Polecane posty

123mamut    1

Jak chce orać to wiem że muszę przerzucić reduktor na biegi polowe czyli dźwignia na sam dół a aby działał mi podnośnik podczas orki to muszę też dać dźwignie na sam dół czy jakaś inna pozycja? Jestem początkującym dopiero się uczę obsługi ciągnika dlatego też nie znam takich banalnych rzeczy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może ten filmik Ci coś pomoże. Przewiń do 4 minuty. Do orki to raczej musisz mieć wajchę do samego dołu.

 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

lewa dźwignia wciśnięta, chyba że masz eksportókę z niezależną hydrauliką

do orki nie musisz wrzucać biegów polowych, bez problemu radzi sobie na 2 i 3 biegu

 

myślę że bez problemu znajdziesz instrukcję obsługi gdzieś do pobrania, tam dowiesz się większości ciekawych rzeczy o użytkowaniu tego ciągnika


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ciapekc328
      przy słabo działającym sprzęgle znajomy chciał włączyć WOM ale mu się nie udało i dźwignia została mu w ręce .wykręciłem ten wałek z całą kopułką wyszedł spokojnie ale czy tak samo wejdzie?Nie wiecie może gdzie można kupić "dźwignię włączania WOM z 2 otworami" bo z 3 można częściej dostać. Proszę o pomoc dziękuję za odpowiedzi
    • Przez VladimirT-25A
      Witam ostatnio zauważyłem że jest dość spory luz w dźwigni rewersu rusza się na prawo i lewo i nie raz nie łapie przy włączaniu przód biegu zdjołem podłogę