Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o porade co moze byc przyczyną

Ciagnik 3p stracił moc i wieksze obroty, pomyslałem zapchany filtr paliwa i wymieniłem go niestety po ok 200m ciagniecia zapala ale na gaz reaguje jakby z opuznieniem i tylko wkreca sie do 1200 z komina nie dymi nie widac bynajmniej.

wiec odkrecam głowice ale uszczelka cała, zmieniam ja , wtyski do spradzenia i tez dobre  rurki przedmuchałem ,składam do kupy i to samo 200m ciagniecia luzujac wtryski aby odpowietrzc i jak juz wkoncu zapali to chodzi ale tak samo ze nie wchodzi na duze obroty, próbuje odłączyc waz od filtra powietrza ale w niczym nie pomaga, na zapalonym luzuje pokoleji wtryski i sika z kazdego. chodzi cały czas ale po zgaszeniu nie ma mowy o odpaleniu z rozrusznika

Odkreciłem pompe wtryskowa i chce zawiesc do sprawdzenia jeszcze nie rozbierana a tam jest tez chyba jakies sitko filtr?

Opublikowano

pompka zasilajaca wydaje mi sie ze daje bo gdy zdejmuje wezyk z przelewu co idzie do baku i pompuje to leci delikatnie nim  paliwo a jak jeszcze go zatkam palcem to czuc cisnienie 

Opublikowano (edytowane)

W pompie na zasilaniu jest sitko, pewnie zatkane syfem

Tylko trzeba uważać bo tam też jest zaworek króry lubi się zgubić przy odkręcaniu.

4410465000_1522958815_thumb.jpg

Edytowane przez samtech84
Opublikowano

Przy okazji tematu bo pacjent ten sam , da radę bez wyciągania baku go wyczyścić ? Zrobił się taki szlam , że jak ciągnik po wertepach przeciagne to zaraz łapie i gasnie. Myślałem żeby woda z węża lub myjka płukać , powinno wyleźć nie? Na jesień nawet rurkę w kranik wstawiłem żeby nie brał z dna ropy bo akurat ten ciągnik był potrzebny, ale teraz wypadało by się z tym uporać.

@samtech84 tam gdzie zaznaczyłeś kołkiem jest jakieś sitko?

Opublikowano
Witaj. Miałem podobne objawy i okazało się że to pompa. Co tam jest w niej to nie wiem bo nie podjąłem się rozbiórki koszt regeneracji to 500 zł dostałem rok gwarancji. U Ciebie chyba wszystko poza pompą wyeliminowałeś. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Opublikowano (edytowane)

Na sprawdzenie pompy musze czekac kilka dni.

Chcialbym odkrecic ten filterek w niej czy jak odkrece srubke nr16 to wyjdzie tylko sprezyna i filterek czy tez wyleca wszystkie pozycje do 25?

Czy skrecajac potem wazna jest tylko kolejnosc czy tez sila docisku srubki nr16

Tu na zdjeciu rozebranej tej czesci pompy jest zamieniona kolejnosc sprezyny nr18 z filterkiem nr19 :

 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2288474.html

Edytowane przez Poznaniak
Opublikowano (edytowane)

Nie strzeli bo się tyle nie rozejdzie co długość gwinty śruby nr 16, gorzej z małymi sprężynkami bo mogą zostać w korpusie

Nie jest zmieniona bo sprężyna jest i tak w środku filterka, to bez różnicy jak pokażą.

Edytowane przez Rolnik1973
Opublikowano

Sitko w pompie wtryskowej bylo cale zasyfione wyczyscilem skrecilem i to samo pali po zaciagnieciu ale nie reaguje na wieksze obroty gdy drugi raz odkrecalem pompe

WPADLA PODKLADKA SPREZYNOWA do kapy rozrzadu z tych 3 srub co trzymaja pompe do kola zebatego, czy moge ja tam zostawic??? 

Opublikowano

Rafal4610. Wyjmujesz wszystko sitko jest na zewnatrz sprezyny bo jest przelotowe.U mnie bylo ciasno osadzone ze bez srubokreta czy szczypiec zegera by nie wyszlo.

