Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

posiadam zetora forterre 11441 z 07 roku i po 600mth musialem wymieniac cale sprzeglo. ciagnik mie mial lekko i mial wielu operatorow jednak uwazam ze wina lezy rowniez po stronie fabryki gdyz od nowosci sprzeglo strasznie zgrzytalo i wyrywalo ciagnik mocno do przodu. po wymianie sprzegla ciagnik pieknie mieciutko rusza, takze jezeli ktos kupil niedawno ciagnik i wystepuja u niego takie symptomy niech czym predzej zglasza to to do serwisu na gwarancji i niech cos z tym robia

Opublikowano

Jo mioł inny problem ze sprzęgłem, jak je długo przitrzimołek na biegu to traktor odjeżdżoł, zadzwoniłek na serwis bo była gwarancja i wymienili pompka do sprzęgła i śmigom do dzisiej!!!! ten ze serwisu pedzioł ze dziadostwo zamontowali i wymienił to i fachel!!!

Opublikowano

A ja spotkałem juz taki przypadek że wina ze zgrzytem itp leży po stronie tych badziewnych pomp. A bardzo łatwo to sprawdzić, jeden kumaty kładzie sie pod ciagnik drugi wciśka sprzęgło i jak trzyma pedał a tłoczek sie cofa wiadomo wina pompy najczęście bo to jest słaby punkt Zetora jak wciśniesz sprzęglo i od razy bieg to wejdzie a jak po chwili jeden skrzyt bo pompa mieli płyn po prostu

Opublikowano

Ja w proximie mam problem ze wszystkim.Mam skrzynie 6-biegową + rewers.Biegi od nowości ciężko wchodzą,bardzo topornie.Od jakiś 2 lat rewers zgrzyta.Z tymi ciagnikami dzieją się po prostu cyrki.Ciagnik 1600 mth od nowości a cały czas z czymś jest problem.

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem, zaczyna się ślizgać podczas jazdy czy to było by sprzęgło czy półbiegi.

tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Witam

Co może być przyczyną piszczenia sprzęgła. Zetor 11441 05r. 1500mth wymiana sprzegła, szlif koła i docisku. Tarcza wymieniona na jakąś ebonitowa niby że lepsza, bo ciagnik chodzi pod ładowaczem. Po wymianie kilka godzin i sprzęgło piszczy. Biegi wchodzą normalnie bez zgrzytania lecz jak puszczasz sprzęgło nawet na 1 biegu to jest pisk (łłłiii) jakby się ślizgało. Co może być przyczyną??

Opublikowano

Docisk i kolo bylo poddane obrobce toczenia. Z tego co wiem to jeszcze zebrana zostala odleglosc z docisku co sie przykreca zeby wlasnie nie bylo za duzo luzu a docisk mocno dociskal. Moze trzeba bylo kupic zwykla tarcze sprzeglowa??

Opublikowano

A ja mam forterra 125 3tys godzin, dostaje ostro po garach teraz jeszcze ładowacz na niej jest i sprzęgła jeszcze nie robiłem chodź już ten czas się zbliża., dodam że do tej pory nic się w nim nie działo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v