Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Daoran23    0

Witam zamierzam kupic ciągnik i strasznie podobają mi sie Case z serii Maxxum co sądzicie o tym ogłoszeniu https://www.olx.pl/oferta/case-5140-maxxum-pro-97-rok-CID757-IDzyw4U.html#a1833cab96 facet pisze że biegi i półbiegi mechaniczne biegi to się zgodzę ale półbiegi mechaniczne ??? Wiem że to tylko zdjęcia  ale jak cena motogodziny niby to Cummins dużo może no i ten zaczep jakby samoróbka :D na bolce jak w ursusie nie powinna byc listwa daleko  do niego nie mam rzut beretem można rzec widac że sprowadzany z Francji jak to jest z tymi od żabojadów z góry dzięki za pomoc trochę namieszałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    379

sprawdź sobie w sklepie poszczególne ceny części ile kosztuje pompa hydrauliczna sprzęgło itp jak w miarę ceny sa ok to bierz


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikos22    2

Z wersją pro to ma wspólną naklejkę i te niby 120km, w serii pro miały 115, a jeśli to zwykły 5140 to podciagniety z 110 na 120, polbiegi w pro były na suwaku na rączce zmiany biegów. Jak to z Francji, skrzynia 30, bez pneumatyki, widać, że odświeżony, na motogodziny nie ma co patrzeć tylko na stan techniczny. Wdzięczna i mocna maszyna, pod warunkiem, że nie zajechana mechanicznie. Polbiegi mechaniczne czyli zmieniane z użyciem sprzęgła, a czy bezawaryjne? Nic nie jest bezawaryjne, wszystko się z czasem zużywa, cudów nie ma. Jak już chcesz go brać to weź użytkownika, albo mechanika kumatego w tym temacie żeby obejrzał ten traktor, protestował, bo samemu za wiele nie sprawdzisz, a jest co. Zaczep jak zaczep, na automatyczny jest inna listwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gustaww    48

Jak się dobrze sprawdzi u sprzedawcy to nie ma potrzeby już się za częściami oglądać. Pompę już za 3 tysie można zrobić a nie zawsze jest to przyczyna. Mam takiego tyle że pełny PRO z elektronicznym przełącznikiem półbiegów i powiem Ci że jest to bardzo wygodne i dobrze coś takiego mieć. Druga sprawa opony, niby część eksploatacyjna ale komplet w tym przypadku to 10 tyś. zł. Brak 3 pary wyjść  hydraulicznych, a w brew pozorom dość potrzebne gdy masz hydropak, ścieżki technologiczne i ścieżki przed wschodowe.  Łącznik centralny jest nie oryginalny i dziwny ten łańcuszek po lewej stronie przy wieszaku, zaczep taki może być.

Podsumowanie  Ładny wygląd na łysych kapciach i to PRO trochę tu mi nie pasuje, wg mnie wszystkie PRO miały elektroniczny przełącznik półbiegów. Trochę drogo, ja dałem 53 z przednim tuzem i z nowymi przednimi kapciami.

https://www.olx.pl/oferta/case-5140-pro-mx-CID757-IDzz8W9.html#794ae67d30 tego zobacz, wg mnie lepszy sprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daoran23    0

Facet pisze że daje komplet na tył opon i ile by kosztowała przeróbka na pneumatyczne hamulce wiadomo to polska nie Francja tu na powietrze.a jak piszecie że to niby  pro ale nie pro więc naklejka żeby wartoc podniesc????

Apropos jeszcze ciągnik będzie pracował z agregatem uprawowosiewnym zawieszany bierny z wałem packera i siewnik agromasz 3m sciezki tech i przedwschodowe plus znaczniki hydropak to 1 waż a siewnik ile ma tych weży ????? 2 pary w ciągniku starczą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustaww    48

U mnie 2 pary wyjść to mało na taki zastaw jak masz Ty. Naklejki pro są ładniejsze więc ludzie je kupują 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fendt856
      Witam ma taki problem robiłem przednią oś w case 5150 wymieniłem czopy tulejki bo już był duży luz. I przed tym leciał olej z lewego koła i powodem tego była podrobiona któtka pół oś i ją wymieniłem krzyżaki tą pół oś i uszczelniacze i tulejki te co pół oski pracują w nich i przez pewnien czas nie leciało i teraz zaczeło leciec z środkowego mostu tam też wymieniłem uszczelniacz i tulejkę i jest taki problem że bez włączonego napędu moge jeździc długo i nic się nie dzieję a jak załącze przedni napęd pół dnia i zaczyna lecicec olej co może być ?
    • Przez radekwie231
      W Pumie wyskakuje błąd 16134 proszę o pomoc 
    • Przez Kocur94
      Witam. Posiadam ciągnik case 585 xl z 89r  i przymierzam się do montażu tura z firmy Metal-Technik i takie pytanie , gdzie podpiąć rozdzielacz czy pod tylnie wyjscia czy da się wpiąc jakoś w obieg ? 
    • Przez pradzik28
      Witam mam problem z podnośnikiem w case mx 150 podnosić podnosi ale nie chce opuścić do końca.Prosze o pomoc.
       
    • Przez ChudziX
      Witam. Czy ktoś wie jakiej firmy przednie mosty były montowane do ciągników Case 1494 Hydra  Shift 4WD rok produkcji 1984 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.