Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie nie chce go podkręcać bo paliwo będzie żarł jak cholera.Potrzebuje go głównie do opryskiwacza.

Tak się zastanawiam czy zmniejszenie kół zębatych zwolnicach coś da. 

Opublikowano (edytowane)

Ja pryskam max 7 km/h.Potrzebuje prędkość do przejazdu.Chociaż te 45 km żeby jechał to będzie dobra jazda.

Edytowane przez Davidmix
Opublikowano

45 ? A to bardzo łatwo . Przed każdym wyjazdem wzywasz lawetę i zrobione ... :P

Opublikowano

i może jeszcze bez kabiny :D to dopiero wiatr we włosach :D kask ubieraj :D

Opublikowano
1 godzinę temu, Davidmix napisał:

(....).Chociaż te 45 km żeby jechał to będzie dobra jazda.

Że ile.... ?!.  W teorii : -  musiałbyś mieć zamontowane radialne  opony napędowe, bo w przeciwnym przypadku nie szło by utrzymać ciągnika na drodze , 

                        - wymagałoby to również zmniejszenia przełożenia zwolnicy , a jest to niemożliwe ze wzgledu na brak miejsca , na większe koło napędowe zwolnic( wykonanie zwolnic na zamówienie).

Dużo łatwiejszym rozwiązaniem byłoby zamontowanie silnika Diesla od samochodu , który osiąga ok 4500-5000 obr/min ( a obroty wałka 1000).:D

Opublikowano (edytowane)

45 km/h wladimircem...😂 Za dużo chłopie % było przy stole. Kup sobie fendta na szybkiej skrzyni i będziesz jeździł.  Po wertepie t25 ciężko jechać normalnie a co dopiero szybciej jeszcze z opryskiwaczem

Edytowane przez Buszmen11
Opublikowano
11 minut temu, Buszmen11 napisał:

45 km/h wladimircem...😂 Za dużo chłopie % było przy stole. Kup sobie fendta na szybkiej skrzyni i będziesz jeździł.  Po wertepie t25 ciężko jechać normalnie a co dopiero szybciej jeszcze z opryskiwaczem

U nas już był taki jeden co chciał fendt'em zagiąć czasoprzestrzeń i amazone ux asfalt szlifował a na tuzie przewiózł przystanek autobusowy 😆

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Davidmix napisał:

Chociaż te 45 km żeby jechał to będzie dobra jazda

jak chcesz tyle jechać władziem po polu to dociąż go z 6 ton, żeby nie podskakiwał ;)

 

 

41 minut temu, Buszmen11 napisał:

Kup sobie fendta na szybkiej skrzyni i będziesz jeździł

pojedzie nawet 65, a nie tylko marne 45 🤣

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Kiedyś ojca władkiem zaczełem hamować przed rondem w mieście...a że hamulce były słabe to kolanem zapierałem za kierownice troche pomagało .I k... wysuneła się ze ślimaka i całej rury kierownica z tym pretem do góry .Takich prędkości to bym nie ryzykował takim wechikułem .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wrodarek
      Witam
      Mam problem ze skrzynią w traktorze władimirec t-25. Otóż po wbiciu biegu szosowego sprzęgło nie odbija do końca, zatrzymuje sie w połowie, po przejechaniu ok 10,15 metrów bieg wyskakuje i słychać tylko zgrzyt. Po rozłożeniu skrzyni okazało sie ze na ruchoma zębatka na wałku głównym nie zazębia sie do końca w tej od przełożenia szosowego. Co może być tego przyczyną ?
    • Przez GoodRamQ
      Witam, problem polega na tym że półbiegi podczas jazdy się nie zmieniają [nawet kontrolki nie przeskakują] ale jak się zatrzymam to zmieniają.
      Może się czujnik uszkodził jakiś tylko nawet nie wiem od którego zacząć sprawdzać
    • Przez ag23
      Witam.
      Od 2011 czy 2012 r. posiadamy w gospodarstwie Kubotę m9540.
      Ogólnie - fajna maszyna ale, do tej pory specjalnie nam to nie przeszkadzało, jednak zgodnie ze specyfikacją powinna osiągać maksymalną prędkość minimalnie poniżej 40 km/h natomiast faktycznie osiągana jest o 10 km/h niższa. Czy ktoś może orientuje się czemu tak może być i jakie są ewentualne możliwości żeby to zmienić?
      Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i z góry dziękuję za podpowiedzi.
       
       
    • Przez binek85
      Witam!Panowie pomóżcie ..wczoraj pryskalem maliny o co się okazało że walek wom mi staje..jadąc do przodu i mając lekko z górki traktor tak jakby wskakiwal na luz i po chwili jest spowrotem na biegu. .dzisiaj jechalem z przyczepa i dodajac gazu nie bylo reakcji przyspieszenia od razu tylko tak jakby z opoznieniem i szarpniecie..A jadąc znów z górki tak jakby właśnie nie było biegu wlozonego i nagle jest bieg i szarpniecie...takie duganie..co to może być?Władimirec z jedną wajcha..
       
    • Przez Frager188
      Witam serdecznie szukam mechanika do mojego T25, najprawdopodobniej jest do naprawy zwolnica prawego koła, wogole nie ciągnie na to koło, słychać tylko głośny szum z tego koła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v