Skocz do zawartości

new holland t6 180 nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
13 minut temu, Rolnik1973 napisał:

Wystarczy zamontować na wyjściu z baku takie cuś i wyłapie wodę i syf.

Wiem bo w ursusie jest i wszystko widać co w paliwie jest.

W prostocie siła i moc a nie tam czujniczek wilgoci.

 

Screenshot_20201014-091259.jpg

Na moje życie ursusa wystarczy💪🏻

Ja to mam i każdy nowy ciągnik raczej to też ma. Problemem jest paliwo które kupujecie i przy tym naszym czyszczenie odstojnika co chwile+ filtry 300 mth 

Opublikowano

Dobra, tamto było tak pół żartem, pół serio, ale.... 

Nie ganie tej nowoczesności, elektroniki, i tak jak masa24 napisałeś - kiedyś... każdy, kto poważnie myśli o rolnictwie będzie musiał na taki sprzęt przesiąść, tyle że na serwis takiego klamota musi być rolnika stać, dziadować przy tym nie wolno bo niczym dobrym się to nie skończy... Masz przykład, chciałeś cudować, naprawiać półśrodkami a w efekcie i tak musiałeś wymienić pompę i wtryski czy co tam innego.. 

Tylko ja ciekawy skąd ta maź na rocznym czy dwuletnim osprzecie silnika.. 

Opublikowano (edytowane)

Ta maź to reakcja dzisiejszych dodatków do paliwa z wodą, benzyną da się to umyć. Taka nieprzyjemną sytuację miałem w  starej trzydziestce którą odpalam kilka razy do roku by nie zardzewiała i chcąc nie chcąc woda w zbiorniku potrafi się pojawić od samego stania .

Tu winna jest jakość paliw  które bardzo szybko się starzeją, a wiek  czy marka ciągnika nie ma znaczenia, tylko koszta inne :P

Woda, słońce i czas wrogami paliw przy czym czas jest troszkę łaskawszy dla B0 niż dla B7

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Ja nie chcialem zadnymi polsrodkami tego naprawiac. Klopot byl taki ze serwis nie mogl tego zdiagnozowac

Koszt naprawy łącznie z zakupem pompy, listwy oraz wtryskiwaczy okolo 20 000 netto

Z tymże ze serwis boscha tez przycial bo uznali ze te czesci sa zardzewiale. A to jest jak kolega wyżej napisał maz, która pewnie da się zmyć. Jeszcze sie za to nie zabralem ale mysle ze uda sie to wyczyścić. Wiec troche i przez serwis boscha poszedlem w koszty.

Ja nie chwale nowych ciagnikow. uwazam ze jest to dziadostwo pelne elektroniki zbednej zapakowane w plastik. Ze cala ta komputeryzacja idzie w zla strone. Ale jak ktos chce sie rozwijac to predzej czy pozniej bedzie mial do czynienia z ta elektronika czy to w nowym czy 15 letnim ciagniku

Opublikowano

Z

20 minut temu, strzechu napisał:

Może i się wytrąci z B0 ale napewno po znacznie dłuższym czasie niż z B7

Zgadza się, B0 jest znacznie stabilniejsze choć dokładnej sakli porównawczej nie jestem w stanie podać ,

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, masa24 napisał:

Trwalosc to jedno ale wg mnie najwiekszy problem z nowym sprzetem jest taki ze nke ma komu tego naprawiac 

Problem jest taki z nowym sprzętem oczywiście zachodnim, że jak to się zacznie knocić, a prędzej czy później zacznie, to niejednego nie będzie na to stać, tam nikt nie naprawia detali, tam się wymienia na nowe jak już całe zespoły, a jak za dużo się sypie, to się wywozi do Polski złoma i niech  Polaka doprowadza do rozstroju nerwowego i finansowego,  a wy myśleliście że będziecie grzebać sami jak w starych klamorach.  :D Nic z tego, ten numer z tym sprzętem nie przejdzie, a jak już coś tam, to tanio i tak nie będzie .

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Jak taki normalnie eksploatowany  sprzęt zaczyna się z wiekiem sypać to nie wywozi się go do polski a ogłasza i znajdą się na niego klienci nie tylko tu, ale  całej części wschodniej jak i południowej, nie Polak to Turek albo Ukrainiec czy inny na dorobku :P

Opublikowano

Napisałem ogólnie wywozi, a wiadomo że czyściciele złomu się sami znajdą i go wywiozą gdzie jest na to zapotrzebowanie.

Opublikowano (edytowane)

Ja od tego momentu też zacznę stosować B0.  Ogólnie zawiozłem na razie samą pompę do sprawdzenia na stół ale raczej z boscha człowiek który ma to sprawdzać powiedział ze na pierwszy rzut oka pompa dobra. Jutro zacznę dalej patrzeć w układzie wtryskowy. Możliwe ze to czujnik na listwie albo od temperatury i wody w paliwie nie daj odpalić ciągnika czy jednak by pokazywał ten błąd? 

 Ps: Puma zawsze od nowości była tankowana do pełna  nawet w ciągu ostatnich trzech dni przepaliła prawie 800 litrów ropy. Złej jakości paliwo z wodą zostało zatankowane na stacji paliw w Jastków 130B ENERGON CONSTRANS OIL były Artus. Omijajcie szerokim łukiem te stacje ENERGON CONSTRANS OIL.  Tępić oszustów, serwis pobrał próbkę paliwa ale walka z nimi nie bezie należała do najłatwiejszych.

Edytowane przez angelikamadon
Opublikowano
2 godziny temu, Pigmei napisał:

Mów za siebie,  świadomość  dużej części społeczeństwa jest inna nić ci się zdaje i potrafi liczyć  :)

Tak tak. Tylko u kazdego w okolicy jest firma co handluje takim felernym paliwem i jakos sie utrzymuje. Ciekawe tylko z czego ? Hmmm

Opublikowano
10 godzin temu, Pigmei napisał:

Zatem  nie u każdego a jak  kiedyś taki był  to skarbówka załatwiła,  jak masz  z tym problem to nie nasza wina.

Ty paliwo sprzedajesz ze tak im dupe lizesz ?

Opublikowano
3 godziny temu, Pigmei napisał:

Przestań pierd@#$$ jak połamany, masz problemy ze sobą to zostaw je dla siebie.

Problemy to masz Ty raczej. Wiem co sie dzialo w mojej okolicy i po zmianie dostawcy paliwa problemy sie skończyły 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v