Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kupiłem wózek widłowy bułgar i rozebrałem go na części, a ponieważ nie dawno zapomniałem spuścić wodę z mojego ursusa 255 silnik szlak trafił:D

Więc chciałem założyć silnik od bułgara, ale niektórzy mówią że nie pasuje, chociaż oby dwa to silniki 3P.

Więc pytam się od razu żeby potem  nie potrzebnie nie rozkręcać.

Z góry dziękuję za pomoc;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Krystian92
      Witam mam problem z moim mf 255 zapala chodzi kilka sekund i gaśnie. Gdy odkręcę śrubę od odpowietrzania chodzi normalnie gdy zakręcę to zgaśnie po kilku sekundach 
    • Przez Mc3
      Witam, mam zapytanie do tych co naprawili luzy w układzie kierowniczym. Mf255. Co dokładnie trzeba wymieniać? Nie ukrywam że chcialbym kupić cała kolumnę kierownicza koszt 1350zl ponieważ słyszałem że wymiany pojedynczych części w kolumnie nic nie dają iz musi byc to fabrycznie spasowane do siebie. Tylko Jeżeli wymienię cała kolumnę, to co Jeszcze pozostaje do Spr lub wymiany przy przedniej osi? 
      Proszę podzielić się informacjami na ten temat jak już ktoś to przerabial. 
    • Przez Morion
      Tak jak w tytule ciągnik stracił moc. Pod niewielkim obciążeniem silnik się dusi a po dodaniu gazu idzie chmura czarnego dymu. Do tego dziwnie pracuje, a dodatkowo słychać jakieś stukanie. Do tej pory zostały wymienione: filtr oleju, pompka paliwa i wtryski. Niestety nic nie pomogło.  Ma ktoś jakieś podejrzenia co to może być? Uszczelka pod głowicą?
    • Przez dudek102
      witam 
      Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 
      głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 
      pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 
      na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?
      czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.
      na panewka są ale płytkie .
      czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

       

       
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v