Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Dnia 11.03.2019 o 09:23, Zetor9540iursusc330M napisał:

Wybaczcie panowie moja cisze lecz uszkodzilem telefon i stracilem wszystkie zdjecia... Mam nadzieje ze uda sie to odzyskac jesli nie to mam nadzieje ze sam opis pomoze. 

A wiec zaczynynamy od spuszczenia oleju ze skrzyni biegow.

Odkrecamy kabine podnosimy ja do gory aby mozna byl sie dostac do rozdzielacza i srub  rozkercamy tak aby mozna bylo odjechac silnikiem od skrzyni biegow. Miedzy silnikiem a skrzynia jest tak zwana pol skrzynia w ktorej znajduje sie  beben wom i to trzeba odjechac od glownej skrzyni jesli ktos ma potrzebe zajrzec do sprzegla lub womu musi najpierw oddzielic silnik przy sprzegle nastepnie ta pol skrzynie po rozjechaniu pol skrzyni ukazuje nam sie przekladnia planeterna a pod nia wzmacniac. Zdejmujemy zabezpieczenie sagera schodzi planetarka i wzmacniacz ciagniemy do siebie ( w zaleznosci od zuzycia tulei bedzie stawial opor jesli na tulei nie ma rowkow od piercieni uszczelniajacych zejdzir lekko jesli sa i im wieksze tym ciezej u mnie nie obylo sie bez sciagacza) jak mamy juz go na wieszku  rozmontowyjemy po kolei na czesci pierwsze. Dla kogos kto podejmie sie regeneracji nie bedzie problemem rozlozenie go lecz dla chetnych moge opisac dalszy przebieg regenerwcji 

Przy skladania wazna jest regulacja tasmy ktora hamuje bemben wzmacniacza regulacja polega na dokreceniu wszyskich trzech srub do konca nie na chama ale do oporu nastepnie odkreceniu kazdej z nich po 3/4 obrotu i dokontrowaniu ich. Tasme zalecam zakupic nowa koszt przy calej inwestycji nie wielki a jest ona tak samo istotna jak tarczki

Witam jestem w trakcie naprawy-regeneracji wzmacniacza 3 półbiegowego , prosił bym o pomoc : po ściągnięciu (strona od pełnego biegu) zabezpieczenia , podkładki, tarczy i przekładek ukazała się podkładka sprężynowa zamiast podkładki takiej jak pod zabezpieczeniem grubej (nie wiem ktoś złe poskładał czy faktycznie tak było) i mam teraz dylemat czy składać jak w katalogu czy tak jak było

Edytowane przez adamowicz84

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez dawidursus323
      Dzień dobry. Mam taki dyskomfort z rozdzielaczem w claas consul że na sekcji odpowiedzialnej za podnoszenie/opuszczanie hedera, żeby heder opuścić trzeba dużo mocniej i nagle popchnąć dźwignie, na innych sekcjach tego nie ma. Podnosi się lekko. Da się to jakoś podregulować? W pracy jakoś specjalnie nie przeszkadza ale może da się coś temu poradzić. Pozdrawiam
    • Przez sylwek23111
      Witam jestem posiadaczem Claasa Dominatora 98 już 3 lata, i jako że nie miałem wcześniej styczności z kombajnem zbożowym to proszę o pomoc. Na dzień dzisiejszy utrzymanie oraz naprawa tego kombajnnu u mnie wygląda tak, że naprawiam zużyte części podczas awarii, co podczas krótkiego sezonu żniwnego powoduje przestoje, i po ostatnich żniwach z przerażeniem oczekuje następych. Ma ktoś jakąś serwisówkę, albo informacje, które elementy/łożyska trzeba wymieniać i co ile godzin/lat? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v