Polecane posty

waldek617    0

Witam potrzebuje informacji o początku wtrysku w jakim położeniu powinien znajdować się pierwszy tłok podczas początku wtrysku.Bo przez koła zamachowe nie mam jak sprawdzić z tego względu że było kompletowane z kilku ciągników i nie pasuje na znaki.Ostatnio zauważyłem że początek wtrysku idzie gdy tłok ma jeszcze jakieś 15mm do gmp i mi się zdaje że jest cos zle ustawione czy się mylę ? Ciągnik ciepły pali od strzała gdy temperatura spada poniżej 0 złapie za pierwszym obrotem zakręci i zgaśnie .pytam ponieważ odpowiedzi na moje pytanie nie mogłem nigdzie znaleść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1332

W dziale C360 powinieneś zadawać pytania.15 za dużo,10mm przed gmp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    4

Maż znaki na kole to weź suwmiarkę i pomierz odległości między znakami a potem ustaw tłok pierwszy na  GMP zaznacz kreskę na kole zamachowym i odznacz dwie kreski bo początek w c360 to od 22-24 stopni przed GPM jak się nie mylę to ok 4-5 cm na kole zamachowym przed GPM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    141
Dnia 4.03.2018 o 20:27, waldek617 napisał:

.Bo przez koła zamachowe nie mam jak sprawdzić z tego względu że było kompletowane z kilku ciągników i nie pasuje na znaki

Mnie ciekawi ten silnik. Ile masz tych kół. Bo w typowym silniku jest tylko jedno koło zamachowe i jest wręcz nie możliwe z kompletować go z kilku ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

No dokładnie dwa można spotkać z 40-ki i 60-ki każda miała inny kąt wtrysku paliwa. Ale i to jest do sprawdzenia po odległości od znaku GMP. Wykręć wtryskiwacz pierwszego cylindra  i sprawdź czy ostatni znak GMP zgadza się z położeniem tłoka. Jeśli tak to reszta też musi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinKa
      Witam,idzie na sprzedaż nasza zmodyfikowana 60-tka.
      Poprzedniego roku w sumie dobrze ,że jeszcze była bo park maszynowy nie do końca pasował do nowego ciągnika,jeszcze trochę popracowała.Teraz już są maszyny do nowego a pielęgnację zrobi najmniejszy na podwórku.Czas sprzedać.
      Tak więc:
      -silnik zetor 4 cyl 7011,powiedziałbym żyleta,ma moc bardzo dobrze pali ,olej mu nie smakuje  i co najważniejsze ,naprawdę nie wiem dlaczego wszyscy psioczą ,że dużo palą ,ja byłem mile zaskoczony spalaniem a chodził i w obrotowym pługu jak i a aktywnym agregacie.Oliwa 15W40.
      -napęd przedni na oponach 11.5-15.3 Mitas(tak chcieliśmy,przód nie "wyrczy" do góry tylko ładnie opada maska na dół)Opony nie starte nic,oczywiście nie popękane itp.Aha tylne też można powiedzieć nowe.
      Napęd załączany dźwignią z boku.Napędy są zgrane bardzo dobrze,wg wyliczeń przód ok 5% jak dobrze pamiętam szybciej idzie Po pracy w polu z napędem kilka wysprzęgleń bądź przejazd do tyłu i lekko się odłącza.Zero wycieków. Oczywiście wspomaganie jest. Dla wymagających jest orbitrol Danfossa nie turcja czy china.Kupowałem nowy.Siłownik też nowy brałem.
      -biegi są "w podłodze" ja tak wolałem niż wajcha w desce.Sprzęgło zakładane było podczas montażu silnika nowe i jest zetorowskie.
      -mała modyfikacja blokady mostu,już nie trzeba deptać na ten "pedalik" piętą jak głupi aż oczy wyłażą
      -podnośnik jest na "tip-top" maszyna podniesiona nie opada nic,a za sprawą mocniejszej(wydajniejszej) pompy na wolnych obrotach podnosi bardzo szybko,haki cbm są.W skrzyni Hipol 6 tak więc nie ma bidy jak już.
      Elektryka działa,wskaźniki chodzą mtg się nabijają choć już któryś tam zegar jest z kolei....taki urok ich chyba.
      Aha ,jedyne co pasowałoby zrobić to odświeżenie lakieru trochę maska przyblakła a na błotnikach zrobiłem zaprawki bo w paru miejscach lakier odszedł.Ale spokojnie nie ma tragedii ani bąbli rdzy.
      Ciągnik jest u nas dobre kilkanaście lat ,nie jest miną. 
      Ogłoszenie póki co jest tylko tutaj,nie wystawiłem jeszcze na znanych portalach.Zdjęcia wysyłam na mail ale muszę zrobić aktualne.Decyzyjną osobą jest mój ojciec i to do Niego dam tel.
      Mała uwaga,nie jesteśmy serwisem i nie udzielamy informacji 24h jak dobrać przedni napęd żeby było dobrze robić ,więc proszę o telef konkretnie w sprawie a nie infolinia.
      W miarę możliwości i czasu odpowiem na PW jakby ktoś pisał.
      Aha,najważniejsze cena myślę że okolice 25tyś.  Handlarzykom za 1/4 ceny dziękuję.  Nabijaczom postów w temacie również.
      Tel : 601 892 pięć dwa siedem. Smsów ojciec nie odbiera
       
                            
       
       
    • Przez farmerowicz
      Witam,mam na sprzedaż ciągnik Ursus-C360, jestem pierwszym właścicielem, stan ciągnika oceniam na bardzo dobry, ciągnik jest zadbany, mało używany, ma nowe opony firmy mitas. Podnośnik po remoncie, bardzo wysoko i szybko podnosi, sprawne hamulce, oświetlenie oraz wszystkie inne podzespoły. Więcej informacji udzielę telefonicznie.
      Kontakt : 509975514
      Rok: 1983
      Cena: 14500 zł










    • Przez unnahmed
      posiadam ciągnik z  silnikiem zetor 5211, mam rówież orginalny stary który lepszy ??
    • Przez Za_q
      instrukcja napraw ursus 360 1981.zip
    • Przez KrzysiekC
      Witam potrzebuję szybkiej odpowiedzi na moje pytanko. Brzmi oni tak czy to jest dobrze spasowane. Wymieniłem łożyska na walkę ataku i czy dobrze jest to teraz złożone i czy taki luz ma być czy trzeba poprawić .?? Link do filmu. https://youtu.be/Z5clWrmCInY
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.