Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?

Opublikowano

Zmienisz pokrywę, dasz badziewną uszczelkę i za kilka lat problem się powtórzy. 

Wg. mnie najlepszym rozwiązaniem jest pod uszczelkę wstawić cienka blachę nierdzewną tak jak w starych oryginalnych silnikach Perkins montowanych w MF 

  • Like 1
Opublikowano

Tu mam problem rozwiązany narazie,sklejone epoksydem.silnik wypłukany i cyka pięknie a i odpalanie to cud malina przy takim sprezaniu,aż się micha cieszy.Tylko teraz przy obciążeniu dymi białawo,myślicie że to może być wina kąta wtrysku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xpiter14x
      Witam serdecznie. W ostatnim czasie nabyłem ciągnik Massey Ferguson 235 rocznik 1990. Zauważyłem, że posiada on tylko WOM niezależny włączany dźwignią na dół (taki sam ciągnik znajomego, ten sam rocznik posiada WOM niezależny załączany dźwignią do GÓRY (odwrotnie niż w moim) i WOM zależny załączany dźwignią w DÓŁ). Ponadto w porównaniu do ciągnika znajomego WOM w moim kręci się dużo wolniej. Może i ma 540 obrotów ale przy ok 2200-2300 RPM, gdzie w innych Fergusonach te obroty osiągane są przy 1800-1900 RPM. Czy spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Czy jest to fabryczna "wada", czy może być coś uszkodzone? Proszę o pomoc.
    • Przez AgroDudi99
      Witam, otóż w tym roku zaczęło dziać się coś złego z moim MF235. Otóż zaczęło wyrzucać mi olej przez odmę i spod bagnetu. Gdy silnik pochodzi chwile na wolnych obrotach i doda się gazu lub gdy ma obciązenie, to za ciągnikiem jest niebiesko. Wykluczam aby pierścienie się wytarły, bo silnik jest po profesjonalnym kapitalnym remącie który był zrobiony 6 lat temu i ma nabite 1600mth do tej pory. Czy to może być wina uszczelki pod glowicą, że ją wydmuchało? Proszę o szybką odpowiedź.
    • Przez PawelJ
      Witam. 
      Potrzebuję pomocy w związku z problemem z blokadą w mf 235. Włączyłem blokadę na wstecznym biegu- tzn. ciągnik się zagrzebał wcisnąłem sprzęgło wcisnąłem blokadę i jechałem w tył. po kilku sekundach coś strzeliło - taki krótki mocny trzask. Od tego czasu blokada nie chce się włączyć  :mellow: . Pedał wciska się lekko, teoretycznie nie słychać też żadnych niepokojących dźwięków z obudowy mostu, przez chwilę tylko było słychać tak jakby jakiś element we wnętrzu miał luz  ale teraz jest spokój. Co mogło się stać? Może ma ktoś rysunek budowy tego modułu w ciągniku? 
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez 235Ferguson
      Witam,
      Pilnie potrzebna pomoc. Jaką polecacie uszczelkę pod głowicę do Masseya 235? Kolejny raz po 2 latach od naprawy "przedmuchło" mi uszczelkę. Zastanawiam się czy miedzianą czy jakąś inną? Proszę o rozsądne odpowiedzi. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v