Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam,mam problem z Jd 5055E 2010 r, przepracowane 1650 h. Ciągnik z opóźnieniem reaguje na poruszanie pedałem gazu, kolejna sprawa jest taka że jeśli pracuje chwilowo na wyższych obrotach i puszczam gaz obroty nie spadną jak zwykle bywało do 800 / min tylko ciągnik gaśnie. Jeśli wcisnę pedał nie wejdzie od razu na odpowiednie obroty tylko wskoczy na wyższe, następnie delikatnie spadną. Wykluczam filtr paliwa i paliwo raczej też. Do ciągnika było zalane przez przypadek gorsze paliwo na którym pracował około 4h i wszystko było dobrze. Drugiego dnia zaczęły się dziać właśnie takie cuda jakie opisane są wyżej. Spuściliśmy wszystkie paliwo ze zbiornika i zalaliśmy paliwo bardzo dobrej jakości,ciągnik popracował około 40 minut, uważam że przez ten czas przepalił gorsze paliwo, które zostało w układzie.W czym może tkwić problem, pompa wtryskowa ? Na jakie koszty się nastawić ?

Opublikowano

Pompy wtryskowe w tym modelu nie mają dobrej opinii a Ty dodatkowo wlałeś jakieś trefne paliwo i to prawdopodobnie jest przyczyna. To,że jak piszesz wypaliło to trefne nie oznacza,że usunięta jest usterka. Nie wiem co tam miałeś nalane ale prawdopodobnie pompa jest do remontu.

Opublikowano

Najgorzej to trafić na naprawdę dobry warsztat naprawiający pompy wtryskowe. Popytaj może najpierw choćby tu na forum. Może ktoś poleci konkretny zakład w miarę blisko od Ciebie. Rozumiem, że po oczyszczeniu zbiornika z trefnego paliwa wymieniłeś filtr paliwa na nowy...jeśli nie to to zrób. Następna sprawa to to czy te paliwo było zanieczyszczone mechanicznie (jakieś brudy, syfy itp.) czy chemicznie. Jeśli to pierwsze to może być tak,że na drodze zbiornik paliwa - filtr paliwa coś siedzi w przewodach lub w elektrycznej pompce zasilającej. Trzeba by to sprawdzić najpierw bo to nic nie kosztuje. Wszystko przejrzyj jeszcze na spokojnie a dopiero na koniec wyjęcie pompy i wtrysków. Nie jestem pewien ale coś mi się wydaje,że producent pomp do JD tej serii produkuje również pompy montowane w "perkinsach" z Farmtraca co jest bardzo możliwe bo JD produkowany jest w Indiach a Farmtrac też ma tam swoje korzenie. Części to dziś raczej nie problem tylko właśnie dotarcie do dobrego i uczciwego fachowca z dobrze wyposażonym warsztatem. Życzę powodzenia i jak najmniejszych kosztów.

Opublikowano

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Miałem na myśli zanieczyszczenia chemiczne. Tak, filtr został założony nowy. Do tej pory zauważyłem tylko, że całym problemem może być też zapowietrzony układ, bynajmniej mi się tak wydaje,ponieważ gdy ciągnik jest zimny to nie odpali od razu tylko muszę dać kluczyk na zapłon pompka paliwa chwilę popracuje i dopiero ciągnik odpali. Do tego w odstojniku paliwa wygląda jakby było mleko, według mnie wygląda to na paliwo z powietrzem, choć nie jestem tego 100% pewien.  Edit: Układ nie jest zapowietrzony. Cały problem tkwił w paliwie, pompa musiała się bodajże przycierać ale od momentu gdy dostała dobrego paliwa ciągnik pracuje coraz lepiej. Temat do zamknięcia, dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v