Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z rozrusznikiem w m1080, a mianowicie bendix nie zawsze chce wskoczyć w wieniec, który jest na kole zamachowym, tzn. dochodzi do wieńca i się opiera o zęby. Przy przekręceniu kluczyka słychać takie stuknięcie kiedy właśnie bendix uderza w zęby wieńca. Czasami silnik uda się uruchomić po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka, wtedy rozrusznik się zazębi, a czasami nie, wtedy musze przekręcić wał silnika żeby zęby zmieniły położenie. Co może byc przyczyną? Silnik w m1080 to pięciocylindrowy deutz.

Opublikowano

Nie przypuszczałbym że to może być przyczyną. Jesli chodzi o stan akumulatora to jak już rozrusznik się zazębi to odpala bez problemu, lecz nie mam żadnego miernika żeby go sprawdzić.

Opublikowano

Może na wieńcu zębatym koła zamachowego lub na rozruszniku są zadry i są problemy z zazębieniem. Kolega tak miał w c330 to wyjął rozrusznik, podpiłował pilnikiem zęby i skończyły się problemy z paleniem.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź napięcie na KL50 więc musisz mieć miernik. Jak OK to elektromagnes do wymiany jak nie to instalacja do przejrzenia.Kostka stacyjki zwłaszcza.

Edytowane przez Laval
Opublikowano

Jeśli to może coś wnieść do sprawy to wczoraj zauważyłem że zasilanie do rozrusznika dochodzi przez przekaźnik, który nie jest fabryczny. @Laval mógłbyś powiedzieć co to KL50 bo pierwszy raz o tym słyszę? 

Opublikowano (edytowane)

Ja miałem podobnie z rewersem, a tam też jest rozrusznik i okazało się że oś po której porusza się koło zębate rozrusznika była już trochę podrdzewiała i elektromagnes nie miał siły wyrzucić go do końca. Trochę WD chwila czasu i teraz śmiga jak nowy.

A i jeszcze pytanie, kiedy bendix uderza o koło zamachowe to czy słychać że się obraca? Czy tylko wyrzuca?

Edytowane przez Bzyk333
Opublikowano (edytowane)

A jak trochę po stukasz w rozrusznik?

Ja na Twoim miejscu zobaczyl bym co się stanie gdy weźmiesz kable i spróbujesz odpalić go na krótko. Jak będzie to samo to trzeba go wyjąć i przejrzeć. Może mieć luzy na tulejkach, ew. Coś z zębami lub szczotki

Edytowane przez Bzyk333

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v