Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam problem z Fendt'em, poblem jest z odpalaniem poniewaz po zgaszniu silnika nie chce odpalic(kreci kreci i nic) trzeba wyjsc podpompowac na pompce paliwo przy filtrze i szybko wskoczyc do kabiny i odpalic i jakos złapie, lecz nie trzeba szybko to zrobic bo po jakis 10 sekundach po pompowaniu nie odpali.

Filtry zostały wymienione na nowe lecz dalej od 2 tygodni jest to samo czy jest ciepły czy zimny.

Fendt 826 vario rok 2014.

Opublikowano
mogę jutro zadzwonic do znajomego co handluje fendtem i serwisuje je i spytać sie dokladnoe czy to wina tej pompki ale raz bylem u niego i byl taki sam objaw w Fendt to byla wina tej pompki
Opublikowano
może głupi pomysł, ale jeśli szybko musisz odpalać po podpompowaniu czyli opada paliwo i wraca do zbiornika, ja miałem takie coś w claasie i w sumie wstawienie w przewód doprowadzający do pompki zaworku zwrotnego zniwelowało problem,o ile masz na wierzchu gdzieś ten przewód bo nie widziałem układu paliwowego w fendzie
Opublikowano
i to musi być nie wielka nieszczelność że daje rade odpalić, ja kiedyś w mfie miałem przypadek że nowa uszczelka przy nowym filtrze paliwa była wadliwa, założylismy ją i nie dało go się wogóle odpalić, cały czas kręcił i nie mógł załapać, wkońcu załozyliśmy starą uszczelke przepompowało się i od raz odpalił
Opublikowano

Dokladnie trzeba sprawdzić szczelność odcinka od samego dna baku (ssaku czy jakoś tak) do pompki zasilającej ,na tym odcinku jest ciagle podciśnienie wiec nie ma prawa być tam oznak pocenia czy nieszczelności w postaci wycieku

Opublikowano
a tak spytam tam masz ręczna do podpompowania paliwa? jak common rail to musi być elektryczna w baku która podaje do pompy paliwa która podaje na szynę, wytwarza duże ciśnienie , jak nie ma paliwa to czujnik nie pozwala podać pompie resztę paliwa z filtra aby jej nie zatrzec. możesz mięs albo ustalony zaworek albo być może pompa się kończy już. to objaw od dawna czy teraz się tak stało?
Opublikowano
stało to się teraz i paliwo jest odpowiednie nie ma co się czepiać. Fendt zawsze odpalał bez problemu w każdych warunkach A od 2 tygodni tak jak pisałem.. Myślałem o zaworku cały czas ale zainteresowała mnie wypowiedź Macieja ze od samego dna baku musi być szczelność i to w pierwszej kolejności sprawdzę dokładnie A później zaworek. Pompka jest ręczna przy filarze.
Opublikowano

Jeżeli z pełnym bakiem paliwa też by nie chciał odpalić to znaczy że do baku nie ma co zaglądać bo nieszczelność jest gdzieś miedzy góra baku -a  pompka zasilająca

Opublikowano

Po przekreceniu kluczyka w commonrail pompka podaje paliwo, nabijajac cisnienie i sie wylacza. Jak przekrecasz na zaplon to tez daje paliwo. Gdyby to byla wina to by nie zapalil. To nie pompka mechaniczna ktora pracuje gdy wal sie kreci.

Gdy odpali, po zgaszeniu tez jest problem z ponownym uruchomieniem?

Bez podpompowania recznego nie zapali po dlugim kreceniu?

Opublikowano

Jeżeli jest pompa elektryczna w baku to trzeba ją sprawdzić bo ona powinna zastąpić to pompowanie ręczna (ręczna powinna służyć tylko do odpowietrzania ) być może tu leży problem 

Opublikowano
jak nie masz różnicy czy na pełnym czy pustym baku to tam nie grzebień bo napewno nieszczelności nie ma, chyba że gdzieś się wężyk obluzował już poza bakiem, ale do sprawdzenia pompka zasilająca , teoretycznie nie musi być w baku bo u mnie w jeleniu jest z boku silnika, dopiero potem dalsze czynności , a podlaczyles kompa do ciągnika, być może jakieś usterki są w błędach zapisane typu uszkodzenie czujnika
Opublikowano
Panowie i Panie. Jak kupuje sie ciagnik za grubą kasę to przed zakupem trzeba pomyśleć o tym ze serwis kosztuje. To nie stary Ursus, ze bierzesz jakiegoś Wacka, Heńka czy Józka co robil w PGRze za traktorzyste i naprawi. Bierze sie telefon i dzwoni do serwisu. Panowie przyjadą, naprawią, wystawią fakture i po sprawie. Czy ktoś z was widział kiedykolwiek, gdziekolwiek że ktos kupił Mercedesa S600 i sam wymieniał w nim filtry i grzebał coś pod maską? Nie zebym sie czepiał ale trzeba pomyslec troche zanim kupi sie takie coś. Mnie na przyklad bylo by stac kupic jakis ciagnik powiedzmy z bajerami ale kupiłem Renault bez żadnej elektroniki bo nie stac mnie na serwis do powiedzmy Fendta vario. Rozumiem ze fajnie to wygląda na podwórku i sasiedzi zazdroszczą ale głowa służy nie tylko do noszenia czapki. Rozumiem ze kasa tez nie lezy na ulicy i kazdy oszczedza jak moze ale trzeba bylo pomyslec o tym wczesniej.
  • Like 2
Opublikowano

Krzysztof81 napisał:

