Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
damian95

Widlak

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Widlak
damian95    22

To tak mam ofertę kupić big bagi 130cm + uszy jakieś 15cm. Mam założony maszt do ciągnika który podnosi mak. na 240-250. Teraz pytanie jakbym nie mógł załadować big bagów na przyczepę (ma około 1 metra) to mógłbym odwrócić widły. Słyszałem o takim sposobie ale czy wtedy nie połamie się nic w maszcie np. widły, karetka czy coś innego. Stosował ktoś taki sposób. Big bagi ważyły by około 900kg. Niechce wydać kasy aby potem okazało się że nie mogę ich ładować. Co myślicie o tym??:rolleyes: Big bagi były by ze zbożem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie powinno stać :rolleyes: możesz spróbować lub zrobic podnośnik jakiś albozostawić widły i zrobić na widłu taki hak . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian83    11

śmiało mozna tak robic ja mam widlaka z małym masztem i często tak wlasnie big bagi podnosze z odwróconymi widłami :rolleyes:


...zadużo kasy i wolnego czasu = porabane w głowie ROLNICTWO chroni mnie przed jednym i drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    195

Ja na turze też odwracam a tonę to nie raz miałem,ba całe tiry rozładowywałem nawozów i po 500 na jednej łapie.A widły mam z raka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Dzięki a nie stanie się nic z tą karetką czy jak to się zwie??:rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

O co chodzi z tym odwróceniem wideł?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafal_john3140
      Koledzy!
      Jestem posiadaczem 25 letniego Trola wyprodukowanego w Ełku. Ogólnie maszyna działa, co prawda mało pracuje ale jest bezawaryjna.Problem jest tego typu ze Troll działa tak powoli i ociezale, że NIE DA SIE TYM BEZ NERWOW PRACOWAC.Jest tak od nowosci.
      I tu rodzi się moje pytanie- czy da się zwiekszyć wydajność układu hydraulicznego tego szmelcu? Podkrecenie któregos zaworu? Wymiana pompy?
      Co myślicie o czymś takim? http://allegro.pl/43l-przekladnia-z-pompa-do-ladowacza-troll-hylmet-i5875500214.html#thumb/1
    • Przez emilchaja
      Witam! Tak jak w temacie czyli co możecie powiedzieć o tym ładowaczu. Czy macie go i używacie? Jak tak to jak sie sprawuje?
    • Przez GOODDAY
       Witam mam do was pytanie koledzy jestem tu nowy więc proszę o zrozumiałość .
       
      W czym polega problem chce zakupić sobie przewody hydrauliczne dokładanie te które zaznaczyłem na katalogu jest ich 6 poniżej 2 zdjęciu podałem dane techniczne tego przewodu.
       

       
       
       

       
      Teraz pytanie to jest czeski katalog jak rozszyfrować końcówkę jaka jest potrzebna do zarobienia tych przewodów ? rozmiary przewodu są podane 13x1000 chce to wiedzieć żeby sobie porównać ceny takiego przewodu w rożnych hurtowniach hydraulicznych. Oczywiście jak macie jakieś fajne hurtownie hydrauliczne które przyjmują zamówienia online było by fajnie jak byście jakaś polecili lub dali link do przewodu który będzie odpowiedni do tego cyklopa oczywiście jakiś dobry przewód hydrauliczny  nie chodzi o kilka złotych żeby wytrzymał i posłużył kilka lat dodam że cyklop jest używany 2-3 razy w roku jest garażowany również 
       
      I drugie pytanie dodatkowe cyklop działa ok ale jest problem działania ramienia w lewą stronę bardzo wolno przesuwa ramie w lewą stronę oczywiście poziom oleju sprawdzony teraz pytanie czy ten siłownik odpowiada za działanie ramienia w lewą stronę ??
       

       
      Czy odpowiada przeciwny siłownik  z drugiej strony to zdjęcie z belką z trybami nie daje ni spokoju  ??
       

       
      Czekam na odp i pomoc jeśli ktoś będzie tak miły pomóc pozdrawiam wszystkich z  forum agrofoto.pl
       
    • Przez Przemek1996
      Witam,mam pytanie jaki ładowacz wybrac na tył ciagnika na tuz,bo ida sainokosy a zacząłem prace a ze snopkami nie che sie bawic i nawt nie mam ochoty.Interesuja mnie dwie maszynki:
      1.http://olx.pl/oferta/podnosnik-do-bel-balotow-igla-ladowacz-widly-tur-sloma-chwytak-na-tyl-CID757-IDb3HEw.html#ca074da9f5  Fajna sprawa,raz ze tania i nówka bo nie mam kasy zeby wydawac póki co na tura lub takie cudo http://olx.pl/oferta/podnosnik-3w1-do-bel-balotow-igla-ladowacz-bigbagow-widly-sloma-na-tyl-CID757-ID72kKX.html#ca074da9f5
       2.http://olx.pl/oferta/ladowacz-CID757-IDfhhfj.html  cos takiego nie nowe jest;( ale chociaz bym jescze obornik pokład ze spokojem i w sumie baloty tez podniesie wyzej niz 1 prozpozycja prosze o porady,tylko nie typu dołóż wiecej i kup tura,bo to za rok dopiero 
    • Przez marcin615
      witam ,moj troll nie chce podniesc 50 kg robi wszystko wolno lyzka sie otwiera poprostu u tragedia .blagam pomozcie.
×