Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

A więc z lewej strony pod plastikiem masz bezpieczniki tam jest górny rząd składający się z 4 poziomych kostek po 4 bezpieczniki

i dolny z 7 po 4 bezpieczniki.

Obok tego górnego rzędu bezpieczników jest 5 pusta część rzędu - POŁĄCZ PRZEWODEM 2 LICZąC OD GÓRY Z 4 

Uruchom silnik ustaw obroty na 1000 - lampka womu powinna ci mrygać 3 razy przerwa i tak w koło wtedy WŁĄCZ WOM 

nastąpi synchronizacja i lampka zacznie mrygać 4 razy. WyŁĄCZ WOM zgaś silnik i wyjmij kabel zwierający. 

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam problem z WOM w Case Mx 150 rok 1999. Nie da się go wyłączyć. Po wyłączeniu wałka dźwignią, wałek dalej się kręci. Proszę o pomoc 

Edytowane przez Adrian9112
Opublikowano

Witam. Jestem od niedawna posiadaczem case mx100, nie mogę włączyć walka po naciśnięciu żółtego grzyba wałek nie załącza się. Kontrolka miga zielona. Zrobiłem kalibracja i nic, wyciągnąłem elektrozawor przemylem. Dodam że przed zrobieniem kalibracji udało mi się go uruchomić z blotnika, a teraz ani drgnie.

Poprzedni właściciel Belg twierdzi że do końca wszystko działało.

Opublikowano

Witam

Jesteś pewien, żę zrobiłeś dobrze zworkę bezpieczników.

Sprawdź czy prąd wszędzie dochodzi, bezpieczniki, a ten włącznik w kabinie jest sprawny bo się psują. Alternator lub pasek alternatora ruszałeś.

Jak udało ci się uruchomić z błotnika to wszystko prawidłowo działało pod obciążeniem. 

Opublikowano

Zwore dobrze zrobiłem 2 z czwartym, jak sprawdzic ten przelacznik żółty?Pasek napięty alternatora nie sprawdzałem niby nic się nie świeci od ładowania. Zarzuciłem nowe akumulatory i nic. Przelacznik pod siedzeniem był zmostkowany rozlaczylem go do kasowania błędów i ponownie zmostkowalem, zginęła mi jazda.Czy ten czujnik ma jeszcze inny bezpiecznik niż w skrzynce po lewej stronie od kierownicy.

Opublikowano

Ładowanie sprawdziłem 14 na wolnych. Jak wyjolem zwore na czujniki siedzenia to wyskakiwalo N na wyświetlaczu. Włączyłem zolty przycisk odlaczylem kable od elektrozaworu wom mierzylem miernikiem na kablach i nie ma produ, powinien on być cały czas czy tylko w chwili włączenia ?

I ta jazda zginęła biegi wchodzą polbiegi słuchać że się zmieniaja, rewers świeci się jak zmienię kierunek jazdy nie jedzie. A wyjechałem do garażu byli wszystko ok po kalibracji zginęła.

Opublikowano

Ten czujnik jeszcze raz zmostkuj on wpływa na rewers skoro jeździł przed rozłączeniem musi działać.

Prąd powinien być jak włącznik włączony w takim razie sprawdź czy prąd dochodzi do włącznika jeśli nie to trzeba szukać w kablach znajdujących się pod EHR, ale to już trzeba elektronika bo może coś się przepaliło. Sprawdź też włącznik zewnętrzny i jeszcze raz bezpieczniki najlepiej wszystkie profilaktycznie.

Skoro nie ma prądu trzeba go znaleźć. Kalibracje zrób ze zmostkowanym czujnikiem pod siedzeniem może mieć wpływ na WOM bo go nie czyta i może kalibracja nie wyjść.

Napisz co wyszło!?

Opublikowano

Jutro popatrzę nadają jakieś ocieplenie.Czujnik pod siedzenie dziala chyba bo wyrzuca n jak wyjme zwore jak ciagnik jest odpalony. Bezpieczniki sprawdziłem po lewej strony kierownicy chyba że są jakieś ukryte. Czy wałek ma jakiś związek z jazda I jej brak może być powiązany z kalibracja?

Dodam że podnośnik wspomaganie rozdzielacze działają.

Opublikowano

WOM Ma związek z czujnikiem pod siedzeniem. Pisałeś że odłączyłeś go do kalibracji, niestety musisz zrobić zwore i skalibrować od nowa. Nie ma innych bezpieczników.

JAZDA DO PRZODU

 

nie jedzie i nie palą się światła przekaźnik koło licznika.

nie jedzie i nie pali się lampka od WOM bezpiecznik WOM.

nie jedzie bezpiecznik od jazdy.

