Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
agro973    41

Ciągnik bardzo fajny przestronny, komfortowa kabina, dużo miejsca w kabinie.Mi się bardzo podoba.Cena z VAT

161 466 PLN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

161 tyś to jest netto :D ja dałem za swojego coś koło 198 tyś brutto po starej cenie :) ( firma osadkowski )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi16l    2

wersja Elite T6020 dostalem oferte 212 tys netto

 

-Silnik CNH 4-cyl. turbo,intercooler, common rail, poj. 4485 cm.3

-Moc 112 KM +20KM

-Oś standardowa

-Napęd na cztery koła

-Obciążniki przednie-18 szt.

- Ogumienie: przód 520/60 R28

tył 650/60 R38

- 16x16 - biegowa skrzynia"Electro Command" (40 km/h)

- WOM 540/750/1000 obr./min.

- 2 zewnętrzne obwody hydrauliczne

- Kabina komfortowa z klimatyzacją

- Instalacja hamulcowa pneumatyczna

- Udźwig podnośnika 7117 kg.(2 siłowniki wsp.)

- Wydajność pompy 113 l/min

- Zaczep transportowy

- Zaczep rolniczy.

OPCJA

341 ZARZADZANIE NA UWROCIACH

810 PRZEDNI TUZ

 

i deler powiedzial ze niby nie mozna wziac skrzyni 17x16 i amortyzowanej osi ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    28

A w tej chwili jaka jest cena tego ciągnika?? I jak on ma się do nh t6030, który teraz w promocji da się wyrwać poniżej 200tys brutto. Chodzi mi o wersje plus. Wiem wiem że nie ma co porównywać 4 do 6 ale ja już sam nie wiem jaki ciągnik wziąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Czasami jest tak że diler ma w tej samej cenie 6030 co 6020 lub różnica tam 5 czy 7 tysięcy tylko. 6030 lepszy na główny bo jest cięższy i dłuższy oraz 6 baniaków, ale tak typowo na pomocniczy to lepszy 6020 krótszy zwrotniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

a czym się różnią od siebie Wersje Delta-Elite-Plus? i jaka jest róznica ceny pomiędzy tymi wersjami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35

Wersja Delta podnośnik około 6300 kg, hydraulika max 63 litry, brak amortyzacji kabiny nawet w opcji skrzynia DC 24x24 na pewno nie ma 4 biegów pod obciążeniem... Ogólnie ciągnik jak pomocniczy cena od około 155 tys netto...

 

Wersja Plus podnośnik około 7800 kg, hydraulika 80 litry (opcja 113 litry), amortyzacja kabiny w standardzie, skrzynia EC 16x16 bardzo fajna 4 biegi pod obciążeniem... Ogólnie ciągnik wystarczający dla polskiego rolnika dobry komfort i cena za model t6050 koło 190 tys netto...

 

Wersja Elite praktycznie to samo co plus różnica polega na tym, że w standardzie jest hydraulika 113 litry, skrzynia EC 16x16 bądź napęd bezpośredni EC 17x16 oraz power boost zwiększa moc przy transporcie i wom o 20 KM... Cena za model t6030 6 cyl okolo 210 tys netto... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebastian    0

tylko że w elicie występują tylko modele 4cyl T6020 6040 i 6060, t6030 może być tylko delta, plus, RC i PC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35

Tu jesteś kolego w błędzie... W serii Elite są modele z silnikami 6 cyl jest to model T6030, T6050 i T6070 pewnie się sugerujesz polską stroną New Holland ale u daelera są one dostępne... Pozdrawiam

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

A jak jest r różnica w cenie między T6020 a T5060 i tak ogulnie czy warto dać więcej kasy za T6020 oczywiście chodzi o PLUSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luck30w    0

Wersja Delta podnośnik około 6300 kg, hydraulika max 63 litry, brak amortyzacji kabiny nawet w opcji skrzynia DC 24x24 na pewno nie ma 4 biegów pod obciążeniem... Ogólnie ciągnik jak pomocniczy cena od około 155 tys netto...

 

Wersja Plus podnośnik około 7800 kg, hydraulika 80 litry (opcja 113 litry), amortyzacja kabiny w standardzie, skrzynia EC 16x16 bardzo fajna 4 biegi pod obciążeniem... Ogólnie ciągnik wystarczający dla polskiego rolnika dobry komfort i cena za model t6050 koło 190 tys netto...

