Skocz do zawartości

Claas Arion 420- Problem z WOM pod obciążeniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam
Przy mocniejszym obciążeniu WOM to jest jak brona aktywna dostanie mocniejszego opory wyłącza wałek, kontrolka WOM zaczyna migać i wywala dwa błędy.
id7685h, id7f02h
Raz stało mi się to na prędkości 540 z 3 razy na 540 ECO. Czy wogule na ECO moge jeżdzic z broną aktywną?

Opublikowano
Z tego co kojarzę to Eco jest tylko do lekkich prac A raczej obrona aktywna nie jest tu zaliczana, ten pierwszy błąd to zdaje się że coś związanego z ehr było, może coś z przeciążeniem? ciężko miał z tą broną co to za sprzęt?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nikxex007
      Witam. Chciałbym się zapytać co sądzicie o Claasie Arionie 640? Wady i Zalety. Z góry dzięki za komentarze. 
    • Przez Freek
      Chciałbym wymienić końcówkę womu ale boję się że jak go wyciągnę to coś w skrzyni spadnie. Może ktoś coś takiego robił i może pomóc.
    • Przez Sadownikx2
      Witam mam problem mianowicie w ciągniku Landini Mistral 55 pod obciążeniem wyje WOM,głównie wyje przy ślęzie i rozdrabniaczu przy innych maszynach nie wyje.
      Co może być tego przyczyną?
      WOM załańczany mechanicznie i ma oddzielne sprzęgło.
    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v