Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 

Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 

Opublikowano

Sprawdzać na rozgrzanym oleju czy nie koniecznie?

I ile powinno wynosić ciśnienie oraz jak to sprawdzić? Podpinam przewód z manometrem, daję przepływ oleju, następnie ustawiam dźwignię od hydrauliki w pozycji neutralnej i patrzę czy występuje jakiś spadek ciśnienie?

Opublikowano
Dnia 7.08.2018 o 23:44, lukaschels napisał:

znalazłeś rozwiązanie? u mnie szarpie ale siłę ma nawet na wolnych obrotach. w pierwszym kroku wymieniłem olej i filtry, później zregerowalem pompę, teraz szukam problemu w cewce

 

Filtry czyste, nawet te metalowe które są w zbiorniku oleju hydraulicznego ( wersja B ), ciśnienie jest ok. Zastanawiam się czy może to być wina tego elektro-zaworu które znajdują się na rozdzielaczu od podnośnika bo mam taki ciekawy przypadek że jak używam samej hydrauliki podczas prasowania słomy a podnośnik jest zablokowany to ramiona się powoli ale  podnoszą do góry. Czyli tak jak by ten elektro-zawór albo górny albo dolny nie zamykał.

 

Opublikowano

Hmm, to dlaczego te ramiona same idą do góry mimo że podnośnik jest zablokowany?

Na zapowietrzony układ to mi nie wygląda, pompa daje ciśnienie. W oleju ostatnim razem były opiłki gdzie nigdy wcześniej ich nie było, a pojawiły wtedy kiedy zacząłem używać tych elektro-zaworów. Pierwszy raz od kąd go kupiłem. 

Opublikowano
czytaj ze zrozumieniem napisałem ci że zawór wewnątrz może coś takiego powodować jak używasz hydrauliki że ci ramiona podnosi i że powoli podnosi i opuszcza ale on nie ma nic w drugą stronę nie zaburzy pracy innych rzeczy
aha jeszcze jedno masz wersję LS??
Opublikowano
11 godzin temu, piotrbm_211320 napisał:

jak nie ma LS to znaczy że zawór ci się zacina wewnątrz rozdzielacza albo jakoś paproch podszedł

Miałeś kiedyś podobny, przypadek?

Jak się dostać do tego zaworu w rozdzielaczu?

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, piotrbm_211320 napisał:

jak rozbierasz cały rozdzielacz odkręcasz blokady wykrecasz zawór i tyle i oczywiście jak masz maszynę do ustawienia ciśnień i przelewów to wymieniasz uszkodzony element i skręcasz :)

Czyli bez serwisu się raczej nie obejdzie. Chodzi o zawór przelewowy? A co masz na myśli " jak rozbierasz cały rozdzielacz odkręcasz blokady " ? Jakie blokady bo wnioskuję że miałeś z takim przypadkiem do czynienia i dla Ciebie to wszystko proste jak i oczywiste  :)

Edytowane przez Halun125

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v