Pawlus224. linke od gaszenia odlaczylem to nie to

Przemekuliski. Ta podkladka co wpadla mi do kapy rozrzadu czy moge liczyc ze utknie na dnie pod walem lub przeplynie do miski i tam osiadzie na dnie?

Bo Juz naprawde nie mam checi rozbierac pokrywy rozrzadu i szukac podkladki

Opublikowano

a ok. Dopytuje, bo mam Forda i tam jest podobnie, ale nie koniecznie identycznie :P A chce zajrzec, bo od remontu pompy(2013) tam nie było zaglądane i może byc przytkane. Ale chyba odpowietrzac nie musze po tej akcji? 

Opublikowano

Że też wcześniej nie znalazłem tego tematu, bo mam podobny problem tylko u mnie zaczyna się dławić na wiekszych obrotach i z czasem max 1600 i słabnie. Tak jak nie raz przy zabrudzonym filtrze, tylko tym razem wymiana nie pomogła, a wręcz pogorszyła sprawe. Dopiero teraz zobaczyłem, że w tej pompie jest filterek..., który był zawalony. Niestety w miedzyczasie zdjąłem już nawet głowice, bo kiedyś tak się działo jak przepaliło uszczelkę, była dobra... Można przykręcić głowice na starą uszczelke czy juz dać nową?

Przy okazji Jak sprawdzić szczelnośc prowadnic zaworów, bo wali mi olej do kolektora wydechowego...?

Opublikowano

przerabiałem  ostatnio to samo  w wózku widłowym z silnikiem 3p    tylko że on dymił  niemiłosiernie  i wkręcał się na max 900-1000obr\min      końcówki wtrysków założyłem nowe  trochę  się poprawiło   pompa  poszła do pompiarza  i okazało się że wirnik w pompie się ukruszył  

także  pompę zawieź do kogoś kumatego  i problem się rozwiąże

Opublikowano

dziekuje za porady problem rozwiazany

przyczyna tkwiła "w poluznieniu mechanizmu regulacji w pompie wtryskowe" zapłaciłem 290zł i chodzi idealnie (podkładke co mi spadła nie wyciagałem )

Opublikowano

miał ktoś może taki problem że nie schodzi z obrotów ? Zawiesza sie same, same sie zwiększają ? Musze wtedy na gaszeniu go dławić 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tre_k
      Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG
    • Przez matijas67
      Witam
      Mam problem z ładowarką przegubową o&k l6 silnik deutz  f4l1011 
      Problem polega na tym że ładowarka nie odpala bez samostartu i prostownika 
      Zrobiłem kapitalny remont silnika( był do remontu) i po remoncie silnik nie pali bez pomocy, dodam że przed remontem dobrze palił i obroty rozrusznika były niskie a odpaliła zawsze, teraz 2 miesiące palilem na samostarcie i prostowniku. 
      Wczoraj odłaczylem pompę hydrauliki i silnik od razu odpalił.
      Co może tam siedzieć? Macie jakieś pomysły?
      Proszę o pomoc 
       
    • Przez Lukecki
      Witam
      Mam do kupna MFa 3115 z 90' roku, 115km skrzynia 16/16 40km/h tylko podobno jest problem z 3 biegiem, raz wchodzi raz nie. Facet mówi że to tylko w transporcie tego biegu sie używa i wtedy czasem nie wchodzi. Cena sporo mniejsza od rynkowej, jednak nie wiem czy warto zaryzykować 
      Co myślicie? 
      https://www.olx.pl/oferta/massey-ferguson-3115-CID757-IDxPlKw.html
    • Przez Hibi1990
      Witam z racji tego że próbowałem dopytać o tura agro max  am30e i nigdzie nie uzyskałem odpowiedzi postanowiłem założyć nowy wątek.  Przymierzam się do zakupu takiego ładowacza i potrzebuje trochę opini.
      Jak wam się spisują te tury Am30e, chodzi mi o wytrzymałość, jak wysoko podnosza, wykonanie tura i o wszystkie opinie. Ma być zamontowany na Ursus c360. 
    • Przez Kondzio342
      Witam koledzy pomozcie potrzebny kompresor urzywany w gospodarstwie. Agregat malarski od czasu do czasu czasami jakies kolo montarzownica zdjac czy cos przedmuchac. Co polecacie rozsadne i zeby popracowalo troszeczke????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v