Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

1 światła drogowe 

2 lampa ostrzegawcze

3 migacze (następne dwie to migacze doczepionej np przyczepy ) 

6 włączony wałek wom

7,8 kontrolki stopu świeci np brak płynu hamulcowego, włączony bieg i zaciągnięty  ręczny hamulec, i inne awarie 

9 ładowanie alternatora 

10 brak płynu hamulcowego zaciągnięty hamulec ręczny  

11 zapchanie filtra powietrza silnika  

12 ciśnienie oleju silnika 

13 blokada tylnego mostu 

14 Plaquettes 3éme frein

Edytowane przez tommy83
Opublikowano

Dzięki kolego Tommy83 a czy jest jakaś kontrolka od podgrzewania świecy? Czyli jak długo podgrzewać czy nie ma takiej kontrolki? 

A mam jeszcze jedno pytanie czy przy 95.14 tx jakie są w nich hamulce z przodu i z tyłu tam sa klocki hamulcowe czy cos innego jak to sprawdzić w ogóle? 

Opublikowano

Ja mam renault serii 54 to hamulce są tarczowe mokre, w serii 14 bodajże są suche. Do świecy płomieniowej nie ma kontrolki przekręcasz stacyjkę do momentu aż zgasną kontroli 30 sekund i odpalasz przynajmniej tak jest u mnie.

Opublikowano

świeci się napis  STOP ale po 3 sekundach gaśnie, a kontrolki ładowania filtra powietrza i ciśnienia oleju gasną po uruchomieniu silnika . Przy świecącym napisie STOP słychać też irytujący sygnał. 

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem jak jest w serii 14 ale hamulce z tyłu napewno są suche

Seria 54 ma mokre a przod jest hamowany. W jednej wersji ma tarczę i klocki na wale od przedniego w drugiej po prostu przy hamowaniu automatycznie włącza sie przedni napęd i też hamuje.

Swieca zarowa automatycznie nigdy nie grzeje bo nie ma takiej potrzeby w mrozy włącza sie ją kluczykiem. Stacyjka ma 4 pozycje pierwsza to 0 zapłon wyłączony druga zapłon włączony trzecia podgrzewanie świecy jest delikatnie wyczuwalna  a w czwartej pozycji START ciągnik zaczyna kręcic.

Nie wiem dokładnie ile się podgrzewa zalezy od swiecy ale minimum 20 sekund  i więcej

Edytowane przez DEMONxXx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v