Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Naraz przestał działać podnośnik. Na panelu diody świecą się jak należy choć dostrzegam przygasanie a ładowanie koło 13.6V. Próbowałem też wciskać elektrozawory i nie ma reakcji podnośnika. Hydraulika zewnętrzna działa. Podejrzewam zawór podnośnika bo nie działa ręczne sterowanie. Rozbierał to ktoś? coś się przycięło? Jest tam parę śrub ale nie chce od razu wszystkiego rozkręcać bo tez nie wiem czego się spodziewać. Odkręciłem elektrozawory i znalazłem tam trochę mułu ale nie przycinały się. Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł gdzie szukać?

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

No więc udało się. Trochę opornie mi to szło bo korki w rozdzielaczu bardzo mocno dokręcone.

Przyciął się suwak na wejściu to rozdzielacza zwany suwakiem od regulacji przepływu. W zasadzie starczy wykręcić korek, sprężyna wypchnie suwak ewentualnie go przekręcić, wymyć, złożyć i po 10 min powinno działać. Wydaje się, że teraz podnośnik żwawiej reaguje

Opublikowano

jakieś opiłki na dnie skrzyni miałem ale na szczęście albo ich nie zassało albo filtr je złapał (łudze się że to z jakiś zakamarków, gdzie w czasie remontu nie zajrzałem)... a rozdzielaczu wyłącznie muł. W sumie się zastanawiam czy to moje najtańsze utto z jasła czy po prostu wiek robi swoje.

Szary olej to chyba śmieci metalowe a czarnawy? przyjarane tarcze? Jak się leje małą strugą to może i jest złocisty ale w baniaku raczej czarny

Opublikowano

Olej robi się czarnawy bo się przypala na tarczach, a trochę ich jest, bo oprócz hamulców z kąd jest największe zasyfienie jest WOM, półbieg, napęd. Wszędzie tam dochodzi to tarcia (krótko trwałego) które jest destrukcyjne dla oleju. 

Opublikowano

Jak mi się sytuacja powtórzy to może i mu wleje jakiś lepszy olej ale wpierw by trzeba zajrzeć w hamulce bo był czas mi hamowały w sposób ciągły.... w sumie znów je odpiąłem od trójdziału dla świętego spokoju

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez malyradzio
      Witam,
      Proszę o pomoc ,mam problem z podnośnikiem ,mianowicie niema kompletnie zasilania w panelu EHR. Zgasł nagle podczas pracy ,nie świecą się żadne diody ,nie reaguje na przełączanie pozycji góra /dół ,nie reagują przełączniki na błotnikach.
       
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Mf1990
      Witam Mam problem z ehr a mianowicie po odpaleniu ciagnika wszystko dziala cacy po jakiś 10 15 min przestaje dzialac ehr i przyciski na błotnikach  dodatkowa nagle sam przelaczyl z zająca na żółwia  i nie idzie przebić z powrotem na zająca .
    • Przez tadi77
      Witam mam taki problem z ehr Massey 4260 gdy chce podnieść podnośnik nagle gaśnie silnik znikają kontrolki ,stacyjka nie reaguje po chwili pojawiają się kontrolki mogę zapalić silnik wszystko ok,ale gdy znowu próbuje podniesc podnośnik po naciśnięciu przycisku silnik gasnie
    • Przez MICH4Ł
      Witam.
      Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje cały EHR do Fendt Farmer 311 turbomatik LSA jeżeli można oczywiście takie coś nabyć ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v