Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuję opinii na temat tego modelu że skrzynia mechaniczna z 4 polbiegami i jak to jest z tym spalaniem?? Ile może wypić np na hektar orki średniej klasy ziemi? Pilne

Opublikowano
Luki1988 napisał:

Witam potrzebuję opinii na temat tego modelu że skrzynia mechaniczna z 4 polbiegami i jak to jest z tym spalaniem?? Ile może wypić np na hektar orki średniej klasy ziemi? Pilne

Powiedz jak ktokolwiek może Ci pomóc i odpowiedzieć na to pytanie. Jeżeli tobie nie chce przejrzeć się forum i poczytać to dlaczego ktoś inny ma odpowiadać poraz kolejny na temat tej przekładni. Kolejna sprawa to spalanie. Nikt kto logicznie myśli nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Bo spalanie może być tak samo różne jak warunki np. zwiezlosc gleby i głębokość orki dla ciebie średnia klasa ziemi to jaka? Bo jezezeli chodzi o jej urodzajnosc to możemy mieć pewnie kilka takich pol o różnej strukturze i oporach. Nie wspomnę że w silniku na zwykłej pompie to i temperatura powietrza zasysanego będzie miała wpływ na sprawność silnika i zużycie paliwa. A teraz w dwóch słowach odp na twoje pytanie. Pali tyle co każdy inny nie wierz w mity o ogramnym spalaniu JD czy też że w masseyu przybywa w ziorniku. A przekładnia pawerquad jak jest zadbana to naprawdę bardzo długo bez awarii można nią pracować podstawa to dobrze kupić porobić wszelkiego rodzaju pomiary.

Opublikowano

W tych tematach o tej serii nie ma za dużo informacji. Spalanie można podać na podstawie np u mnie w uprawie 3m agregatem spała 15 litrów. To był przykład bo sam nie znalazłem za dużo informacji na ten temat, a sam jestem ciekawy opinii tego ciągnika.

Opublikowano

Spalanie w bardzo dużej mierze zależy od opon. Dwa traktory jadą obok siebie warunki te sam, ten na opona A spala przykładowo 15/ha a drugi 20/ha.

W zasadzie jeśli opona ma mniej niż 70% bieżnika w ciężkich pracach jej używanie jest ekonomicznie nieuzasadnione, bo zamiast 1000 obrotów na jeden przejazd zrobi 1050.

Kolejny czynnik ciśnienie 99,5% go nie reguluje wcale i potem jęczy, że spalanie kosmiczne w uprawie, bo ma napompowane na maksa, że niby mniej ma spalić a jest odwrotnie (maksymalne dopuszczalne ma sens tylko i wyłącznie na asfalcie przy obciążeniu zbliżonym do maksymalnego).

Opublikowano

Panowie jak to jest z kontrolka ciśnienia oleju w tym jd? U mnie jak przekręceniu na zapłon to dosłownie mrygnie a potem jak już kręcę to zapala się z resztą kontrolek no i zaraz po chwili gaśnie. Nie powinna się cały czas świecić na zapłonie tak jak np od ładowania?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v