Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z zablokowaną skrzynią w Zetorze 8045
Lewarki zmiany biegów normalnie działają. Biegi wszystkie normalnie wchodzą, jednak nawet na luzie po puszczeniu sprzęgła silnik dostaję sporę obciążenie tak jakby zablokowały się biegi.
Po zdjęciu pokrywy wszystko jest w porządku.
Co może być przyczyną?

Opublikowano

Jest i działał do tej pory
Czasem się rozłączał żółw/zając, oraz wałek wom, dla tego dziś założyłem nową mikropompkę (Hylmet)
Przesterować? Zmieniałem dźwignią z żółwia na zająca i odwrotnie, ale nic to nie dało.
Na pusto można ciągnik pociągnąć i nic sie nie blokuje (tryby się obracają).
 

Opublikowano

Wydaje mi się że jedyną rzeczą która może w tej sytuacji blokować jest wzmacniacz momentu.
Jest taka możliwość że sie zablokował? Ewentualnie olej włącza jednocześnie dwa zakresy, żółwia i zająca jednocześnie.
A może to rozdzielacz?
Można to jakoś rozłączyć np. przez odkręcenie i zaślepienie przewodu? Tylko na czas testu

Jak działa 14?
Jeśli dobrze rozumiem schemat to ciśnienie z 14 jest "spięte" razem z tłokiem hamulca (19) i mamy sytuację z prawego górnego rogu: hamulec się luzuje a tarczki zaciskają i obraca się cały mechanizm.
0000000139_01.thumb.jpg.ea7e0dd363fef3eb85c49521ee4f2e1d.jpg

Opublikowano

margoo78 miałeś rację, winna była taśma
a dokładnie mikropompka była na wykończeniu i nie była w stanie wytworzyć ciśnienia by do końca rozewrzeć taśmę hamulca i sie rozgrzała (jeździłem na zającu), a gdy sie zatrzymałem to najzwyczajniej sie skleiła z bębnem
poluzowałem taśmę i wszystko wróciło do normy (taśma już siedzi nowa, bo tamtą przypiekło)
Dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v