sunday

Oś przednia Case MX 135

Polecane posty

sunday    0

Witam

Posiadam Case MX 135, ciągnik na miękkiej osi i jest taka sytuacja że jedno przednie koło nie stoi prosto tylko jest trochę przechylone i tu moje pytanie czy jest może możliwość jakoś to wyregulować czy może coś jest wybite???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    16

Zrób kalibracje i powinno pomóc, na forum zamieszczałem opis jak to zrobic


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    0

możesz podesłać link do tego opisu???

z tym że nie wiem czy się zrozumieliśmy ponieważ nie chodzi mi o siłowniki że jakoś nie równo się podnoszą, ale o to że lewe koło się przechyla( górą od ciągnika) no chyba że faktycznie ma to coś wspólnego

a wiesz może gdzie szukać cewki do załączani jej bo  czasami mi się nie chce załączać i wydaje mi się że to może być przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukas85    16

Musisz poszukac dokladnie nie pamietam gdzie to opisywałem ponizej w razie czego masz oryginalny opis kalibracji. Cały sterownik powinien byc za prawym tylnym kołem

ind axle.pdf


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    0

a myślisz że to może być przyczyna że nie jest skalibrowane??? czy może jednak może być coś wybite

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    306
Napisano (edytowany)

 

jak dobrze zrozumiałem to problem jest z pochyleniem jednego koła a nie z wysokością zawieszenia w trybie pływającym - automatycznym. Kalibracja nic tu nie da.

Sprawa pierwsza to luz na wahaczach który lepiej jest sprawdzić na stacji kontroli pojazdów, wjedziesz na ruchome płyty i wszystko wiadome , może to wina wielkiego,  luzu na łożyskach w zwolnicy, dokładnie nie zgadnę.

Regulacja jest ale  na wałkach skrętnych  do ustawienia głównej części mostu do pozycji poziomej w trybie  pływającym czy jak kto woli miękkim

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    0

no i właśnie wydaję mi się że na tym wałku coś będzie przestawione, ta regulacja jest jakaś skomplikowana??? ( chodzi o te dwa wałki co są na wieloklinie i od tyłu zabezpieczone na seger,  po obu  stronach ciągnika??? )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    306

Ustaw zawieszenie  gdzieś w pozycji  środkowej skoku siłowników zawieszenia /najłatwiej przełącznikiem w kabinie na tryb auto/j, pomierz i porównaj odległości między zderzakami  przy obu kołach i będziesz wiedział czy warto tego tykać. U mnie nie było ruszane od nowości lub ostatniego malowania i jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    0

a wiesz może dokładnie gdzie szukać cewki od sterownia bo nie zawsze mi załapuje no chyba że to czego innego wina???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    0

ogólnie podnoszenie i opuszczanie wygląda tak że jak nacisnę przycisk to trochę podniesie i przerywa muszę odczekać chwilę i znowu trochę podniesie i tak aż do samej góry i opuszczanie sytuacja wygląda podobnie z tym że może szybciej opada jak podnosi i już sam nie wiem co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    0

pogrzebałem trochę  w tej osi i teraz nawet jest ok, koło trochę sprostowałem i teraz podnosi i opuszcza ale z małym problem ponieważ teraz jest tak że najpierw podnosi jeden siłownik i później poziomuje drugi do niego, niby to nie przeszkadza bo i tak regulują do poziomu no ale chyba powinny dwa od razu działać jednocześnie no chyba że się mylę. Ktoś miał taki przypadek?? proszę o jakieś sugestie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    16

powinny podnosic sie jednoczesnie


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    0

to że powinny się podnosić jednocześnie to ja wiem tylko nie bardzo wiem co może być przyczyną takiego zachowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sunday
      Witam. Mam takie pytanie może dla niektórych oczywiste, ale ja nie bardzo jestem w temacie i proszę o jakieś informację.
      Mam Case MX 135 i chodzi mi o to czy jest to możliwe że jestem w stanie bez żadnego wysiłku podnieść rękoma tylne ramiona do góry?? Dodam bez podczepionej maszyny żeby nie było nieporozumień i też dodam że podnośnik bez problemu podnosi i opuszcza. Przesiadka z Belarusa tak że dopiero poznaję ten ciągnik.
    • Przez Darek1986
      Witam.  Jak podłączyć hydraulikę ładowacza czołowego do ciągnika case 5140?
    • Przez qwerty123
      Cześć
      Szukam  wszędzie nazwy tej części i ew gdzie dokupić całość lub zestaw naprawczy.Jest to część powiązana z hamulcami i powietrzem, leje mi się z niej płyn hamulcowy i niem mam przez to hamowania.Jedyne  symbole jakie znalazłem to tractor air  oraz 8 NA .Załączam zdjęcia.
      https://zapodaj.net/c345353498904.jpg.html
      https://zapodaj.net/db168a05ca25a.jpg.html
      https://zapodaj.net/cbc6ce365d7bc.jpg.htm
       
    • Przez ssgsgsgsg
      Witam, kupiłem ciągnik steyr 9115/case cs. Mam problem z obslugą go. Jak uruchomić podnośnik, wałek wom, wyjścia hydrauliczne z joysticka. Przy panelu podnośnika pali się czerwona kontrolka DISGNOSE. Wyjścia hydrauliczne z dźwigni normalnie dzialają a na joysticku juz nie. Jest tam jakaś blokada ?
    • Przez patryk90
      Witam. Pacjent Agrotron 135 mk3 ślizga 2 i 4półbieg. Co jest przyczyną? Od czego zacząć by nie wchodzić w duże koszta naprawy? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.