Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Brak reakcji podczas przełączania polbiegow w jasku 6410. Na wyświetlaczu pokazuje zmianę po czym znikają numerki z wyświetlacza i zapala się żółta kontrolka z trybikiem i niebieska "i". Pokazuje kod błędu PEC 131 i 132 udało mi się ustalić że to oznacza jakiś problem z silniczkiem krokowym ale na sucho bez opalania dzieje się identycznie 

 

Opublikowano

"miałem " i nie wiedziałeś co masz... miałeś skrzynie autoquad plus gdzie można było ustawić żeby półbiegi zmieniały się automatycznie. w zwykłym Pq nie ma czegoś takiego i nie było. w Pq masz 3 el.zawory od polbiegow, tak jak kolega wyżej wspomnial są po prawej stronie i schowane są pod blaszana osłona. Pozdrawiam Ps. autor postu na przyszłość też niech określi jaki ma rodzaj skrzyni, albo załączyć zdjęcie.

Opublikowano

Podlach masz rację jest to wersja premium z 2001r kolega ma starszy i ma połówki na dźwigni i tam nie ma silniczka tylko jest dzwigienka połączona linka

Sa elektrozawory ale raczej od rewersu i jest też silniczek skrzynia PQ Premium 2001r 

Podczas przełączania słychać silniczek ale  połówki nie wchodza no i po kilku przelaczeniach zapalają się lampki i wtedy nic nie dziala

Opublikowano
12 minut temu, Ziomal20084 napisał:

"miałem " i nie wiedziałeś co masz... miałeś skrzynie autoquad plus gdzie można było ustawić żeby półbiegi zmieniały się automatycznie. w zwykłym Pq nie ma czegoś takiego i nie było. w Pq masz 3 el.zawory od polbiegow, tak jak kolega wyżej wspomnial są po prawej stronie i schowane są pod blaszana osłona. Pozdrawiam

silnik występował zarówno w PQ jak i AQ jak pracowałeś w Serwinie to nie problem jest to dla cb ustalić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v