Skocz do zawartości

Problem z smarowaniem zetor 7211


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?

Opublikowano (edytowane)

Po pierwsze kto dopuszcza żeby obroty silnika schodziły do 200-tu, po drugie, to najprawdopodobniej, bo mogą być jeszcze inne przyczyny, ale zazwyczaj taki objaw jest to pierwszy sygnał że silnik nie jest już w najlepszej kondycji.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

w zetorze 7011 którego posiadalismy 10 lat swieciła sie kontrolka od smarowania na wolnych obrotach i to już od 800 w dół, nic nie robione przy silniku w ostatnim roku zaczął brać olej i czuć było że się skończył

zmierz ciśnienie bedziesz wszystko wiedział

Opublikowano

Ale silnik nie bierze oleju zawsze patrzę na miarę i jest tyle samo 

A jak silnik ostygł do 60-50 stopni to kontrolka się nie świeciła na wolnych obrotach 

 

Opublikowano

Silnik słabnie . Jak nie bierze oleju to jeszcze pojeździsz .

Opublikowano

nic nie szukaj zetory tak mają a nowe części to z plastiku robią , ewentualnie możesz olej z wyższej półki zalać i będzie śmigał ja po zalaniu turdusa zamiast superolu usłyszałem inny silnik w swoim zetku

 

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, jarecki7745 napisał:

nic nie szukaj zetory tak mają a nowe części to z plastiku robią , ewentualnie możesz olej z wyższej półki zalać i będzie śmigał ja po zalaniu turdusa zamiast superolu usłyszałem inny silnik w swoim zetku

 

Taaa , na pewno mocy przybyło . Słaby olej tylko szybciej właściwości traci , ale na pewno lepszy nie "uzdrowi" .

Edytowane przez zetorki12
Opublikowano (edytowane)

Bo akurat branie nie branie oleju, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem.  Zmierz najpierw ciśnienie jakie ma, a nie że się kontrolka zapaliła ,bo może czujnik dokazywać.  To że się na tak niskich obrotach zapala to jeszcze będzie chodził i chodził.     😉

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Będzie to samo . Jedynie na początku na świeżym oleju trochę lepiej .

Opublikowano
31 minut temu, tomek14 napisał:

zobaczymy co się będzie działo jak się zmieni olej i czujnik

 

Powtarzam, zmierz ciśnienie na rozgrzanym silniku w pewnych zakresach obrotów, wtedy można by coś powiedzieć co jest jeszcze warty silnik, bo jak tylko chcesz by się lampka nie zapalała to wykręć żarówkę i po kłopocie.    😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v