Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wydaje mi się że sterowanie zaworami nie działa tak jak powinno, więc chciałbym się dowiedzieć czy tez tak macie. Sterownie zaworami mam na klawiszach, jeśli przestawię klawisz na pozycję pływającą to zamiast ustawić wolny przepływ na  parę gniazd to  pojawia się  ciśnienie jak jak przy normalnej pracy, bardzo to przeszkadza przy pracy z maszyną na przednim tuzie bo dociska ją zamiast zostawić luźno.  Dodatkowo mam joystick i jeśli przełączę sterownie hydrauliki na niego to pozycja pływająca działa. Pozycja pływająca działa również jeśli zaprogramuje sekwencję. Nie działa tylko na klawiszach, w miejscu pozycji pływającej mam normalnie ciśnienie na końcówce i dotyczy to każdego przycisku. Może robię coś źle lub coś źle rozumie?  Szukałem w ustawieniach ale nie widzę nic co mogło by to zmienić. Mam trzy pary wyjść i na każdej jest to samo.

Opublikowano

Pcham do końca aż przeskoczy, bo najpierw idzie lekko  wtedy idzie ciśnienie na końcówkę, potem jest opór i klawisz tak jakby przeskakuje, ale w tamtej pozycji dalej idzie ciśnienie. Jak ciągnę za klawisz to najpierw też jest lekko i idzie ciśnienie, następnie jest opór i jak przeskoczę włącza się przepływ czasowy.

Opublikowano

To twój pierwszy John ze sterowaniem elektrycznym zaworami?  Pytam dlatego, że pozycja pływająca włączana jest przez równoczesne wciskanie i pchanie klawisza. W 6R jest chyba monitor na którym możesz śledzić stan danego wyjścia i powinno Ci pokazać funkcję pływającą. Nie znam serii 6R, ale wg mnie nie włączasz tej funkcji prawidłowo klawiszem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v