Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem polega na tym że zdiagnozowałem w john deere 6400 dość spory luz na flaszy wchodzącej do skrzyni (nr 3 na zdjęciu) pytanie brzmi jak skasować ten luz ? przerabiał ktoś ten temat ? jest tam jakieś łożysko ? czy na frezach może być wyrobione ? .

 

 

 

AriAssembly.thumb.png.b3835d8d8520dbe20e19b63d741ef498.png

Opublikowano

Ta flansza dokładnie wchodzi do pompy skrzyni. Są tam frezy i jedyny luz może być na nich lub w pompie w miejscu gdzie ta flansza wchodzi. U mnie akurat się ukręciła i musiałem się nagimnastykować żeby wyciągnąć pozostałość z pompy. Całe szczęście się udało, a wydaję mi się że u Ciebie jedyne wyjście skasowania luzu to wymiana tej flanszy.  Jak dobrze pamiętam to w granicach 400-600zł. ;) PS. Jest to coś takiego: https://sprzedajemy.pl/flansza-walek-wejsciowy-skrzyni-biegow-r119592-john-deere-50-siemiatycze-2-e30984-nr54123281 Ale nie polecam kupna zamiennika w razie czego. :) 

Opublikowano

ta   flansza chyba jednak nie wchodzi bezpośrednio w pompę a  w wałek pompy ,czyli w takim układzie łożysko (nr 13 ) wchodzi również na wałek pompy ,także łożyska chyba nie można wykluczyć ,to łożysko wychodzi na zewnątrz bez rozbierania skrzyni ?, flansza wychodzi bez problemu żeby zobaczyć stan frezów ? .

006.jpg

walek-pompy-hydraulicznej-skrzyni-biegow-powerquad-john-deere-re54871.jpg

flansza-walu-r119592-john-deere.jpg

RE40370-89.jpg

Opublikowano

Chodzi mi o tą flanszę z frezem wewnętrznym, to co siedzi w skrzyni a nie to co jest przykręcone do wałka bo to wiem że wychodzi bez problemu. Już to wymieniłem ale frez jest też wyrobiony w skrzyni. Pytam o tą część w skrzyni?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v