Skocz do zawartości
Rolnik551

Pronar 82a wspomaganie

Polecane posty

Rolnik551    2

Puścił gwint na siłowniku wspomagania wiercilem spawałem ale to dużo nie daje myślę o wymianie siłownika i chyba lepszy by był o mniejszej średnicy tłoka mniej oleju by potrzebował bo ten oryginał to przesadzone jak myślicie znajdę coś podobnego?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    202
Są dostępne siłowniki do mtz

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    202
W różnych wielkościach i konfiguracjach.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mani51    144
Jak zmienisz siłownik to orbitrol też będziesz musiał założyć mniejszy.
Ja cały "tył" spawałem od siłownika a Ty króćca nie możesz pospawać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2
10 godzin temu, mani51 napisał:

Jak zmienisz siłownik to orbitrol też będziesz musiał założyć mniejszy.
Ja cały "tył" spawałem od siłownika a Ty króćca nie możesz pospawać?

Spawałem ale na sianokosach co chwilę puszczało pracuje przy turze na dość mokrych torwowych łąkach ciężko o to by wytrzymało 

Mniejszy orbitrol? Jedynie by szybciej skręcał jak dobrze myślę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    144
I Ty chcesz założyć mniejszy siłownik jak masz TURa, ja odradzam. Wtedy układ będzie pracował pod większym ciśnieniem albo w skrajnych przypadkach nawet nie skręcisz. W pracy z TURem może i było by to wygodne żeby mniej kręcić kierownicą, ale na drodze będziesz miał problem go opanować. Chyba, że Ty masz za mały orbitrol i dlatego narzekasz. Ile masz obrotów kierownicą od lewej do prawej?
Stary króciec odetnij całkiem, idź do sklepu gdzie zakuwają węże i kup jakąś złączkę żeby chociaż z jednej strony miała taki gwint jak chcesz i daj to komuś kto umie spawać. To nie ma prawa puścić bo wspomaganie działa na dużo niższym ciśnieniu niż wytrzymują same siłowniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2
Dnia 3.06.2018 o 06:55, mani51 napisał:

I Ty chcesz założyć mniejszy siłownik jak masz TURa, ja odradzam. Wtedy układ będzie pracował pod większym ciśnieniem albo w skrajnych przypadkach nawet nie skręcisz. W pracy z TURem może i było by to wygodne żeby mniej kręcić kierownicą, ale na drodze będziesz miał problem go opanować. Chyba, że Ty masz za mały orbitrol i dlatego narzekasz. Ile masz obrotów kierownicą od lewej do prawej?
Stary króciec odetnij całkiem, idź do sklepu gdzie zakuwają węże i kup jakąś złączkę żeby chociaż z jednej strony miała taki gwint jak chcesz i daj to komuś kto umie spawać. To nie ma prawa puścić bo wspomaganie działa na dużo niższym ciśnieniu niż wytrzymują same siłowniki.

Ale tak na chłopski rozum tam jest za duży siłownik jak popatrzę w zagranicznych to mają małą średnicę i chodzą dobrze i lekko 

Ja ten siłownik już i tak muszę wymienić bo porysowany i leje się z niego to te 300 zł mnie nie zbawią czyli mówisz że taki sam najlepiej żeby był? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    144
W starych MTZ był siłownik 50 a w belarusach już chyba ładowali 60 tylko z orbitrolem 160. Jak dasz radę sprawdź jaki masz orbitrol i będziemy wiedzieć co poradzić. Tyle że gdybyś miał za duży siłownik względem orbitrola to musiałbyś z 5 obrotów kierą zrobić od lewej do prawej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jakub766
      Witam Szukam osoby, która zna się na instalacji EHR i mogła by go zainstalować w moim pronarze. Chodzi mi o wykonanie całej instalacji łącznie ze sterownikiem, przewodami itd. w rozsądnej cenie. Mieszkam w Wielkopolsce. Wiecej informacji na pw. Pozdrawiam
    • Przez Vroobel
      Witam!
      W końcu po wielu trudach udało się przerobić wspomaganie w Zetorze 8045 na orbitrol, problem w tym że dużej różnicy w kierowaniu nie ma, jeszcze dodatkowo kierownica zmienia swoje położenie w czasie jazdy, a jak się skręci maksymalnie to z oporem ale daję się dalej krecić, zastanawiam się czy ten typ tak ma, że dopiero od 2000 obr bardzo lekko się kręci, podejrzewam, że orbitrol przepuszcza i jest zbyt wysoko ustawiony zawór przelewowy w orbitrolu, pompę wymieniałem z 2 lata temu. Też u was działają te wspomagania ? czy mi się trafił lipny orbitrol. 
    • Przez Jakub766
      Witam Poszukuję osoby lub firmy, która założyła by w moim pronarze kompletną instalację EHR (sterownik, przewody itp.) w rozsądnej cenie. Pozdrawiam
    • Przez Rolnik551
      Da radę rozjechac ciągnik od tyłu muszę doiść do skrzyni a nie chce reduktora i wszystkiego rozbierać 
    • Przez Papina
      Czy te przyczepy dobrze zdają wam egzamin ? Jak sprawa wygląda z ramą ? siłownikami ? Nie ciekną ? Blacha czy jest dobrze zabezpieczona przed eksploatacją ? Czy ceny są dość przystępne ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.