Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉

Opublikowano

Wygląda na to że .. śladowe ilości przedostają się do skrzyni korbowej podczas dłuższego postoju, gdy intensywnie pracuje odparowywuje przez odmę, lub przez temp jest szczelne ;) 

Opublikowano

Myślę że aż tak się nie pomylił :D

Jest to całkiem możliwe że nacieknie w miskę woda ;)

Opublikowano

Cała to nie, ale ta co jest na górze silnika to tak, może stan oleju był "aż za nad to" :D

Opublikowano

Trochę to dziwne, bo woda jest cięższa od oleju i zwykle opada na dno a olej się unosi wyżej, jeśli woda wypłynęła przez bagnet to ile jej było? 10l albo i więcej.. Może być uszkodzona uszczelka, oring na tulei lub sama tuleja ma małe pękniecie

Opublikowano

Jaco512 bardzo dobra diagnoza.pierwsze co zrobiłem to zdjąłem głowice gdyż pierwsza moja myśl to uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięcie jej . Pudło uszczelka jak nowa , głowica sprawdzona na rendgenie wszystko ok. Pustka w mojej głowie , co do przyczyny tej wody w oleju .Sprawdziłem katalog części i cyk pokazał się oring tulei  dotychczas myslalem ze tuleje są suche .Odkręciłem mise olejowa ,zalałem blok woda z mlekiem i cyk z dwóch tulei leje na wał.  Dorobiłem przyrzad do wyciagniecia tulei i pokazała się sperciały oring . Dziękuję za podpowiedzi i przepraszam za swoją nieobecnośc spowodowaną praca 😉

Może ktoś zna moment dokrecania śrub korobowodowych i głowicy,  z góry dziękuję za pomoc 😉

Do silnika dt-358

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez center
      Hey,
      Kto mi podpowie skąd ten wyciek w zetorze 7211?  czy to olej czy płyn ? pod ciągnikiem na kapane.  Ubywa mi płynu hamulcowego ale prawy cylinderek nowy i przewód reszta sucho, lewy przewód suchy... Pod spodem  prawa strona skrzyni mokra i spód. miedzy mostem a skrzynią.. z góry dekiel suchy, tylko dołek  przy dźwigniach terenowe szosowe mokry. Czy może to cieknąć z dźwigienek bo jest na nich luz ?
       
      Pozdrawiam!




    • Przez kamil5421
      Witam. Potrzebuje informacji ile Oleju wchodzi do silnika w Ciągniku Claas Ares 836 z 2005r . silnik Jonh Deere  model 6068
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie ile oleju wchodzi do MF 590 w  skrzyni , silniku, zwojnicach??
      Nie moge nigdzie znalezc tej informacji.
      Jezeli ktos ma jakas instrukcje llub katalog pdf do tego ciagnika to prosze o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v