Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki rozmiar kół mogę założyć na felgi w zetorze 9540. Dodam że jest to stary typ felg z przodu te czarne. Teraz mam z przodu 12,4/11r24 a z tylu 16,9 r38. Czy mogę na te felgi założyć sersze opony?jeżeli tak to.jakie najszersze?z tylu 18,4r38 a na przód wtedy jakie?aby się zgrywało wszystko?

Opublikowano (edytowane)

Możesz założyć tylko tył szerszy tylko wtedy musisz kupować o innym profilu, np odpowiednikiem 16,9r38 jest 520/70r38,bardzo popularny rozmiar więc nie będzie taki drogi

Edytowane przez PATr
Opublikowano

patrzę w tabelę przedstawiającą kombinację rozmiarów opon i kół zębatych i przy takich wymiarach opon jakie Masz obecnie liczba zębów w przekładni to 42(42) ,a to przełożenie odpowiada też oponom 480/70/38 z tyłu i 13.6/24 z przodu .

480/70/38 jest szersza od 16.9/38 o 30 mm . można też założyć 540/65/38 zamiast 480-tki a z przodu  poszukać odpowiednika  13.6 w rozmiarach opon radialnych

Opublikowano

Witam.

Posiadam Zetora 9540 i jestem zmuszony zakupić do niego opony na tył. Obecnie mam założone 520/70R38 i ciągnik prezentuje się na nich kozacko, ale nie nadają się do dalszego użytku ze względu na rozwarstwienie się opony. Poprzedni właściciel założył taki rozmiar ze względu na podmokłe łąki na których ciągnik pracował. Pytanie moje jest takie czy jest sens kupować tak szerokie opony do traktora 95KM i czy nie lepiej zakupić węższy odpowiednik 460/85R38. W zależności od producenta opon różnica jest w cenie od 400zł do 800zł na kpl.

Ciągnik wykorzystywany jest do ciężkich prac polowych i transportu. Z przodu ma opony 380/70R24.

Co sądzicie o oponach Ozka, Voltyre i Cultor?

Pozdrawiam

Opublikowano
Dnia 28.12.2018 o 14:12, sebastian264 napisał:

Witam.

Posiadam Zetora 9540 i jestem zmuszony zakupić do niego opony na tył. Obecnie mam założone 520/70R38 i ciągnik prezentuje się na nich kozacko, ale nie nadają się do dalszego użytku ze względu na rozwarstwienie się opony. Poprzedni właściciel założył taki rozmiar ze względu na podmokłe łąki na których ciągnik pracował. Pytanie moje jest takie czy jest sens kupować tak szerokie opony do traktora 95KM i czy nie lepiej zakupić węższy odpowiednik 460/85R38. W zależności od producenta opon różnica jest w cenie od 400zł do 800zł na kpl.

Ciągnik wykorzystywany jest do ciężkich prac polowych i transportu. Z przodu ma opony 380/70R24.

Co sądzicie o oponach Ozka, Voltyre i Cultor?

Pozdrawiam

A jaki masz przedni most?carraro czy starego typu?

Opublikowano

SZKOPSSON napisał:

112 netto kosztowal wtedy nh td5.85 czyli jakies 138 tys brutto doliczajac vat a autor pisze ze 160 tys brutto to 3 lata temu dokladajc jeszcze pare tys do tych 160 tys kupilem duzo lepszy traktor. Ktos tu wrzucil link do cennika new hollanada i ten traktor new hollnad td5.85 nie podrozal kosztuje jak kosztowal 112 tys

ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v