Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja to całkiem przerobiłem masę. Założony mam włącznik 1000A i kablel od niego prosto do obudowy sprzęgła. Dzięki temu Władek palił na aku 74Ah który wyrzuciłem z samochodu. Oczywiście jak było powyżej zera bo poniżej nawet nie próbowałem. Na zimę to trzeba jakiś lepszy olej lać. Znajomy jak kiedyś do poldka wlał superol to poniżej zera nie mógł rozrusznik przekręcić. Wystarczyło że zmienił na jakiś lepszy mineralny chyba z Lotosa i problem zniknął.

Opublikowano

U mnie jest oryginalny ruski rozrusznik i sprawne świece żarowe w głowicy/ wtryski sprawdzone, pompa również, tylko mam przycisk do zapalania od c 360 a nie przez stacyjkę  pali od strzała nawet w -15 jak na podwórku stoi

c 330 bądź c 360 się umywa do zapalania przy Władku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez binek85
      Witam!Panowie pomóżcie ..wczoraj pryskalem maliny o co się okazało że walek wom mi staje..jadąc do przodu i mając lekko z górki traktor tak jakby wskakiwal na luz i po chwili jest spowrotem na biegu. .dzisiaj jechalem z przyczepa i dodajac gazu nie bylo reakcji przyspieszenia od razu tylko tak jakby z opoznieniem i szarpniecie..A jadąc znów z górki tak jakby właśnie nie było biegu wlozonego i nagle jest bieg i szarpniecie...takie duganie..co to może być?Władimirec z jedną wajcha..
       
    • Przez Frager188
      Witam serdecznie szukam mechanika do mojego T25, najprawdopodobniej jest do naprawy zwolnica prawego koła, wogole nie ciągnie na to koło, słychać tylko głośny szum z tego koła.
    • Przez Darek_d12
      Witam, czy ktoś wie gdzie może znajdować się odma silnika w deutz fahr Agrofarm 430 profiline.
    • Przez pikas4
      Witam , zwracam się do wszystkich posiadaczy władimirca z turem o podzielenie się swoimi patentami z poprawieniem mocowania tegoż tura. Fabryczne polskie mocowanie nie jest zbyt idealne, tanie w wykonaniu, i mimo że dolna rama ciągnika zrobiona jest z grubej ścianki , to mocno pracuje. Sam posiadam władka klasycznego z mocowaną na sztywno do ramy obudową akumulatora, natomiast maska spięta jest gumowymi zapinkami jak w c330. Jak się napełni łyżkę to widać jak maska odsuwa się od obudowy nawet o 2-3 centymetry. Najwyższy czas coś z tym zrobić bo nawet śruby mocowania poduszek do silnika potrafią się w tych warunkach luzować.

      Ja wstępnie myślę czy nie zrobić z mocowania pełnego trójkąta czyli poprowadzić pod ramą silnika profile równolegle z rurkami ramy a następnie połączyć je bezpośrednio z mocowaniem obciążników przednich tak aby złapać jedną śrubą również pręty wsporników tura. Oczywiście dodatkowo profile zostaną spięte jarzmami z oryginalną ramą (jeden od strony sprzęgła i drugi od  strony rozrządu). Jak myślicie czy to dobry pomysł czy też zbyteczne zmartwienie.

    • Przez Sqowron
      Siemka, mam mały problem co znajduje się na łączeniu pompy z blokiem jest tam oring czy uszczelka bo ciekniemi stamtąd olej... możecie podpowiedzieć mi co tam jest uszczelka czy oring? I jak to się fachowo nazywa. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v