Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no ale gdzie powinna być nagrzewnica w kabinie jest linka od zimno/ciepło i przy kabinie są  ucięte węże  co oznacza że ogrzewanie  było tylko nie wiem czy nagrzewnica jest  wyjęta czy gdzieś schowana 

Opublikowano (edytowane)

No dobra znalazłem i wyglądają na podłączone tylko na dole przy kabinie przy rozruszniku wychodzą dwa przewody  podeśle ktoś fotki jak to powinno być podłączone

IMG_20181224_151936_4CS.jpg

Edytowane przez pitraszek1
Opublikowano

obawiam sie ze nagrzewnice ciekly-jak u mnie i po prostu je odcieto, a zalozenie nowych to troche bedzie kosztowac, jak nie jezdzisz w zimie to szkoda zachodu.......

 

Opublikowano (edytowane)

Pewnie tak , miałem sprawdzić te nagrzewnice czy cieknom ale i tak zastanawiam się jak to podłączyć jeden kabel od silnika jest zaślepiony czyli to na 100% powrót a od pompy wody jest wkręcona śruba nie wiem czy czasem tam nie powinien być wkręcony metalowy przewód idący do nagrzewnicy potem zrobię zdjęcie to wstawie

 

Edytowane przez pitraszek1
Opublikowano
U mnie jeden przewód wchodzi w pompę a drugi do kolektora. Zetor z 83r i nagrzewnica szczelna jednakże system przewiewu jest zrobiony lipnie bo trzeba dokładnie uszczelnic dach komorę z nagrzewnica. Lepiej byłoby gdyby dmuchawa przewiewala bezpośrednio przez nagrzewnice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Knopers97
      Witam posiadam zetora 16145 z 1981 roku problem pojawia się przy próbie włączenia wałka wom dżwignią pod siedzeniem sprzęgło kompletne wymieniłem tydzień temu a wałka nie da się wbić od razu zgrzyta jedynie na zgaszonym silniku wchodzi i po odpaleniu normalnie się kręci i jak chcę go wyłączyć to jest lekki zgrzyt ale da się gdzieś w internecie wyczytałem o jakiejś mikro pompce która jest powiązana z wom i znajduje się gdzieś na dole skrzyni ale niegdzie nie ma nic konkretnego .Proszę o pomoc co może być przyczyną że nie można włączyć wałka odbioru mocy
    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
    • Przez adam8056
      Witam, mam prośbę czy mógł by ktoś wstawić zdjęcie tabliczki znamionowej z tego modelu? Chodzi o tą tabliczkę nad hamulcem w kabinie, czy na tej tabliczce powinien być pełny numer nadwozia z dowodu rejestracyjnego ?
    • Przez Dz1kyy
      Witam. Mam możliwość zakupu zetora 7011. Ciągnik znam od małego, należy do mojego wujka może mi go sprzedać po BARDZO atrakcyjnej cenie, ale jest on do remontu. chciał bym go kupić do ładowacza czołowego lecz przydał by mi się do niego przedni napęd. i tu pojawia się pytanie - czy da się założyć do niego napęd od ciężkiej seri zetora/ursusa? ostatnio kupowałem część obudowy do napędu w mojej 12, i w opisie było napisane, że pasuje ona do zetorów 6x45 i7x45 z ciężkimi mostami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v