Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Szukam osób które posiadają ciągnik BELARUS ze skrzynią 24/12. Zależy mi na opisie przełożeń. Dostępności u dealerów. I opinie z użytkownia. Pozdrawiam

Opublikowano

biegi główne nie zgrzutają jest dosyć dobrze zestopniowana skrzynia. Zmieniając zakresy ciągnik musi stać w miejscu inaczej chyba jest nie możliwe zmienianie zakresu po prostu nie wejdzie ten zakres i ze sprzęgłem wszystko trzeba zmieniać. Ale jeśli już miał byś kupować belarusa to z tą skrzynią bo ta 16/4 ma mało przełożeń za szybką jedynkę do ruszenia z ciężarem a ruszenie na wolniejszym zakresie i przebiecie na szybszy też raczej jest nie możliwe. Teraz niby ma jakiejś skrzynię belarus z biegami pod obciążeniem ale to jest nowość u nich i ja bym nie ryzykował zakupu ciągnika na takiej skrzyni

Opublikowano

Takie coś niby też jest ale jak na targach Kielce się pytałem dilerów O te skrzynię to nie wiedzieli że coś takiego w ogóle jest w belarusie https://youtu.be/SKzt4yvd05c

Opublikowano

Rozmawiałem z Firmą Grand Agro, to powiedzieli mi, że fabrycznie zakładana jest sprężarka 5 tłokowa, a Oni zakładają 7 tłokową, i że wtedy jest dobrze. A, u którego dealera brałeś Belarusa?

Opublikowano

Master21 długo masz już Belarusa? Na ilu ha u Ciebie pracuje? Były z nim jakieś poważne awarie, czy tylko kontrola filtra powietrza, paliwa, olejów, płynów chłodzących i w pole?

 

Opublikowano

trzy lata go mam pracuje na 60ha + usługi z awari to urwany pasek od alternatora pompka od sprzęgła wymieniana była węże od paliwa i pompa hydrauliczna zaraz po zakupie ją wymieniali bo kapał olej

Opublikowano

No za te pieniądze jest wart nic nowego w tej mocy i tych pieniądzach nie kupisz co najmniej drugie tyle trzeba wyłożyć na zachodni ciągnik bo zetor za wysoko się ceni za to co oferuje

Opublikowano

Kolega tlewandowski ma u siebie te dwa modele belarusa w jednym ma już coś koło 3000 mtg i praktycznie bez awari A pracują bodajże na 600 ha to mają co robić. I w spalaniu są oszczędne

Opublikowano

Master21, a ile utargowałeś upustu w tej firmie, kupując Belarusa? Mnie ze skrzynią 24/12 wyceniono na 232 tys. brutto bez rabatu i bez klimy. Klima dodatkowo 5000 tys. brutto.

Opublikowano

w tej firmie grand agro tyle ci wycenili? Ja zapłaciłem 212 tys brutto z kilmą tą skrzynią i przednim tuzem i wałkiem z zuidberg to sporo ci go wcenili chyba że tyle poszły do góry ceny

Opublikowano

Master21, czyli Twój Belarus jest już na Common Rail-u. Z tego, co wiem to one są dużo tańsze, ale żeby kurcze, aż tyle i w dodatku z przednim tuz-em i wom, to faktycznie tanio Ci sprzedali. Średnio te ciągnki drożeją do 5 tys. rocznie.

Opublikowano

zadzwoń do nich i napisz do tlewandowskiego on jeszcze taniej kupił. Ciekawe dlaczego na Commons railu są tańsze przecież to jest droższy układ od zwykłego. Na jakiś projekt unijny go kupujesz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
    • Przez DomiAgro
      Witam , chciałbym się dowiedzieć jakim biegiem w mtz prasujecie warfama z543 , posiadam starszy ciągnik ze starszym typem skrzyni , tym z jedną wajcha , pozdrawiam
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v