 

Wersja Elite praktycznie to samo co plus różnica polega na tym, że w standardzie jest hydraulika 113 litry, skrzynia EC 16x16 bądź napęd bezpośredni EC 17x16 oraz power boost zwiększa moc przy transporcie i wom o 20 KM... Cena za model t6030 6 cyl okolo 210 tys netto... Pozdrawiam

 

Tak sie składa że brałem ofertę na nh 6030 i wiem że teraz również wersja delta ma skrzynie EC 16x16 w standardzie tylko bez funkcji automatycznej zmiany biegu .Natomiast wersja plus ma pompę hydrauliki 113 litra w standardzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Z tego co wiem, w Delcie zawsze można było sobie zamówić skrzynię ElectroCommand 16x16, ja mam taką w moim TSie :mellow:


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek26    4

@krolikNH - dobrze pisze w delcie EC jest dostępna :mellow:

W plusie masz standardowo resorowaną kabine,lecz nie wiem czy jest ona dostępna w 4cyl.


sprzedam 5 działek budowlanych po 7a każda. tel 509983145

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35

Macie panowie racje moja pomyłka pomyliło mnie sie z serią T5000... Największymi problemami są katalogi z opisem sprzętu tam się trafiają najczęściej niejasności... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

Wersja Delta podnośnik około 6300 kg, hydraulika max 63 litry, brak amortyzacji kabiny nawet w opcji skrzynia DC 24x24 na pewno nie ma 4 biegów pod obciążeniem... Ogólnie ciągnik jak pomocniczy cena od około 155 tys netto...

 

Wersja Plus podnośnik około 7800 kg, hydraulika 80 litry (opcja 113 litry), amortyzacja kabiny w standardzie, skrzynia EC 16x16 bardzo fajna 4 biegi pod obciążeniem... Ogólnie ciągnik wystarczający dla polskiego rolnika dobry komfort i cena za model t6050 koło 190 tys netto...

 

Wersja Elite praktycznie to samo co plus różnica polega na tym, że w standardzie jest hydraulika 113 litry, skrzynia EC 16x16 bądź napęd bezpośredni EC 17x16 oraz power boost zwiększa moc przy transporcie i wom o 20 KM... Cena za model t6030 6 cyl okolo 210 tys netto... Pozdrawiam

 

 

Cena Delty którą podałeś to są za model T6020?

A wiesz może cene Plusa T6020,T6030?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35
Cena Delty którą podałeś to są za model T6020?

 

Akurat podałem cenę modelu T6010 deltę' date=' cena modelu T6030 delta z września to 168 tys netto z dobrym wyposażeniem... Co do modelu T6020 delta to spotkałem się z tym, że jest on droższy o około 3 tys. netto od modelu T6030 delta trochę dziwnę ale jest to spowodowane tym że model T6030 delta po prostu lepiej się sprzedaje...

 

A wiesz może cene Plusa T6020,T6030

 

Podałem cenę akurat modelu T6050 plus ja dostałem na niego ofertę dokładnie za 189 tys. netto więc myślę że cena T6030 plus będzie koło 180 tys. a T6020 może koło 175 tys. netto ale jak mówię to są ceny z listopada i jak była ta promocja która się skończyła ale podobno zbytnio nie mają się zwiększyć ceny po nowym roku...

 

Modele T6010 i T6020 w delcie i plusie są na silnikach 4 cylindrowych

Modele T6030 i T6050 w delcie i plusie oraz T6070 w plusie są na silnikach 6 cylindrowych

Modele T6020 i T6040 oraz T6060 Elite są na silnikach 4 cylindrowych

Modele T6030 i T6050 oraz T6070 Elite są na silnikach 6 cylindrowych (na stronie New Holland nie ma ich ale są dostępne w sprzedaży podobno bynajmniej ja mogłem dostać ofertę na model T6030 Elite)

Wszystkie modele RC&PC są na silnikach 6 cylindrowych (Podobno modelu T6030 RC&PC mieli zaprzestać produkować ale jest on jeszcze dostępny w sprzedaży bo mam na niego ofertę)... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Po cene to chyba najlepiej iść do dilera z swojego terenu, przecież w tych ciagnikach jest tyle opcji dodatkowych do wyboru, że nikt na agrofoto dobrej ceny nie poda dokładnej.

 

przedni TUZ, WOM, ilość obciązników, oś amortyzowana czy stała, typ fotela, podłokietnika, rozdzaj skrzyni biegów, ilość hydrauliki, zaczepy, radio, kogut i wszystko inne robi duze roznice w cenie z tego co wiem, więc każda odpowiedz na internecie bedzie bledna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mata    0

Różnica w cenie delty i plusa to 15 tyś. netto

cena z 13 grudnia T6010 delta od 154 tyś. netto,a T6010 plus od 169 tyś. netto

do modelu T6020 dodać 4tyś. netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Myśle że warto dołożyć te 15 tysięcy bo wtedy dostajemy lepsza hydraulikę, podnośnik mocniejszy oraz amortyzowaną kabinę. Myślę ze to nieduża różnica bo niektóre marki za samą kabinę każą dopłacać po 10-20 tysięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Witam! wyskoczył może komuś w NH6020 taki błąd na komputerze o symbolu 14101 ?? gdyby ktoś coś mi poradził byłbym wdzięczny :) Ogólnie polecam Nh 6020 plus ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
    • Przez Ursusss
      Nie działa świeca płomieniowa New Holland ta 115. Jak podam napięcie na krótko to działa, on ma tylko tak że stacyjka,przekaźnik i świeca czy jakieś sterowniki jeszcze?? Swego czasu jak działo to brałem stacyjkę raz w lewo na panelu zapalała się kontrolka od świecy i później normalnie na rozruch. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj