    0

przepraszam chlopaki nasuwa sie nastepne pytanie czy do wyciagniecia swozni potrzebny jest jakis przyrzad a moze podpowiecie mi jak najprosciej to zrobic zgory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    311

Potrzebny jest specjalny ściągacz.

Czasami trzeba podgrzać, nie zawsze chcą współpracować, szczególnie jak nie były wcześniej ruszane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CYCU123    0

ściągacz można łatwo samemu zrobić. Kupujesz pręt gwintowany utwardzany m16 ucinasz go gdzies na 20 cm wkręcasz go w sworznia powinno sie dac łatwo reką wkręcić  potem dobierasz rure o niewiele wiekszej srednicy od sworznia zeby mogł sobie w srodku swobobodnie wychodzic do gory gdy juz dołożysz płaskownik z przewiercona dziurą na środku i na samym końcu nakręcasz nakrętkę na ten pręt i skręcasz aż popuści modląc nie ze nie trzeba będzie tego podgrzewać . Mam nadzieje ze zrozumiesz moją wizje 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    191

Uszczelniacze corteco combi

Edytowano przez sznajdik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    83
Dnia 7.10.2019 o 20:56, CYCU123 napisał:

ściągacz można łatwo samemu zrobić. Kupujesz pręt gwintowany utwardzany m16 ucinasz go gdzies na 20 cm wkręcasz go w sworznia powinno sie dac łatwo reką wkręcić  potem dobierasz rure o niewiele wiekszej srednicy od sworznia zeby mogł sobie w srodku swobobodnie wychodzic do gory gdy juz dołożysz płaskownik z przewiercona dziurą na środku i na samym końcu nakręcasz nakrętkę na ten pręt i skręcasz aż popuści modląc nie ze nie trzeba będzie tego podgrzewać . Mam nadzieje ze zrozumiesz moją wizje 😁

Ja jak rozbierałem musiałem dodatkowo grzać gniazda, później dokręcać do momentu aż wszystko się naprężało i następnie przy użyciu profesjonalnego młotka i tępego przecinaka stukać od wewnętrznej strony. Taka wskazówka, jak już wydostaniesz posprawdzaj gwinty w sworzniach. Jak są już lekko zużyte to zakładaj nowe sworznie.


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CYCU123    0
6 godzin temu, andrewk napisał:

Ja jak rozbierałem musiałem dodatkowo grzać gniazda, później dokręcać do momentu aż wszystko się naprężało i następnie przy użyciu profesjonalnego młotka i tępego przecinaka stukać od wewnętrznej strony. Taka wskazówka, jak już wydostaniesz posprawdzaj gwinty w sworzniach. Jak są już lekko zużyte to zakładaj nowe sworznie.

w moim przypadku poszło w miare gładko bez grzania, możliwe ze ktoś to wcześniej rozbierał, ale zrobił to bardzo profesjonalnie bo nie było śladów. Ciekawe jak pójdzie autorowi tematu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomek04
      Mam problem z Massey Ferguson 6120 dokładniej mówiąc z półbiegami ma on 4 półbiegli lecz jakiś czas temu zmieniło się na 2 
      A-D SĄ JEDNAKOWE (SZYBSZE)
      B-C TESZ JEDNAKOWE (WOLNIEJSZE)
      Co jest przyczyno tego .
      W nim półbiegi i rewers jest elektroniczny nie mechaniczny.

      Dowiedziałem się że z prawej strony pod schodkami sa 2 elektrozawory  od półbiegówi prawdopodobnie dolny niema zasilania czym jest to spowodowane? Czego jest to wina?
      Na liczniku litery się przełączaja od A do D a w skrzyni nie
      pomóżcie w tym
    • Przez szlendi
      Witam
      Mam ciągnik Massey Ferguson 3070 autotronic
      skrzynia biegów: 4 biegi podstawowe + żółw/zając + Rewers A i B
      Mam następujący problem. Wszystkie biegi wchodzą, jak puszczam sprzęgło to ciągnik nie rusza, tylko słychać jak coś rzęzi, trze. Po zdjęciu klapki z boku ze skrzyni biegów, można ręcznie włączyć bieg i ciągnik jedzie.
      Dzieje się tak na wszystkich biegach.
      Znajomy mechanik przyjechał, ale nie zna się na tym za bardzo i chce ściągać instrukcję.
      Proszę o pomoc i podpowiedź co może być tego przyczyną i jak to naprawić.
      Z góry dziękuję
      szlendi
    • Przez Kv_mil
      Witam.Jak wymienić uszczelniacz od womu w Mf 3065?
    • Przez Bern
      Witam, mam problem ponieważ ciągnik nie ma tyle mocy ile powinien mieć, przydusza się przy ruszaniu. Jak mam sprawdzić te membranę w pompie wtryskowej? Gdzie ona się dokładnie się znajduje? Jak odkręciłem przewód który wychodzi z kolektora dolotowego do pompy to było w nim paliwo, tak ma być?  Dodam, że ciągnik bardzo nie dymi, tylko przy przygazowaniu i dużym obciążeniu.

    • Przez MfKrystian
      Witam mam problem z Datatronic mianowicie po włączeniu zapłonu kontrolki od Datatronic mrugają i pokazują liczby z kosmosu
      VID_20191114_160942.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj