Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie zmienia to faktu ze jest do dupy. Jak weszli w komitywe z żabojadami i ich silnikami z krolowej lawet to było wiadomo ze juz dlugo nie pociagną. Dlatego Volvo upadło i przejeli je chinole. Teraz produkują gowno jakich mało.

Opublikowano
2 godziny temu, Krzysztof81 napisał:

Nie zmienia to faktu ze jest do d*py. Jak weszli w komitywe z żabojadami i ich silnikami z krolowej lawet to było wiadomo ze juz dlugo nie pociagną. Dlatego Volvo upadło i przejeli je chinole. Teraz produkują gowno jakich mało.

Silnik jest bardzo dobry, oprócz świec żarowych i rozrządu nic nie było zmieniane przez 8 lat👍🏻

Opublikowano

jest pompka i musi być, układ kommon rail nie odpali jak nie będzie ciśnienia paliwa przed pompa wysokiego ciśnienia, działa to tak jest czujnik przed pompa wysokiego ciśnienia po przekręceniu kluczyka pompka podaje paliwo do pompy, czujnik wykrywa że paliwo jest i silnik odpala. jak padnie pompka nie odpalisz aby nie zatrzec pompy paliwa. w 1,9dci jest pod albo tylna kanapa , nie w baku albo pod podwoziem, ewentualnie były jeszcze koło maglownicy, wszystko ze względu na moc jednostki. dCi dobry jak jest serwisowany mądrze, wymiana oleju maks co 15tys , i zależy jaka pompa, lepsze na Delphi niż simens, z tym że simensa zremontujesz a Delphi na nową trzeba. minus to obracające panewki nagminnie, ale plus taki że od razu nie wywali korby bokiem. niestety jakiś kretyn nie dał zamków na panewce

Opublikowano
jaka masz moc 110km? jak nie słyszysz buuu to masz pod spodem, na podłużnicy, ukryta pod takim plastikiem
Opublikowano (edytowane)
35 minut temu, zetorlublin7341 napisał:

jaka masz moc 110km? jak nie słyszysz buuu to masz pod spodem, na podłużnicy, ukryta pod takim plastikiem

115, ale nawet nic w necie nie wyskakuje jak wpiszę pompa paliwa do volvo v40 1.9 dci tylko sama pompa wtryskowa, pod spodem też nie ma nic.

8be2d9864e13b6354e75a41cbea9.jpeg

3a8e45c945f6a59f5dae1e15277f.jpeg

Edytowane przez Rolnik1973
Opublikowano
po co ty piszesz do volva, wpisz pompka zasilająca 1,9 dCi i już masz jak to wygląda kolego. to na zdjęciu to zawór zwrotny po to aby się paliwo nie cofało do przewodów, on musi ciśnienie paliwa wyczuć, jak.soe nie otworzy nie odpalisz silnika. zabezpieczenie aby nie brakło paliwa w pompie i żeby jej nie zatrzec,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Skroll123
      Witam mam problem z moim silnikiem ponieważ nie mam jak ustawić kąta wtrysku ponieważ go niechcący go przedstawiłem. Problem polega na tym że nie mam oznaczenia GMP na kole zamachowym da się to jakoś inaczej ustawić lub zaznaczyć? 
    • Przez kamil8352
      Witam. Fendt 716 vario 2002r. Po nacisnieciu przycisku nie zmienia zakresu predkości I/II. Po zmianie zakresu mechanicznie kluczem na ciagnik jeździ tak jak powinien. Nie wyswietla zadnych błędów.
    • Gość
      Przez Gość
      witam,
      pytanie jaka jest najwolniejsza jazda na TMSie ?? włączam pierwszą skrzynie i to jest najwolniej ?? a wolniej to już tylko na dżoju z wyłączonym TMS .. czy jak ??
      i do czego te pomarańczowe pokrętła ??
       
       
       

    • Przez Traktorzysta_25
      Witam, czy ma ktoś może instrukcję do ciągnika Fendt 722 Vario Profi Plus z 2012 roku? Mam problem z obsługą przedniego podnośnika. Pozdrawiam
    • Przez Dominik4321
      Witam mam fendta 920 vario 2002r. i mam problem z terminalem. Jest cały czas ciemny i gdy próbuje go ściemniać to nie widać różnicy a gdy jest jasność na 100% to też jest ciemny. Oczywiście widać coś tylko gdy jest słońce to nic nie widać. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v