jarek5036

Valtra A104 Opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kat    8

Ja użytkuje takowy ciągnik.  A co chciał byś wiedzieć? szybciej pójdzie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek5036    1

Witam dzięki za odzew moje pytania:

Jaki masz przebieg ?

Jak ze spalaniem ?

Miałeś jakieś usterki ?

Jak oceniasz komfort pracy ?

Jak spisuje się ciągnik w turze, jak ze stabilnością oraz jakiej marki Tura masz założonego ?

Czy uważasz ze coś jest niedopracowanego w tym ciągniku ( coś Cię wkurza) ?

Nie brakuje Ci półbiegów w skrzyni ?

Jesteś zadowolony z zakupu ?

Z góry dziękuje za odp.

Dużo pytań ale własnie stoję przed wyborem Valtra lub Claas arion 420

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kat    8

Przebieg 275mth od czerwca. Spalania nie mierzyłem  ale wg komputera 4.7l. Na ile wiarygodny nie wiem. 

Czekam na wymianę dźwigni rewersu. Bo wyświetla błąd przy odpalaniu. Na początku był problem z ehr ale pomogła wymiana oprogramowania.

Komfort. Ciężko coś mądrego powiedzieć bo Aśka zastąpiła 355 tak że bajka. Ale Nka wydaje mi się trochę bardziej komfortowa.

Tur jest fabryczny Q5L największy model jaki można było zamontować. Dlatego stabilność trochę cierpi bo sporo do przodu wystaje. Ale baniak od Nki do tyłu i gnój się dobrze ładuje. Do tego niedawno rozszerzyłem ja na felgach o 16 cm to teraz jest o wiele lepiej. Brałem ją na większych oponach niż standardowe, to środek ciężkości trochę na tym ucierpiał.

Na razie ciężko mi powiedzieć żeby coś mnie denerwowało. Za mało godzin przepracowane. Półbiegi nie powiem przydały by się. Ale nie wykorzystuje jej do cięższych prac w polu to tak się tego nie odczuwa. Jej główne zadanie to praca przy bydle, zwożeni snopkow, obornik, rozsiewacz opryskiwacz. Na placu przy ładowacz 1 i 2 wystarczają  na sto procent. Tak jestem zadowolony z zakupu, bynajmniej na razie😉. Jak czegoś nie dopowiedziałem to pytaj śmiało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek5036    1

Dzięki wielkie za wyczerpująca odp. 

Jak miałem na testach valtre to nie działało pokrętło od ustawiania głębokości pracy.

Jakiej wielkości i szerokości masz opony i czy posiadasz felgi ze zmienną szerokością skoro rozszerzyłes rozstaw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    8

Pokrętło mogło nie działać od oprogramowania. Mi od podnośnika oprogramowanie wymieniali bo wolno podnosiła talerzowke.

Opony są 480/70/38 i 380/70/28 michelin omnibib. Są  węższe niż standardowe ale to ze względu na opryskiwacz. Za to mają większy balon i 28/38 cali a nie 24/34 w standardzie. Felgi są skręcane do obręczy i jest kilka opcji ustawienia szerokości.

Edytowano przez kat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek5036    1

Jeszcze raz dziękuje za odp. Też zamierzam kupić na większych kołach. Jeśli mogę wiedzieć, ile kosztował sam ciągnik bez ładowacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer2017    0

Lepiej kupic na mniejszych felgach bo w transporcie nie stracisz na mocy przez co nie trzeba polbiegow przy duzych kolach trzeba bedzie go wkrecac na wieksze obroty zeby sie rozbujal no i paliwa wiecej chlapnie. U kumpla w orce z 4 skibowym plugiem kuhn master 103 spalala 9-11l na ha klasa ziemi 3-4.

Dnia 4.12.2018 o 20:48, kat napisał:

Przebieg 275mth od czerwca. Spalania nie mierzyłem  ale wg komputera 4.7l. Na ile wiarygodny nie wiem. 

Czekam na wymianę dźwigni rewersu. Bo wyświetla błąd przy odpalaniu. Na początku był problem z ehr ale pomogła wymiana oprogramowania.

Komfort. Ciężko coś mądrego powiedzieć bo Aśka zastąpiła 355 tak że bajka. Ale Nka wydaje mi się trochę bardziej komfortowa.

Tur jest fabryczny Q5L największy model jaki można było zamontować. Dlatego stabilność trochę cierpi bo sporo do przodu wystaje. Ale baniak od Nki do tyłu i gnój się dobrze ładuje. Do tego niedawno rozszerzyłem ja na felgach o 16 cm to teraz jest o wiele lepiej. Brałem ją na większych oponach niż standardowe, to środek ciężkości trochę na tym ucierpiał.

Na razie ciężko mi powiedzieć żeby coś mnie denerwowało. Za mało godzin przepracowane. Półbiegi nie powiem przydały by się. Ale nie wykorzystuje jej do cięższych prac w polu to tak się tego nie odczuwa. Jej główne zadanie to praca przy bydle, zwożeni snopkow, obornik, rozsiewacz opryskiwacz. Na placu przy ładowacz 1 i 2 wystarczają  na sto procent. Tak jestem zadowolony z zakupu, bynajmniej na razie😉. Jak czegoś nie dopowiedziałem to pytaj śmiało.

Jak wyskakuje ten blad to na 90% masz spalony bezpiecznik u kumpla bylo to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    8

Zerkne w wolnej chwili na bezpieczniki. Ja wolałem większe koła że względu na pracę w błocie i na podmokłych łąkach. Z szerokością względu na opryskiwacz nie mogłem szaleć. A wiadomo że im wyższe  koło tym łatwiej w błocie dla ciągnika.

Ciągnik z ładowaczem kosztował 240tyś netto. Ładowacz na pewno ponad 40 tyś. Jako główny ciągnik bez półbiegów musisz się dobrze zastanowić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinM1991    0

Od stycznia w valtrze dostępna jest nowa przekładnia Hitrch4 czy ktoś mógłby coś powiedzieć o awaryjności i jakości wykonaniatej przekładni z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez mx430
      Witam założyłem taki temat gdyż chce kupić zgrabiarkę dwukaruzelową z grabieniem do boku prosiłbym użytkowników tych maszyn o opinie i na co zwrócić uwagę przy kupnie.
    • Przez ghanew
      Witam. Chciałbym uzyskać opinie na temat Renault ceres 345x 2003rok i pytanie jak sie załącza przedni napęd 
    • Przez NABUCH
      Witajcie od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna używanego ciągnika. Waham  się pomiędzy kilkoma modelami. Zauważyłem że dosyć sporo trafia się 2-5 letnich Df 310 /410. Na agrofoto brak jakichs większych opini o tym sprzęcie. Ktos moze cos podpowiedzieć? Interesuje mnie także niezawodność i ceny części w stosunku do starszych modeli do których części były jednymi z droższych na rynku. Pozdrawiam W. 
    • Przez wojtek1312
      Witam rozważam zakup ciągnika Renault i prosił bym o parę opinii i wskazówek czy warto kupić i na co zwrócić uwagę. I czym się różni model 110.14 od 110.54 Gość mówił że będzie miał renowke 110 i nie wiem co tam dalej dokładnie ale ponoć 92 rok i skrzynia z 3 polbiegami i tu pytanie jak one mają z tymi polbiegami na jakiej zasadzie to działa? I jak jest z pod nośnikiem u nich czy lepiej szukać z ehrem?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.