Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów,

Jestem posiadaczem kubota l5040 który posiada jak dla mnie trochę mało wyjść hydrauliczych. Chciałbym dołożyć kilka wyjść na innym rozdzielaczu i moje pytanie brzmi czy ktoś na forum posiada taki ciągnik z dodatkowymi wyjsciami lub taki ciągnik z przednim turem żeby mógł mi podpowiedzieć  jak to jest podłączone żeby działało. Chciałbym żeby dodatkowa hydraulika działała niezależnie od oryginalnych wyjść hydrauliznych i chciałbym żeby to było bez dokladania drugiej pompy.

Proszę o jakieś podpowiedzi.

Pozdrawiam

Opublikowano

Pod podestem/kabiną z prawej strony masz taki blok hydrauliczny z taką zaślepka na 4 śruby M8 na klucz 12.  Zdejmij to i ukażą ci się 3 otwory. Górny po lewo to powrót do obiegu oleju, górny po prawo to zasilanie i dolny otwór to wolny spływ oleju. Płytkę żeby przykręcić złącza hydrauliczne możesz kupić w serwisie lub też zrobić samemu. To taka blacha 10x10cm, grubości 20mm z otworami montażowymi takimi samymi jak w tej zaślepce co ją zdejmiesz i tymi 3 otworami tak jak są w tym bloku hydraulicznym. Gwinty porobisz sobie takie jak kupisz złącza hydrauliczne ale od strony co węże hydrauliczne przykręcasz to wystarczy złącze 18x1,5. Węże też 10mm średnicy wewnętrznej jednooplotowe wystarczą. Rozdzielacz montujesz na wsporniku kabiny po prawej stronie jeśli masz kabinę. Do rozdzielacza dokup tuleje cisnieniową bo rozdzielacz musi być podłączony na 3 przewody. Joystick montujesz na jakimś wsporniku do błotnika lub profilu kabiny.

Opublikowano

Czyli z otworu zasilania podłączam do rozdzielacza  pod P, i zostają mi powroty T i N, gdzie wkręcić tuleje i do których wejść w płytce podłączyć?

Opublikowano

Na płytce zasilanie jest na górze po prawo, powrót do obiegu na górze po lewo i na dole wolny spływ. 

W rozdzielaczu masz zasilanie po lewo , powrót do obiegu z tuleją ciśnieniową po prawo na dole i po prawo  na górze wolny spływ oleju do skrzyni.

  • Like 1
Opublikowano

Mam taki rozdzielacz czyli pod P zasilanie na górze po prawo na plytce, pod N zakładam tuleje ciśnieniowe i podłączam na płytce od góry po lewo, pod T podłączam przewód pod dolne wyjście na płytce zgadza się?

20190307_155521.jpg

20190307_155451.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzech9931
      Witam,
      Mam problem z hydrauliką w ciągniku John Deere 4050. Po powrocie z pola, na drugi dzień nie działa hydraulika (ramiona, przedni tuz i zewnętrzne gniazda oraz wspomaganie). Zostały wymienione filtry oraz olej. 
      Ciągnik jak postoi dłuższy czas to po odpaleniu słabo ale delikatnie podniesie. Ale po opuszczeniu już drugi raz nie daje rady. Tak jakby brakowało oleju...
      Co mogę zrobić? ;(
    • Przez lukasztusin123
      Witam.
      Valtra Valmet 8150, gdzie zamontowana jest pompa, która odpowiada za ciśnienie oleju w skrzyni biegów?  Czy ta sama pompa odpowiada za skrzynię biegów, oraz za całą resztę hydrauliki w traktorze? (wspomaganie, podnośnik itd.)
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
    • Przez raszpl
      Witam, mam problem z MF 3060, a mianowicie chodzi o cisnienie oleju. Od jakiegos czasu zaświeca mi sie kontrolka " cisnienia oleju" a co za tym idzie, przedni napęd sam sie włącza. Robi sie tak podczas zdjecia nogi z gazu. Obawiam sie że czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej. Przyczyną zapewne była duza ilosc opiłków metalu która pojawila sie z hamulcow w ktorych wytarly sie okladziny i co za tym idzie metal ocieral o metal. Mógłby mi ktos dać jakies rady, wskazowki co sprawdzić zeby upewnic sie cos mu dolega albo co mnie czeka z jego przyszłością?
      Z góry dzieki za odpowiedzi.
    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v