Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Posiadam Case MX 135, ciągnik na miękkiej osi i jest taka sytuacja że jedno przednie koło nie stoi prosto tylko jest trochę przechylone i tu moje pytanie czy jest może możliwość jakoś to wyregulować czy może coś jest wybite???

Opublikowano

możesz podesłać link do tego opisu???

z tym że nie wiem czy się zrozumieliśmy ponieważ nie chodzi mi o siłowniki że jakoś nie równo się podnoszą, ale o to że lewe koło się przechyla( górą od ciągnika) no chyba że faktycznie ma to coś wspólnego

a wiesz może gdzie szukać cewki do załączani jej bo  czasami mi się nie chce załączać i wydaje mi się że to może być przyczyna

Opublikowano (edytowane)

 

jak dobrze zrozumiałem to problem jest z pochyleniem jednego koła a nie z wysokością zawieszenia w trybie pływającym - automatycznym. Kalibracja nic tu nie da.

Sprawa pierwsza to luz na wahaczach który lepiej jest sprawdzić na stacji kontroli pojazdów, wjedziesz na ruchome płyty i wszystko wiadome , może to wina wielkiego,  luzu na łożyskach w zwolnicy, dokładnie nie zgadnę.

Regulacja jest ale  na wałkach skrętnych  do ustawienia głównej części mostu do pozycji poziomej w trybie  pływającym czy jak kto woli miękkim

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

no i właśnie wydaję mi się że na tym wałku coś będzie przestawione, ta regulacja jest jakaś skomplikowana??? ( chodzi o te dwa wałki co są na wieloklinie i od tyłu zabezpieczone na seger,  po obu  stronach ciągnika??? )

Opublikowano

Ustaw zawieszenie  gdzieś w pozycji  środkowej skoku siłowników zawieszenia /najłatwiej przełącznikiem w kabinie na tryb auto/j, pomierz i porównaj odległości między zderzakami  przy obu kołach i będziesz wiedział czy warto tego tykać. U mnie nie było ruszane od nowości lub ostatniego malowania i jest dobrze

Opublikowano

ogólnie podnoszenie i opuszczanie wygląda tak że jak nacisnę przycisk to trochę podniesie i przerywa muszę odczekać chwilę i znowu trochę podniesie i tak aż do samej góry i opuszczanie sytuacja wygląda podobnie z tym że może szybciej opada jak podnosi i już sam nie wiem co może być przyczyną

Opublikowano

pogrzebałem trochę  w tej osi i teraz nawet jest ok, koło trochę sprostowałem i teraz podnosi i opuszcza ale z małym problem ponieważ teraz jest tak że najpierw podnosi jeden siłownik i później poziomuje drugi do niego, niby to nie przeszkadza bo i tak regulują do poziomu no ale chyba powinny dwa od razu działać jednocześnie no chyba że się mylę. Ktoś miał taki przypadek?? proszę o jakieś sugestie

Opublikowano

witam

 

Chciałbym odświeżyć temat u mnie generalnie miga błąd 21 ( w jakiejś tabeli mignęło mi że to błąd od potencjometru), w sam proces kalibracji też nie chce wejść. Na dole instrukcji odsyłają do strony 9.
 

Lukas85 masz może tą stronę? Wiesz może jak wygląda sprawa z tymi potencjometrami?? 

Opublikowano

Cos tam wiem bo przerabiałem ten temat. Sterownik nie pozwoli wejsc w tryb kalibracji poki sa błedy. U mnie był uszkodzony jeden z potencjometrów. Przy pomiarze prądu w granicznych pozycjach rzeczywiscie były poza zakresem i w tym czasie sterownik zgłaszał bład. W załaczniku masz wyciag z serwisówki. Spróbuj recznie podniesc przód na maxa w góre i wykasowac błędy jak nie pomoze spróbuj opuscic i wtedy wykasowac błędy. Mozliwe ze tylko w jednym połozeniu jest problem z potencjometrem i po wykasowaniu da sie wejsc w kalibracje. Do pomiary nie potrzeba zadnych przystawek jak w serwisówce wystarczy w szereg przewodu sygnalowego wlaczyc amperomierz. Gdzies na forum opisywałem moje zmagania z tym potenjometrem. Nadmienie tylko ze nie jest to zwykły potencjometr a hallotronowy czujnik kąta z przetwornikiem na pętle prądową.

axle.pdf

  • Thanks 1
Opublikowano

Przeczytaj dokladnie note ktora zamiescilem tam jest dokladnie opisane co i jak zmierzyc, poszukaj tez mojego tematu o osi jest gdzies w dziale case tam dokladnie opisywalem pomiary

Opublikowano

U mnie również potencjometr. Niby udało się ustawić te 5mA, błąd zniknął. Po włączeniu amortyzacji przód się podniósł to było na tyle bo jeden z potencjometrów pokazywał już 130mA 🤭🤭. Łukaszu za zamiennik w sklepie powiedzieli mi ponad 1000zł... u Cb również były to takie koszta?? Gdybym pomierzył ten który mam sprawny i zamówił taki sam to będzie działać czy sterownik jest na tyle „cwany” że nie da się tak oszukać??  

Opublikowano

Nie ma tu mowy o żadnym oszukiwaniu sterownika. Zrób zdjęcie czujnika tj jego naklejki. Z tego co pamietam ostatnie dwie lub 3 cyfry to zakres kąta pracy

Jeżeli dobrze znalazłem to numer czujnika bedzie taki:

424A01A03001

zakres działania 30 stopni

 

Opublikowano
W dniu 12.01.2019 o 23:20, Lukas85 napisał(a):

Zrób kalibracje i powinno pomóc, na forum zamieszczałem opis jak to zrobic

Witam. Mogę prosić jak przeprowadzić kalibrację lub link do kalibracji case mx lub maccormick mtx to te same modele

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v