Skocz do zawartości

Kranik Paliwa C 355


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmiana kranika bo oryginał non stop się pocił w Ursusie C 355:
-Nypel m16x1,5 na 3/8
-Zawór 3/8 
-Kolanko 3/8
-Króciec 3/8
Części kupiłem w sklepie hydrauliczno-pneumatycznym bo w większości hydraulicznych sklepach był problem z 3/8 zaworem.
(Wąż dałem jasny bo trochę syfu w baku jeszcze zostało, chce widzieć co leci i kiedy wyczyścić ponownie)

Kranik Ursus C 355.jpg

Opublikowano

Zamontowałem przepływowy w Rolniczym nawet mieli :) więc nie musiałem latać.

Wąż przezroczysty nie jest drogi można wymieniać co sezon a widać chociaż kiedy syf wyczyścić. 

filtr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Jakub667
      Witam jeżeli jest taki lub podobny temat to sory i proszę o link do niego . Mam do was takie pytanie jaki traktor wybrać taki około 75 koni nowy do 100000 lepiej żeby był z napędem . I proszę o opinie na temat tych marek ,modeli a najlepiej niech wypowiadają się użytkownicy
    • Przez fliegl
      Mam prośbę dla posiadaczy kabiny czeskiej którzy posiadają jeszcze ramkę
      o zmierzenie jej tak jak zaznaczyłem na zdjęciu.
      Ja niestety takiej ramki nie posiadam a chciał bym taką zrobić.
      Z góry serdecznie dziękuje.
       



    • Przez Junior01
      Witam Was,
       
      przed odprowadzeniem Bizona w zimowy sen pojawiły się problemy:
       
      - kranik do spuszczenia wody - z bloku, gdzie on jest ? Z chłodnicy już spuściłem wodę.
       
      - silnik nie odpala, wygląda to na zapowietrzenie. Jakies porady ? czy tylko pompowanie ?
       
      Prosze o pomoc i pozdrawiam
    • Przez grzesiekdzi
      Witam serdecznie.
       
      Zaznaczę iż jest to mój pierwszy post i pierwszy temat na tym forum także z góry sorry za ewentualne błędy.
       
      Opiszę krótko sytuację: 
       
      A mianowicie ok miesiąc temu kupiliśmy do naszego gospodarstwa Renault ceres 355x z 2001 roku. Był to nasz pierwszy kontakt z ciągnikiem tej marki więc zakup był trudny lecz zdecydowaliśmy się. 
       
      Niby na pierwszy rzut oka wszytko pięknie ładnie lecz dopiero przy pracy w polu wyszedł(jak narazie do tej pory mam nadzieje) jeden defekt. Przy pracy z pługiem ślizga się sprzęgło dziwi mnie jednak sytuacja dalsza gdyż po zaciągnięciu sprzęgła 2 stopnia(ciągnik w wersji mechanicznej) sprzęgło pierwszego stopnia przestaje się ślizgać i ciągnik leci z pługiem jak ta lala.
       
      Nie wiem wogóle czy można jeżdzić na zaciągniętym sprzęgle 2 stopnia?
       
      Jest to dla mnie bardzo dziwna sytuacja gdyż nie mogę wogóle sobie uświadomić gdzie leży tego przyczyna. 
       
      Może ktoś spotkał się z czymś takim lub wie gdzie szukac przyczyny. ? 
       
      Dziękuję za uwagę i proszę o cenne wskazówki.
    • Przez grzesiekdzi
      Witam.
       
      Mam taki problem i po części go opisze.
       
      Mianowicie tak jak w temacie postu, podczas prac polowych, zauważyłem to przy orce gotuje mi płym w chłodnicy. Po otworzeniu korka od wlewu w chłodnicy jest tam dosyc duże ciśnienie i wylewa się płyn na zewnatrz. Być może nawet ok 2l. 
       
      Na początku myślalem ze to zanieczyszczona chłodnica od zewnątrz i ją gruntownie przemyłem. Sytuacja niestety sie nie poprawiła. Wyjąłem nawet termostat lecz wydaje mi sie że nie ma nawet obiegu (bez termostatu).  Są dwa termostaty w tym modelu?? (ceres 355x)
       
      Gdzie szukac tego przyczyny>?? MOżliwe że wadliwa jest pompa wody?  W c360 przynajmniej widać obieg po wyjęciu termostatu.
       
      Może jakieś sugestie lub propozycje z kolegów strony?? czego jeszcze można szukac??
       
      Równieeż gdzieś ubywa tego płynu ciągle.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v