Skocz do zawartości

John Deere 5090r Bezpieczniki i błąd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

    Miałem problem z światłami i elektryk mi grzebał w bezpiecznikach i po jego wizycie bezpieczniki i przekaźniki zostały pomieszane a światła nie zrobione.

Pojawiły się więc następujące kwestie.

-Wyświetla się żółty wykrzyknik na wyświetlaczu po odpaleniu.

Czy jest ktoś w stanie wysłać zdjęcie jak i które bezpieczniki mają być powtykane tak aby było tak jak w oryginale.

I kolejne pytanko.Jak sprawdzić jaki błąd wyskakuje przez ten wykrzyknik.Dodam że pojawił się on dopiero po tym elektryku więc raczej jest wszystko dobrze ale z tymi przekaźnikami/bezpiecznikami jest coś pomieszane i dlatego musi wywalać błąd.

 

////Edit   Teraz dopiero po "naprawie elektryka"  się miałem możliwość przejechać i zauważyłem że ciągnik szarpie i nie działają "półbiegi" oraz sprzęgło w lewarku zmiany biegów.

Edytowane przez nitro5R
Opublikowano

Nie ma niestety.

Wolałbym aby ktoś wysłał jednak zdjęcie jeżeli istnieje taka możliwość wtedy wiem że będzie wszystko na swoim miejscu.

////Edit   Teraz dopiero po "naprawie elektryka"  się miałem możliwość przejechać i zauważyłem że ciągnik szarpie i nie działają "półbiegi" oraz sprzęgło w lewarku zmiany biegów.

Opublikowano

No niestety serwis sie klania i aktywacja sprzegla ...

W jd nie wolno odlaczac akulumatora bo zginie sprzeglo w guziku i trzeba komputer podlaczac zeby aktywowac 

Co do bezpiecznikow to masz ksiazke i tam jest dokladny opis ?

Opublikowano
8 godzin temu, marko-kolo napisał:

No niestety serwis sie klania i aktywacja sprzegla ...

W jd nie wolno odlaczac akulumatora bo zginie sprzeglo w guziku i trzeba komputer podlaczac zeby aktywowac 

Co do bezpiecznikow to masz ksiazke i tam jest dokladny opis ?

Ale półbiegi też nie działają,Wcześniej odłączałem akumulator bo wymieniałem klemę i sprzęgło działało.

Proszę przeczytaj jeszcze raz i zauważ że po wizycie elektryka,który tylko grzebał w bezpiecznikach znikły półbiegi i sprzęgło i wyskoczył błąd w BCU

Opublikowano (edytowane)

Nie dzialaja polbiegi bo wyjal pewnie i przekrecil przkaznik od trybu awaryjnego  ..i masz tylko tryb awaryjny na zjazd 

Nic juz nie grzeb tylko serwis i tyle ....podlaczy kompa , pare minut i git 

Zalezy jak dlugo miales odlaczone ....ja wlasnie tez wymianialem kleme i sprzeglo zniklo 

Serwisant powiedzial ze nawet jak bezpiecznik sie wyjmie od sprzegla na dluzej to sprzeglo zniknie i swieci krzykacz i trzeba aktywowac ...wiec lepiej nie grzebac 

Zaplacilem 500zl za ta przyjemnosc i to bylo tanio bo dojazd tylko 50 km ...

Jak Ci grzebal w bezpiecznikach i wyjmowal przekaznik trybu awaryjnego to to masz to co masz i tyle 

Dzwon na serwis a ci wytlumacza .....zeden elektryk bez kompa i programu nie skasuje tego 

Tak to wyglada moim zadaniem z tego opisu ....

 

Tryb awaryjny

W pewnych warunkach ciągnik może nadal jechać w trybie awaryjnym ("Come-home"), nawet w przypadku elektrycznej usterki przekładni.

W tym celu zatrzymać silnik, wyjąć wtyczkę K10/2 (skrzynka przekaźników K10) i zainstalować w położeniu zmienionym o 90° w stosunku do położenia oryginalnego. Napis ”Come Home” musi być na górze.

WSKAZÓWKA: W trybie awaryjnym obroty silnika są ograniczone do 1500 obr/min i dostępny jest tylko pierwszy bieg w każdym zakresie.

 

jest to pierwszy od lewej pomarańczowy przekaźnik ...sprawdź jego położenie   

powinno być napisem RUN na górze a napis Come Home pod kontem do tylu jak siedzisz w fotelu 

 

Edytowane przez marko-kolo
Opublikowano

kolego ten twój elektryk pomieszał bezpieczniki i tyle ,skrzynia biegów jest w trybie awaryjnym i pewnie jak rewers dasz do przodu nie rusza dopiero po kilku sekudach ruszy ,pomyśl sam dasz radę a akumulator czy jest czy go nie ma nie robi żadnych problemów 

Opublikowano
Dnia 2.04.2018 o 09:43, marko-kolo napisał:

Nie dzialaja polbiegi bo wyjal pewnie i przekrecil przkaznik od trybu awaryjnego  ..i masz tylko tryb awaryjny na zjazd 

Nic juz nie grzeb tylko serwis i tyle ....podlaczy kompa , pare minut i git 

Zalezy jak dlugo miales odlaczone ....ja wlasnie tez wymianialem kleme i sprzeglo zniklo 

Serwisant powiedzial ze nawet jak bezpiecznik sie wyjmie od sprzegla na dluzej to sprzeglo zniknie i swieci krzykacz i trzeba aktywowac ...wiec lepiej nie grzebac 

Zaplacilem 500zl za ta przyjemnosc i to bylo tanio bo dojazd tylko 50 km ...

Jak Ci grzebal w bezpiecznikach i wyjmowal przekaznik trybu awaryjnego to to masz to co masz i tyle 

Dzwon na serwis a ci wytlumacza .....zeden elektryk bez kompa i programu nie skasuje tego 

Tak to wyglada moim zadaniem z tego opisu ....

 

Tryb awaryjny

W pewnych warunkach ciągnik może nadal jechać w trybie awaryjnym ("Come-home"), nawet w przypadku elektrycznej usterki przekładni.

W tym celu zatrzymać silnik, wyjąć wtyczkę K10/2 (skrzynka przekaźników K10) i zainstalować w położeniu zmienionym o 90° w stosunku do położenia oryginalnego. Napis ”Come Home” musi być na górze.

WSKAZÓWKA: W trybie awaryjnym obroty silnika są ograniczone do 1500 obr/min i dostępny jest tylko pierwszy bieg w każdym zakresie.

 

jest to pierwszy od lewej pomarańczowy przekaźnik ...sprawdź jego położenie   

powinno być napisem RUN na górze a napis Come Home pod kontem do tylu jak siedzisz w fotelu 

 

Było dokładnie tak jak napisałeś z tym przekaźnikiem "HOME",nie wiedział wyjął i został przekręcony.

Serwis musiałem wezwać kilka dni temu bo robota w polu a ciągnik niesprawny.Zrobili tak jak miało być.Pousuwali błędy ze sterownika i ciągnik działa jak nowy.

Dzięki za pomoc ale się lekko spóźniłeś ;))

 

Opublikowano

No nie byla to awaria to co ma nie dzialac :D

 

Trzeba uwarzac z tym grzebaniem i poczytac instrukcje obslugi i jak sprawdzasz bezpieczniki to wyjmijesz jeden, sprawdzasz i wkladasz spowrotem w te same miejsce 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v