Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam potrzebuje pomocy a mianowicie jest problem z Multi zegarem. zawsze działał bez. zarzutu do czasu gdy dwa lata temu miał kilka przerw w działaniu po czym wyłączył się na amen. nie wskazuje nic. a na joystiku brak kontrolek . dodam że wlacznik pod kabiną nad kołem jest ok pomocy plllllissss
  • Haha 1
Opublikowano

Albo problem z samym zegarem, albo właśnie chyba ten włącznik bo bez niego żadne czujniki, ani kontrolki czy zegar nie będzie działał. Ewentualnie musisz rozebrać kokpit i sprawdzić czy żadna myszka nie zjadła okablowania, bo to też pewnie może skutkować tego typu awarii. Poszukaj jakiegoś ogarniętego człowiek w swojej okolicy, jak byś był z lubelskiego to mam takiego człowieka który me te kombajny w jednym palcu, elektrykę jak i mechanikę, jak chcesz podam ci kontakt.

Opublikowano
już ogarnięte . miałem dzisiaj magika elektryka i zlokalizowal padnięty cały sterownik od Multi zegara . wilgoć go uszkodzila. Ale na szczęście jest dostępny i to w kraju za rozsądne pieniądze 😉
Opublikowano
Dnia 10.07.2018 o 11:39, melgies6 napisał:

Albo problem z samym zegarem, albo właśnie chyba ten włącznik bo bez niego żadne czujniki, ani kontrolki czy zegar nie będzie działał. Ewentualnie musisz rozebrać kokpit i sprawdzić czy żadna myszka nie zjadła okablowania, bo to też pewnie może skutkować tego typu awarii. Poszukaj jakiegoś ogarniętego człowiek w swojej okolicy, jak byś był z lubelskiego to mam takiego człowieka który me te kombajny w jednym palcu, elektrykę jak i mechanikę, jak chcesz podam ci kontakt.

Mógłbyś podać mi kontakt do tego człowieka który ma elektrykę i mechanikę w jednym palcu?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v