 

Tylko te przypadki znam.

Błędy case mx wom to są info odnośnie WOM

 

67  : Sprawdzić obwód czujnika prędkości obrotowej brak korelacji prędkości obrotowej silnika i womu

 

52 : Przeprogramować kontroler pto do sekcji 10010

 

15:  Lub przejście z trybu włączania / wyłączania przełącznika kontroli obrotów pto

Jest magnesem na miejscu na lewym panelu sterowania (tylko lewer actuated switch) sprawdź obwód przełącznika sterowania pto

63 do sprawdzenia czujnik prędkości obrotowej wom
14 spadek obrotów silnika podczas załączania womu

 

Sprawdź oporność cewki elektrozaworu, nowa ma 10 ΩObok elektrozaworu jest zaślepka, musiałbyś się tam włączyć manometrem i zmierzyć ciśnienie na 540 i 1000 obr/min powinno być odpowiednio 13.5 - 16.5 oraz 19 - 21 bar. Sprawdź jeszcze rezystancję czujnika prędkości obrotowej womu powinia mieścić się w zakresie 2.7 - 3.3 kΩ 

 

Opublikowano

Jesteś pewien, że 52 kodów błędów jest od (1 do 83)

Te co ci wysłałem to najczęściej się trafiają, ale 52 oznacza, że musisz podpiąć się komputerem z programem do case mx i zresetować ustawienia komputera sterującego WOM

Nie wiem czy serwis to ma i umie trzeba się zorientować

Najpierw to znajdź dobrego elektronika co moduł sprawdzi, sterowniki , kable może coś gdzieś jakaś ścieżka nie przewodzi.

A jak się nie uda i potwierdzisz ten kod 52 to zostanie ci kupić komputer z innego ciągnika.

A Jazda ciągnika wróciła

Opublikowano

Czytałem wszystkie błędy do końca wyrzucilo jeszcze nr 15 i 51. Nie mogę wykasować błędów przekrecam kluczyk trzy razy szybko włączam i wyłączam czwarty raz włączam i dostaje sygnał dźwiękowy. Wyłączam zapłon wchodzę w diagnostykę i błędy są dalej.

Opublikowano

51 - sprawdzić obwód wyłącznika fotela operatora

15 - włączyć dźwignię WOM lub wyłączyć ją, aby sprawdzić działanie przełącznika sterowania WOM

czy magnes jest umieszczony na dźwigni sterującej WOM 

sprawdzić obwód przełącznika sterowania WOM

Pamiętaj kalibracja tylko ze zrobioną zworką czujnika pod siedzeniem skoro masz 51 błąd coś nie tak jest.
image.png.6ef7cd478b4b7878986f7901bc035bda.png

Nie znam innego kasowania błędów niż kalibracja, ale żeby kalibracja się powiodła nie może być nic popsute po to są te kody błędów, żeby było wiadomo co padło.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 25.01.2019 o 13:57, groszek napisał:

Proszę o pomoc które styki połączyć do kalibracji wom 

Od czego jest ta wolna kostka z lewej strony Koło  przełączników co kolega trzyma ją  w ręku, też ją mam w mx 

Screenshot_20211006-202847_Chrome.jpg

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano (edytowane)

Mam problem z wom, gdy go wlaczam wałek nawet nie drgnie a lampka blyska nie przerwanie. Nie pomogła kalibracia bo i nie mogla jesli walek wogole nie odpala. Jakies pomysly?

Czy ktoś wie który to przekaźnik od WOM? Myśle że trzeba sprawdzić.

Kody błędów to 24, 63,

Ale czy mimo uszkodzonego czujnika prędkości WOM wałek nie powinien na chwile ruszyć?

Ktoś mi napisze jak sie błędy kasuje bo chyba źle to robie tj. włączam wałek, schodze z siedzenia i przekręcam kluczyk na on. Pojawia sie pierwszy błąd po czym 3x wyłączam i włączam WOM, po tym zabiegu powinna lampka sie zaswiecić ciągle przez 2 sec ale to sie nie dzieje a lampka dalej wskazuje błędy.

Prąd do bezpiecznika dochodzi ale mimo to nie widzę napięcia przy wtyczce elektrozaworu.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)

Kasowanie błędów to trzykrotne szybkie przełączanie z pozycji ON - OFF koncząc na ON. Jak kontrolka miga cały czas to może być problem z przełącznikiem lub czujnikiem w siedzeniu no i kod wskazuje na czujnik prędkości WOM, przeczyść tam styki. Przy WOM nie ma przekaźnika, tylko sterowanie PWM z modułu. 

Edytowane przez Dastan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v