Skocz do zawartości

MF 6465- Szarpie przy wyłączaniu 4x4


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 

Opublikowano

Dziękuję Mariusz za odpowiedź. Jeden medyk  mi stwierdził że przyczyną może być zbyt niskie ciśnienie na elekyrozawoze,  ja kompletnie się na tym nie znam. Ale twoja diagnoza jest dla mnie bardzo prawdopodobna podpowiedz jak mogę rozwiązać ten problem? 

Opublikowano

Teoretycznie to rozlaczenie napędu na sprzęgle wielotarczowym nie powinno być wyczuwalne dla operatora ani na miękkim podłożu ani na twardym. Tymbardziej nie powinno identyfikować się szarpaniem kół.

Opublikowano
21 godzin temu, AGRISupport napisał:

Teoretycznie to rozlaczenie napędu na sprzęgle wielotarczowym nie powinno być wyczuwalne dla operatora ani na miękkim podłożu ani na twardym. Tymbardziej nie powinno identyfikować się szarpaniem kół.

Dokładnie tak było podczas włączania i wyłączenia czułem tylko leciutkie stukniecie.  Teraz natomiast gdy włączam jest ok prawie nie wyczuwalne natomiast podczas wyłączenia cały przód zadrzy. Dzwoniłem do gościa co serwisuje takie maszyny powiedział że może to ogarnąć dopiero we wrześniu🙁

Opublikowano

A nie masz luzów na frezach wału albo na osi przedniego mostu? Obstawiam, że masz za duże luzy i dlatego szarpnięcie jest mocno odczuwalne. Albo masz źle dobrane opony.

Opublikowano

Albo jeszcze ewentualnie masz luz na tulejowaniu mostu czy też na zwrotnicy i po rozlaczeniu taki coś. Ale najbardziej prawdopodobny problem to różnica w oponach. Albo zobacz jeszcze łożysko podpierajace wal napędowy może ono padło i ma luz znajduje się na wysokości kola zamachowego silnik 

Opublikowano
Dnia 7.08.2019 o 22:47, 6465 napisał:

Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 

Witam usunął pan już ta usterkę ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v