Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolega ma perkinsa po remoncie i zero dymu.

Dobrze zrobiona 3p

Nawet w orce czy scinaczu.

Jak dostanie po garach to lekki nie widoczny dymek idzie. :)

A znam takie dojechane. Co dym z komina na 2metry wali w górę.

Jak sobie poscielesz tak sie wyspisz 

Nawet ciagnika to sie tyczy heh.

Opublikowano

Dochodzi jeszcze sprawa paliwa- na taniej ropie od stacha pompa i wtryski szybko skończą żywot i będzie na polu krążownik z pierwszej wojny - światu nie widać a siły nie ma.

Opublikowano
6 godzin temu, volvo napisał:

Dochodzi jeszcze sprawa paliwa- na taniej ropie od stacha pompa i wtryski szybko skończą żywot i będzie na polu krążownik z pierwszej wojny - światu nie widać a siły nie ma.

Od czerwonego ON wielu we wsi siadly wtryski i pompy w 360 jak i innych 

Taka oszczędnośc :)

Znam takiego pana co traktor traktuje lepiej od samochodu tankuje verva by go dobrze przepali ursus 2812.

Niby troche droższe na litrze ale jemu sie nie przetłumaczy.malo ma pola.

Opublikowano

Najgorsze nie jest czerwone a odbarwione czerwone, można się naciąć na wielu stacjach no-name. Dolewają świństwa by odbarwić a potem żre to układ wtryskowy.

Opublikowano

Odbarwione czerwone to najczęściej jest przy wschodniej granicy i dodany jeszcze mazut.Jak brałem od wschodnich sąsiadów to paliwo z początku było dobre,ostatnia partia szkoda gadać przy -10 stało się mętne,w samochodzie na układzie CR też odczuło.Głównie jest spalanie stukowe,dla ciągnika nic się nie stanie za bardzo ale CR to inna sprawa choć wiecej nie zaleje bo miałem problem z uruchomieniem w chłodnie dni ciągnika i samochodu.

 

@mf362 Niech zalewa lepszej jakości,skoro stać  to czemu nie dba o sprzęt i tyle.

Opublikowano

A co sadzicie o przerabianiuprzerabianie na lpg diesla.

W polsce moze to malopopularne 

I troche kosztuje :)

Nawet ciagniki i koparki przerabiaja.

Jednoczesne spalanie on i lpg.

Silniejszy mniej pali i lepsza kulturę pracy.

 

Opublikowano
Dnia 10.06.2020 o 10:24, pawlik794 napisał:

Czy próbował ktoś podnieść ciśnienie na wtryskiwaczach na 180-190 ,może lepiej by rozpylało ?

To jest bezsensu nic to ci nie da

Opublikowano

 

23 minuty temu, asharot napisał:

Moja kopci bo ma wycięty DPF i wyłączony EGR

Sprawny silnik nie kopci nawet bez DPF to po pierwsze a po drugie EGR nie ma wpływu na kopcenie.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, mf362 napisał:

U mnie po regeneracji silnik po rozgrzaniu nie kopci.

Aż niemożliwe ze c360 tak może pracować

To jest jej normalne praca i taka była z fabryki tylko 99.9% 60 na wsi to porozpierdzialny złom.

2 godziny temu, pawel885 napisał:

Lipne części i aparatura rodem z POM-ów u 90% pompiarzy i będzie kopcić . Spytajcie się kiedy np zegar był na kalibracji ostatnio... 

To jaki jest dobry pompiarz?

Edytowane przez Sadownikx2
Opublikowano
7 godzin temu, Sadownikx2 napisał:

 

Sprawny silnik nie kopci nawet bez DPF to po pierwsze a po drugie EGR nie ma wpływu na kopcenie.

To po co w fabryce montują skoro nie ma to na nic wpływu ?

Opublikowano
6 godzin temu, asharot napisał:

To po co w fabryce montują skoro nie ma to na nic wpływu ?

Żeby spełnić normy spalin. Chociaż do spełnienia normy Euro 4 nie jest potrzebny DPF.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez maciekmgg
      Witam,w moim c360 od jakiegoś czasu na 3 biegu słychać charakterystyczne stukanie,pukanie .Teraz moje pytanie czy to sam tryb 3 czy może dyfer do roboty ?
    • Przez suzuki18l
      witam, zapomniałem spuścić wodę na noc a był mróz, oczywiście woda zamarzła, wywaliło korki w głowicach, a teraz zobaczyłem że woda znikła z chłodnicy i poszła do oleju bardzo szybko , aż się wylewa przez bagnet, czy ktoś wie gdzie w środku najprawdopodobniej mogło pęknąć, czy możliwe że tuleja? 
    • Przez benyk123
      Siemanko. W moim ursusie ost myslalem ze padly akumulatory i z ciekawosci zmierzylem ładowanie które ciagle rosnie i dochodzi do 17V  Nw czemu tak ale regulator mam od poloneza jezpol 12v i pisze na nim 14.4V, jest on dobrze przymasowany i nw skad takie duze ladowanie  Czy przez takie ladowanie  mogłyby  paść  akumulatory? z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich uzytkowników agrofoto
    • Przez rolnik_na_renowce
      Mam do sprzedanie rozsiewacz do nawozów, rozrzut 15m w skrzynię spokojnie 600kg saletry wchodzi, rozsiewacz jest szczelny , dodaję do niego wałek odbioru mocy cena 1800zl okolice lublina nr 79301198
    • Przez Axd529
      Witam,zrobiłem remont silnika Ursusa c360 i założyłem termostat,chciałbym się dowiedzieć przy jakiej temperaturze się otwiera żeby woda krążyła w chłodnicy.
      Obecnie ciągnik w sobotę pracował na biegu jałowym bo jest na dotarciu 2 godziny i się nie otwożył chłodnica była u góry ciepła na dole zimna dodam że zalany płynem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v