Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, otóż chciałbym się zapytać jak korzystać prawidłowo ze skrzyni w Fendtcie Favoricie 515c.

Otóż ostatnio pierwszy raz gruberowałem tym ciągnikiem, i przełączyłem na biegi polowe. Ale okazały się strasznie wolne (4 bieg, 2 półbieg) i było zdecydowanie za wolno (ok 5km/h). 

Czy skrzynia działa coś nie tak , że te biegi są wręcz pełzające?

Można korzystać z biegów szosowych w gruberze/agregatowaniu/orce? Czy w biegach szosowych można korzystać np 3 bieg i 4 półbieg?

Czego nie robić w tej skrzyni by jej nie zepsuć?

Mam instrukcję do niego, w języku polskim, ale tam widnieje zapis , żeby z biegów polowych korzystać podczas długotrwałej pracy pod obciązeniem np. orka. Ale nawet w pługu chodzi się szybciej niz 5km/h. 

Opublikowano
4 minuty temu, lukbold napisał:

No tak... Bo biegi polowe służą tylko do pracy w polu a szosowe... ;D wróć ciapkiem robić

Bardzo śmieszne ;) Po prostu niektórzy  wolą się zapytać, niż potem płacić. Tak przesiądę się do ciapka i będę montował chińskie wyświetlacze tak jak Ty by mięć "nowoczesny ciungnik"  O.o Śmieszne myślenie . 

Opublikowano
1 minutę temu, lukbold napisał:

Kto co lubi... Jedni montuja wyświetlacze bo mają wiedzę drudzy pytają o pierdoły bo ich IQ pozwala tylko oddychać

Lepiej pytać o pierdoły niż potem pisac posty "ciagnik nie chce jechac" , "skrzynia wyje i nie jedzie" . 

Przesiądź się z Ursuska do JD/Fendta to pogadamy. Możesz błyszczeć w internecie i udawać mgr.  Tymczasem nie zaśmiecaj forum. Pzdr 

Opublikowano

Poziom tego forum - śmiech na sali. Pytam o to czy na biegach szosowych można wykonywać pracę pod obciążeniem= odpowiedzi niezwiązane z tematem. 

Poziom szkoły podstawowej to czytanie ze zrozumieniem.  

2 godziny temu, wojtal24 napisał:

to chyba dobierasz predkosc i przelozenia do danej pracy polowe tak zeby maszyna sie nie dusila a w pelni ja wykorzystac temat na poziomie szkoly podstawej

W ciągniku z tematu to pewnie i nie siedziałeś.

 

Już na pomoc nawet nie liczę :v 

 

Posty na poziomie "było kupić Łursuska" , albo "haha ja w osiemdziesiontce tylko paliwo leje" ....

Opublikowano
po części ci dobrze piszą bo w trzydziestce też nie wykonujesz prac na polowych taki jak w samochodzie też nie pałujesz na 2jce 100na godzinę tak wszędzie bieg do obciążenia jeśli akurat w twoim przypadku masz ich na tyle by dobrać je do obciążenia
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, wojtal24 napisał:

jak narzekasz na poziom tego forum to po co tu jestes
a jak to mowia maszyna gwizda tylko kierowca p....

No może forum nie jest złe, tylko niektórzy użytkownicy reprezentują niski poziom ;)  Ale wszystko rozumiem , pewnie sąsiad się rozwija , to trzeba mieć ból do całego świata. Sąsiad kupi nowy ciągnik, a ja tylko drut do naprawy maszyn. 

 

5 godzin temu, JD1052 napisał:

Biegi żółw to tylko sie przydają do upraw warzywek, zamiatarek itp, do normalnych prac w polu to tylko zając.

I o taką odpowiedź mi chodziło ! Dziękuję bardzo ;)

Edytowane przez Nowyagri

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez BAD80
      Witam, no i kolejny problem z MTZ-em 82 z 1996r. - nagle przestał podnosić wajchą tą obok siedzenia, jak tylko go kupiłem to żeby podnieśc to trzeba było dynamicznie przesunąć ją do tyłu, aż stuknęło bo inaczej nie podnosił. Teraz całkowicie przestał, żeby podnieść to trzeba jednocześnie trzymać tą wajchę obok siedzenia i pociągnać pierwszą z prawej tu przy kierownicy. Rozkręciłem obudowę dźwigni tych przy siedzeniu ( przy okazji zobaczyłem, że poprzedni właściciel pogłębił ten rowek w którym się porusza ta dźwignia, tak, by bardziej szła do tyłu), bo ponoć znajduje się tam regulacja, no i owszem znajduje się, ale już do końca skręcona, że już nie da rady podkręcić. Odkręciłem siedzenie i ta klapę w podłodze, no i krzyżak wałka wygląda w porządku. Próbowałem śrubokrętem przekręcić ten krzyżak bardziej, ale tez nie podnosi. Znajomy stwierdził, że to już ten nowszy typ regulatora bodajże R-80. Co może go boleć? przerabiał ktoś już ten temat? Zaczyna mnie wkur..zać ten ciągnik delikatnie bo stale jakoś coś wyskakuje, dopiero jedno się zrobi to już coś innego:/ z góry dziękuję za odpowiedzi:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v