Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,

ZDJĘCIE

Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.

Edytowane przez tre_k
Opublikowano

Kolego rozkręcałem to i dlatego cieknie mi z uszczelki pompki zasilającej co wchodzi w pompę paliwa, ale wcześniej podciekało z tego pokrętła i nie mam pomysłu jak mam to rozebrać, odkręciłem ręczną pompkę i został mi sam element nie wiem jak się dobrać do tego dlatego pytam. 

Opublikowano (edytowane)

Puknij z wyczuciem w ten korek ze sztorca młotkiem przez mocny śrubokręt i powinien dać się odkręcić. A na połączeniu pompki do korpusu pompy nie da się silikonem uszczelnić?

Edytowane przez Za_q
Opublikowano

Raczej będzie w lewo. A jakbyś dopasował (dopiłował) kawałek stalowego płaskownika - dobrze go docisnąć i ciągnąć żabą?

Opublikowano

Oring albo miedziana uszczelka. Ale to dziwne, żeby tak trzymało. Ze zdjęcia widać, że jeszcze chyba nie zemknie przy odkręcaniu. Próbuj na siłę, chyba że, jakby to podgrzał?

Opublikowano (edytowane)

tam prawdopodbnie jest oring ale fakt ciezko to odkrecic, wymontuj cala pompke zasilajaco i popryskaj srodkiem penetrujacym mopze cos pomoze, jeszcze mozna jakims srubokretem oprzec go o polowe tego korka i pukac w kierunku oidkrecania czyli w lewo prawdopodonie, a na laczeniu pompki z pompa zasilajaco zaloz nowa uszczelke prawdopodobnie nawet od 60 pasuje bo profil podobny. jaki to model?

Edytowane przez adrian2
Opublikowano

powinien być oring . Jak się uporasz z tą częścią to będziesz miał dostęp do zaworków pompy . Ja bym spróbował ,z wyczuciem , obstukać dookoła gumowym młotkiem

Opublikowano

co to za ciagnik bo to ustrojstwo jest jak na zetora, dziwnie poskladane ??

jak poszla mi ropa do oleju to pompke spokojnie rozkrecilem -troche sily i pojdzie, jakie sa tam uszczelnienia to nie pamietam ale jak rozkrecisz to bedziesz widzial.

Opublikowano

jesli 40 lat nie ruszane to zycze powodzenia, ostatnio probowalem odkrecic sruby z ursusa 78 r nawet rura 2 m i palnik nie pomogly, boszem musialem rozciac nakretki .

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez dzarjan8111
      Wyciek jest z przedniego mostu z pod wałka prawego długiego ( zaznaczony na zdj.). moje pytanie brzmi czy wyciągne ten wałek po odjęciu  prawej zwolnicy i wymienie na nim uszczelniacze? czy też konieczny jest demontaż również zwolnicy lewej oraz mechanizmu różnicowego czy też wałek się wysunie  bez tego. 

    • Przez arkadian12
      Witam
      Na OLX
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-international-ihc-case-steyr-mccromick-CID757-IDscaBz.html#e922f8c6a6;promoted
      znalazłem takie ogłoszenie. Potrzebuje do mojego case 956xl z91r pompę. Akurat mam nowszy model VE i do niej nie ma części zamiennych (głowicy) tylko na specjalne zamówienie w BOSCHu.  Ta z ogłoszenia jest do wcześniejszego numeru seryjnego typ VA. Widzę, że jest sporo osób oglądających czy ktoś już może kupił tą pompę, jak się sprawuje. Czy lepiej szukać używanej. Mojej nie da się zregenerować.
    • Przez JumperTomek
      Witam, jak rozpoznać czy posiadam lewą, bądź prawą? Mtz 82 z 94r.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v