Panowie i Panie. Jak kupuje sie ciagnik za grubą kasę to przed zakupem trzeba pomyśleć o tym ze serwis kosztuje. To nie stary Ursus, ze bierzesz jakiegoś Wacka, Heńka czy Józka co robil w PGRze za traktorzyste i naprawi. Bierze sie telefon i dzwoni do serwisu. Panowie przyjadą, naprawią, wystawią fakture i po sprawie. Czy ktoś z was widział kiedykolwiek, gdziekolwiek że ktos kupił Mercedesa S600 i sam wymieniał w nim filtry i grzebał coś pod maską? Nie zebym sie czepiał ale trzeba pomyslec troche zanim kupi sie takie coś. Mnie na przyklad bylo by stac kupic jakis ciagnik powiedzmy z bajerami ale kupiłem Renault bez żadnej elektroniki bo nie stac mnie na serwis do powiedzmy Fendta vario. Rozumiem ze fajnie to wygląda na podwórku i sasiedzi zazdroszczą ale głowa służy nie tylko do noszenia czapki. Rozumiem ze kasa tez nie lezy na ulicy i kazdy oszczedza jak moze ale trzeba bylo pomyslec o tym wczesniej.

kolego spokojnie, to prosty układ common rail zbudowany z pompki zasilającej, pompy wysokiego ciśnienia , z szyna wspólna oraz z wtryskami i tyle, kilka czujnikow i już, żaden serwis nie potrzebny, chociaż ktoś z programem i kompem by się sprzedał. jak nie ogarniesz poszukaj serwisu Boscha co robią wtryski, mają programy do każdego silnika. być może tutaj jest pierdoła a być może nawet pompa główna wysiadła i będzie trzeba ją albo wymienić albo regeneracja, niestety nie widzę ciągnika to ci nie pomogę kolego

Opublikowano

no kolega z tym serwisem to pojechal. 

Dla przykladu pewien fendt 514 bodajrze, z ok 2000 roku po zakupue przestala chodzic hydraulika tylny tuz ogolnie cyrk na kolkach. No to laweta i na serwis do pewnej znanej firmy kolo Poznania. robili 6 mcy wykasowali prawie 40 tys zl a ciagnik jak nie chodzil tak zadnej popraey. W koncu trafil do łepka  niedaleko i po 2 dniach ciagnik smigal jak nalezy za ok 5% tej kwoty co podalem wyzej.....

 

Co do problemu wyzej to jak ma cr to elektryczna pompka zasilajaca pewnie poszla. Wystarczy sciagnac przewod  miedzy zasilającą a pompą  cr i dac napiecie i zobaczyc jak podaje paliwo.  reguly taka pompka ma nie wiecej jak 4 bary a wysokie cisnienie wytwarza glowna pompa cr. W osobowkach tez jest id3ntyczny uklad a problem baardzo popularny hehe.

Jako ze te pompki nawet w ciagnikach sa male to jak by sie udalo wyciagnac pompke z obudowy to do sklepu motoryzacyjnego albo z czesciami do ciezarowek i probowac dobrac wkkad sam czyli sama pompke bez obudowy.

Opublikowano
CR w samochodach to mam w paluszku😀 Mialem volvo xc70 z tym czymś. Śniło mi sie to po nocach. Najwiekszym problemem jest po prostu brak ludzi ogarniajacych temat. U mnie na kompie pokazywalo brak cisnienia na szynie no to wd mechanika padla pompa. To ja "nową" pompę - dalej to samo. Przyczyna- na końcu szyny zawór w postaci kulki, sprezyny i dociskajacej śruby. Po prostu pękła sprężyna- koszt 30zł. W dzisiejszych urzadzeniach tak wielkiego problemu nie stwarza usuniecie awarii co jej lokalizacja.
Opublikowano

Mikruss napisał: wez sie nie blaznij. Skoro masz cr to masz uklad boscha gdzie wszedzie jest taki sam. a tu pompka do volvo http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7584167309 To chyba benzyna😜 Chociaz nie zmienia faktu ze jest tam w zbiorniku taka pokurwiona dwuczłonowa pompka paliwa, ktora jeszcze miesza paliwo i pompuje z komory do komory. Mialem nieprzyjemnosc ją wyciagac i czyscic bo zaszla syfem z naszego cudownego orlenowskiego paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Skroll123
      Witam mam problem z moim silnikiem ponieważ nie mam jak ustawić kąta wtrysku ponieważ go niechcący go przedstawiłem. Problem polega na tym że nie mam oznaczenia GMP na kole zamachowym da się to jakoś inaczej ustawić lub zaznaczyć? 
    • Przez kamil8352
      Witam. Fendt 716 vario 2002r. Po nacisnieciu przycisku nie zmienia zakresu predkości I/II. Po zmianie zakresu mechanicznie kluczem na ciagnik jeździ tak jak powinien. Nie wyswietla zadnych błędów.
    • Gość
      Przez Gość
      witam,
      pytanie jaka jest najwolniejsza jazda na TMSie ?? włączam pierwszą skrzynie i to jest najwolniej ?? a wolniej to już tylko na dżoju z wyłączonym TMS .. czy jak ??
      i do czego te pomarańczowe pokrętła ??
       
       
       

    • Przez Traktorzysta_25
      Witam, czy ma ktoś może instrukcję do ciągnika Fendt 722 Vario Profi Plus z 2012 roku? Mam problem z obsługą przedniego podnośnika. Pozdrawiam
    • Przez Dominik4321
      Witam mam fendta 920 vario 2002r. i mam problem z terminalem. Jest cały czas ciemny i gdy próbuje go ściemniać to nie widać różnicy a gdy jest jasność na 100% to też jest ciemny. Oczywiście widać coś tylko gdy jest słońce to nic nie widać. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v